Zeer ontevreden over bekwaamheid van offertedienst, techniekers en hun interne communicatie. Wel tevreden over vriendelijkheid en behulpzaamheid van klantendienst inclusief planning, maar is overschaduwd door de negatieve aspecten.
"Korte" recap:
- Ketel werkte niet kort na stormweer.
- Technieker komt langs voor analyse, mijn vermoeden geuit dat het aan de schouw ligt. Technieker zegt desondanks dat gasblok kapot is.
- Het gasblok vervangen moest gebeuren door fabrikant, die niet snel ingepland kon worden. Fabrikant komt uiteindelijk langs en zegt dat het niet aan het gasblok ligt maar aan de schouw...
- Technieker komt terug langs en bevestigd ook dat het de schouw is maar kan deze niet alleen vervangen, en heeft ook het materiaal niet.
- Twee techniekers komen na 1 maand geen warm water en CV (tijdens vriesweken) de schouw vervangen. Ze hebben eerst per ongeluk mijn buur zijn schouw verwijderd en dan ook moeten vervangen. Hebben nadien mijn schouw vervangen, maar laten na enkele uren werk de flexibel gewoon vallen waardoor ze het werk helemaal opnieuw moesten doen tegen de middag. Maar, wij na de werken toch heel gelukkig: Eindelijk terug warm kunnen douchen!
- Ik krijg eerste factuur, met als enige vermelding: "gasblok"
- Ik stuur verschillende mails en bel meerder malen om na te gaan wat deze factuur nu inhoud, maar krijg de boekhouding niet te pakken. Ondanks dat ik wel een reminder kreeg voor de ondertussen onbetaalde factuur...
- Ik krijg eindelijk antwoord: "Ik heb dit besproken met de zaakvoerder. Er volgen geen verdere facturen meer!"
- Ik betaal de factuur, denkende dat dit dan alles is.
- Ik krijg een creditnota van de ontvangen factuur over het gasblok met de vermelding dat ze dit verder hebben onderzocht en de factuur toch foutief was.
- Ik krijg een nieuwe factuur met een aanzienlijk overschat aantal werkuren, waarna ik de vraag stel waar deze werkuren vandaan komen. Weer lange tijd geen antwoord, ondanks verschillende mails en telefoontjes langs mijn kant.
- Uiteindelijk belt de boekhouding mij toch terug en viel ze uit de lucht dat de flexibel gevallen was en ze het werk opnieuw moesten doen (stond desondanks in mijn mails). Ze ging het navragen en terugkoppelen.
- Creditnota ontvangen zonder uitleg met 2u werk afgetrokken van initiële inschatting.
- Verschillende malen proberen bereiken voor meer uitleg of dit in hun ogen dan alles is, want is zoals eerder telefonisch besproken nog steeds incorrect in mijn ogen.
- Uiteindelijk heb ik haar terug aan de lijn gehad, en kreeg ik te horen dat ze het hierbij houden. Volledig moedeloos zag ik het nut er niet meer van in om opnieuw de discussie aan te gaan.
Conclusie:
1 maand zonder warm water en CV gezeten door verkeerde diagnose van probleem. Maar, voornamelijk teveel tijd van mijn leven kwijt door slechte communicatie...
Ik verander van loodgieter en ik hoop dat iemand anders dit niet hoeft mee te maken.
Réseaux sociaux