Mensen blijf hier weg! Niet Ikea, maar meubelen jore = de ultieme relatietest
op 20 januari 2019 tekenden wij voor een kwaliteitsvolle, volle eiken slaapkamer met een adequaat prijskaartje... een vriendelijke en grappige verkoper schoot ons te hulp. de stap om voor jore meubelen te kiezen en niet voor de Ikea bv. was omdat wij houden van kwaliteit en service ... daarom boekten we ook een lift en plaatsing door hen, wat nog eens 300 euro extra kostte, maar voor kwaliteit en service heb je dat over... tijdig hebben wij ook betaald, voorschot en voor levering het volledige bedrag op hun rekening gestort, bij aanvang ook de externe lift door hen geregeld betaald. hier zijn we diep in teleurgesteld geraakt... begin april was ons een levering beloofd (1 april 2019 verstreek namelijk de 10 weken wachten) ... Zonder ons iets te laten weten en na ettelijke keren bellen en het antwoord te krijgen teruggebeld te worden, en zelfs doorgekregen te hebben dat we de datum verkeerd begrepen zouden hebben, kregen we eindelijke onze verwachtte slaapkamer in volle euforie op 25 april 2019. ook toen zijn we wederom teleurgesteld geweest. onze kleerkast ontbrak een onderdeel, dit werd ook gedeeltelijk geplaatst achtergelaten (lees: je kan de kamer amper nog in) maar menselijke fouten kunnen gebeuren... wederom gaven wij vol (on)geduld jore meubelen een nieuwe kans en maakten we (na zelf contact opgenomen te hebben) een nieuwe afspraak... de levering van het onvolledige stuk zou plaatsvinden op 9 mei, de dag ervoor (en dus ook te laat om ons verlof nog in te trekken) werden we verwittigd dat er wederom bij de fabriek iets foutgelopen was... 14 mei was een nieuwe datum om naar uit te kijken, opnieuw zoals alle werkende mens verlof genomen. Men kwam hier toe, zonder verhuislift, terwijl wij toen die 150 euro wel betaald hadden en ook de werkmensen waren niet verwittigd dat ze het ook nog moesten plaatsen, deze 150 euro was ook reeds betaald bij de 'levering'. Uiteindelijk zijn deze mensen via onze lift van ons appartement (terwijl er duidelijk in ons contract staat dat het niet mag) toch naar boven gekomen. Ze wouden ook het nieuwe stuk plaatsen zodat wij eindelijk een volledige slaapkamer zouden hebben. Helaas, maar waar, hadden ze het verkeerde stuk bij... ze zouden de dag nadien zelf contact met ons opnemen... Dit is niet gebeurd. We hebben zelf teruggebeld om te vragen achter een nieuwe datum en vroegen uitdrukkelijk om deze op mail te krijgen. Dit is niet gebeurd. Tot op heden (16 mei 2019, bijna 4 maanden na aankoop en anderhalvemaand na de uiterlijke leveringstermijn) hebben wij geen nieuwe datum ontvangen. En is de toestand onveranderd gebleven. Door onze goodwill en geloof in dit bedrijf hebben we altijd op een correcte manier telefonisch proberen te communiceren. Ook dit raad ik niet aan. Onze goodwill (we zijn bijna een liefdadigheidsinstantie geworden) en ons geduld is op. We zouden heel graag hebben dat wij alsnog geholpen worden maar wij zien ons genoodzaakt om verdere juridische stappen te ondernemen. Ik raad 'deze miserie' oprecht niemand aan.