Desimpel
plus de 2 ans
1
Na de bestelling van eind maart 2019 voor 2 kleine zijruitjes van onze voordeur, hebben wij vandaag op 06 juni 2019 nog steeds geen duidelijke communicatie noch ons product mogen ontvangen. Eerst viel mij op dat er verscheidene keren opnieuw gevraagd werd naar de afmetingen van het glas, dit was de eerste keer duidelijk opgegeven bij het binnenwandelen van jullie toonzaal, dan volgden nog 3 telefoons en verschillende mails. Dan heb in midden mei 2019 gebeld met de vraag of het glas effectief besteld was, toen heeft een collega van jou mij verzekerd dat het glas zeker 27/5 ging binnenzijn. Op 28/5 is mijn schoonvader tot bij jullie gereden om het glas op te halen en bleek dat er helemaal niks geleverd was, noch dat wij een communicatie hierover ontvangen hadden. Toen werd er botweg gezegd tegen mijn schoonvader dat men wel zou bellen. Ondertussen radiostilte, na mijn telefoon vandaag blijkt dat deze kleine ruitjes nog steeds niet een duidelijke levertijd hebben, ofwel 13 juni ofwel 3juli, dit kon niet met zekerheid gezegd worden. Wij kunnen spijtig genoeg niet langer wachten, de bestelling is reeds van in eind maart doorgegeven. Hierbij deel ik je dus mee dat voor ons de bestelling mag geannuleerd worden. Dit is absoluut niet professioneel en ook niet volgens de afspraken die op de originele bestelbon genoteerd zijn, daar was de levertermijn max 6 weken, we zijn nu 2 maand en 1 week verder en nog steeds geen duidelijkheid met mogelijke levering op 13 juni of 3 juli wat bijna 2,5 tot zelfs 3 maand levertermijn is !