Reeds 3 jaar is Insurea de syndicus van ons verhuurappartement. Ondertussen 3 dossierbeheerders gehad en momenteel al een tijd niemand. Op de AV, voorzien voor maart 2022, zouden we, volgens mr Marien geen recht meer hebben omdat de datum verstreken is ( door hem zo telefonisch meegedeeld aan collega).
Na aandringen en onze melding dat dit een verplichte vergadering is, zou die er dit jaar nog komen. Desondanks dat worden onze e-mails niet meer beantwoord en zal die AV er dus hoogstwaarschijnlijk niet meer komen. Het excuus ‘Corona’ werd steeds gebruikt maar is al even niet meer van toepassing!
Verschillende ontslagen en werknemers die ontslag nemen wordt ook steeds gebruikt als excuus.
Subsidies voor onze nieuwe dakisolatie zou aangevraagd worden ( vorig jaar) maar daar hebben wij geen info meer mogen over ontvangen.
Communicatie vanuit Insurea is er niet of amper.
Kortom: steeds excuses om niets te moeten ondernemen terwijl alle eigenaars correct elke maand betalen.
Ikzelf werk al vele jaren in # RVM met syndici maar zulk een slecht beheer ben ik nog nooit tegengekomen!
Als reactie op uw antwoord hieronder vind ik het spijtig dat u mij beticht van leugens. Het is wel frappant dat er een review moet geschreven worden vooraleer u een e-mail naar ons stuurt om een AV te willen organiseren, terwijl onze RVM al van maart hierop aandringt en u steeds als excuus de Corona-crisis aanwende. U had aangegeven dat een AV buiten de wettelijke datum zonder de goedkeuring van de VME wettelijk niet kon, maar de VME hierover berichten vond u dan toch niet nodig. Tot op heden had u dat nog steeds niet gedaan en nu pas, na deze review, komt er reactie.
En wat met onze subsidies voor onze dakisolatie?
Transparante communicatie is ook niet aan de orde, laat staan dat er al communicatie is.
Sorry, maar mijn revieuw is een exacte weergave van uw werkwijze.