Maandag 17/10 heb ik een printplaatje (met gewone componenten) ter herstelling aangeboden in deze winkel. Ik heb aan deze persoon een kring met thyristor aangewezen waarvan ik vermoede dat daar het probleem zat, hij ging het verder onderzoeken. Ik heb 50 € voorschot betaald, wat veel is. Op 18/10 heb ik getelefoneerd, de man zei dat er eerst nog enkele klanten moeten geholpen worden voordat hij de printplaat kan doormeten en herstellen, ik begrijp dat. Heel de week niets meer vernomen van deze persoon, dat valt tegen... Maandag 18/10 ben ik terug naar de winkel gegaan. De printplaat was nog steeds onaangeroerd, waarbij ik nogmaals aanhaalde dat mogelijk een thyristor stuk is, daarop kwam hij met een multimeter en begon in de winkel het onderdeel te meten. Hij begon door te meten terwijl de thyristor nog gesoldeerd in een kring zat. Zover ik weet kan je een thyristor in een kring niet correct doormeten, daarvoor moet hij éérst los gesoldeerd zijn. Ik heb op dat moment beslist de printplaat terug te vragen omdat ik heil zag in een ander bedrijf dat gespecialiseerd is in het herstellen van printplaten. Daarop heeft de Joodse uitbater van deze winkel mij de printplaat terug gegeven. Ik kreeg van mijn 50€ nog maar 20€ terug. Ik zei dat ik 30€ wel duur is om niets te herstellen. De man zei dat hij zaterdag 45minuten heeft doorgemeten, wat ik erg betwijfel. Ik heb geen factuur of bon ontvangen voor de afrekening. Toen ik de printplaat ging terug halen was ik vergezeld van een Joodse buurman. Hij zei, “Waarom heb die printplaat binnen gebracht bij een Jood, je woont in deze buurt, je kent ze toch?” Tja...