-
- Pompes funèbres (Entreprises de)
- Le rôle d’un entrepreneur de pompes funèbres : à quoi s’attendre ?
ARVA ELEKTRO
-
Zone Reme 2
Voulez-vous gagner en visibilité grâce aux pagesdor.be ?
OuiArticles
-
- Jardins (Aménagement & Entretien de)
- Les avantages d’un aménagement paysager professionnel
- Découvrez les avantages d’un aménagement paysager professionnel pour votre espace extérieur. Découvrez comment une planification, une conception et une mise en œuvre expertes contribuent à un jardin magnifique et fonctionnel qui répond à vos souhaits et à vos besoins.
-
- Serruriers
- Présenté par Auderghem Henrard Serrures
- 10 raisons de changer ou renforcer sa porte d’entrée
- Découvrez 10 raisons pour lesquelles vous devriez faire appel à un serrurier professionnel pour renforcer la ou les porte(s) d’accès de votre habitation.
-
- Châssis
- Présenté par Châssis Home Services
- Améliorer l’efficacité énergétique de votre maison avec des châssis et portes performant.e.s
- Installer des portes et châssis de qualité est un excellent moyen d’améliorer la performance énergétique (PEB) de votre maison, découvrez pourquoi.
-
- Chauffage central (Installation de)
- Comment chauffer sa maison de manière optimale sans payer trop cher ?
- Découvrez des moyens intelligents de chauffer votre maison efficacement sans coûts élevés. Apprenez des conseils pratiques et des stratégies pour réduire vos coûts de chauffage sans sacrifier le confort.
Avis Laisser un avis
- 1.9 (24)
-
Edward 4 mars 2024
1Volledig onbetrouwbaar. Online niko materiaal besteld en betaald incl. Verzendkosten. Geen levering ook niet na herhaalde mails. 125€ kwijt.
-
Marc 22 mars 2023
1Kennen het verschil niet tussen facturatieadres en leveringsadres. Foutieve sticker geleverd, 4 beschadigde Niko stopcontacten HWD deksels door slecht te verpakken, 5 automaten met een kras van een breek-mes. Leggen de schuld bij de koper dat en ik citeer "de goederen zijn heelhuids bij ons vertrokken en waren goed verpakt". Dikke bullshit, dit was de eerste en laatste bestelling bij ARVA!
-
Marat 12 août 2022
1Wegblijven van deze winkel ! Geen communicatie gedurende twee maanden... wij hebben onze besteling geplaats en betaald, twee manden later hebben nog steeds niets ! Schandalig ! Slecht een mail na onze bestelling dat stock ontbreekt. En als telefonish probeert contact opnemmen, uitbater luister niet naar vraag....
-
gilbert 21 mars 2022
5als u doet wat we u vragen wat er op de web staat zijn er geen problemen en we verzorgen onze klanten zeer goed maar lezen niet wat op onze web staat geen telef , alleen e-mail info.. sms die op de web staat antwoord binnen het uur we doen meer dan 100 bestellingen per dag en dan zijn er en paar bij die gaan zegen hoe wij moeten werken wij werken op onze manier correct
-
Glenn 5 mars 2022
1Bestelling geplaatst van Niko home control. Zoals voorwaarden schrijven op de site "Enkel verkrijgbaar met meerdere andere NHC modules" voldeed ik hier ook aan met 12 modules. Toch kreeg ik een kort antwoord terug "Bestelling geannuleerd" zonder enige "Beste" of een uitleg waarom. Daarom vraag ik om uitleg via mail, waarop er geen antwoord komt. Daarop neem ik telefonisch contact met Gilbert Allen met de vraag waarom deze geannuleerd is, "Ge kunt toch lezen wa er op de site staat" gevolgd met het dichtgooien van de telefoon. Hoe boertig kan je zijn!!!!! Zelfs als je hem bewijzen onder zijn neus duwt is hij te boertig om een antwoord te geven. Dus mensen laat je niet verleiden bij deze firma te kopen. (Hij is zelfs geen ster waard maar je kan geen revieuw plaatsen zonder er een te geven, jammer)
-
Geert 5 février 2022
1Op 31/08/2021 heb ik een bestelling geplaatst bij Arva en deze op dezelfde dag betaald.Na 1 week heb ik contact opgenomen via mail omdat ik telefonisch geen antwoord kreeg om te vragen waar mijn bestelling bleef. Ze melden mij dat deze nog niet betaald was. Na een aantal weken meerdere mails te sturen met bewijs van betaling kreeg ik plots een mail terug melt de melding dat ze geen bestelling ontvangen hadden. Op 01/09 had ik wel een bevestiging gekregen met de officiele bestelling van Arva. Ook hebben ze gemeld dat ik een ander emailadres moest gebruiken. Als ik dan op dat nieuw email adres een mail stuur krijg ik geen antwoord. Ook heb ik een mail gestuurd met een brief van de bank dat het geld wel degelijk overgemaakt is.Daar krijg ik ook weer geen antwoord op. Nadien heb ik ook nog een paar mails gestuurd met de vraag om mijn geld terug te storten. Daar krijg ik ook geen antwoord op. Via Testaankoop heb ik ook een klacht gestuur naar 4 verschillende emailadressen van Arva maar van Arva ook weer geen antwoorden. Ik vind het niet kunnen dat de leverancier telefonisch nooit te bereiken is en dat we deze zaak zo niet kunnen bespreken. Dus, klanten, wees gewaarschuwd !!!!!!!!!!! mvg
-
M plus de 2 ans
1Hierbij mijn ervaring: ik bestelde een kabel voor mijn brandcentrale. Toen ik deze wou gebruiken (door omstandigheden een paar maanden later) merkte ik dat het niet de bestelde kabel was. Ik kon/wou deze kabel niet gebruiken en stuurde hem terug met de vraag mijn geld terug te storten. Ik heb van het 'bedrijf' geen reactie meer gehad. Ik heb dan een klacht ingediend bij de consumentenombudsman. De reactie was: wij hebben geen verkeerde kabel geleverd (wat niet waar is), wij hebben ook niets terug ontvangen (ik heb het bewijs van levering ondertekend door mijnheer Gilbert) en wij hebben geen klacht gehad of terug zending (sic) binnen de 14 dagen (wat klopt, het was later). Ik heb mijn geld niet teruggekregen en ben dus bestolen.
-
JDC plus de 2 ans
1Wij zijn nu al een aantal jaren aan het verbouwen en dit is veruit de meest onbeschofte, klantonvriendelijke firma waar wij in al die jaren al contact mee gehad hebben. Ik heb materiaal bij hun besteld en zij leveren op eigen houtje andere (maar wel gelijkaardige) spullen. Als je dan een mailtje stuurt om te zeggen dat dit niet de correcte materialen zijn en je vraagt hoe je ze moet terugsturen krijg je geen antwoord. Uiteindelijk heb ik de foutief geleverde goederen dan maar op eigen houtje teruggestuurd en tegelijkertijd een mail gestuurd met de vraag om terugbetaling. Resultaat : een mailtje met in hoofdletters "WIJ NEMEN DIE GOEDEREN NIET MEER TERUG" Omdat wij ook al bijna drie maanden aan het wachten zijn op een differentieel hebben we die geannuleerd. Zij kunnen niet leveren maar hebben dan nog wel het lef om 14,40 € annulatiekosten aan te rekenen ??? Als kredietnota voor deze differentieel, wordt er een factuur opgestuurd ??? Dus die boekhouding zal waarschijnlijk even goed gevoerd worden als zijn bedrijf. De zaakvoerder is er ook niet in geslaagd om één mailtje te sturen waar geen taalfouten in staan. Enfin, voor mij in ieder geval de eerste en de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.
-
Gilbert arien plus de 2 ans
5Wij doen ons best , als men de web gegevens volgt zal alle zeer goed verlopen mensen met wat grotere bestellingen en die weten wat ze willen zijn er helemaal geen problemen maar al die niet weten wat ze willen en bestelling 20 euro en minder hebben veel maar heel veel noten om hun en denken dat ze gans ARV aan het kopen zijn en gaan zelf beslissen wat wel kan en wat niet kan voorschriften lezen doen ze niet ze stellen hun weten klanten die niet weten wat ze willen en niet weten hoe dat het werk hebben we liever niet helemaal niet en dit zijn van die bestellingen van en paar euro wat er in onze web staat storen ze zich helemaal niet aan DIE VOOR WAARDE wij willen onze prijs goed blijven maar met die personen die niet weten wat ze willen gaat dat niet hebben geen tijd voor dingen die niet kunnen en niet in ons overeenkomst staat en op onze web als u daar niet met akkoord daad bestel dan AUB niet bij ons . dan kunnen we onze goede prijzen blijven maar niet die hobbi mannen die moeten echte hobbywinkel zin maar niet bij ons Groeten Gilbert
-
Geuzetrotter plus de 2 ans
1Mensen laat jullie niet verleiden door de aantrekkelijke prijzen!!! Want als er iets niet klopt met je bestelling ben je veel meer geld verloren. Onze bestelling klopte niet volledig. Nu ja, missen is menselijk. Maar hoe zij hierop hebben gereageerd slaagt alle verbeelding. Wij werden gewoon letterlijk uitgemaakt voor bedriegers, ongelooflijk. Ik kan alleen maar vaststellen dat de klantenservice na verkoop ondermaats is en dat het taalgebruik naar klanten toe agressief is en dan spreek ik nog niet over de vele schrijffouten en bizarre zinsconstructies. Dit alles geeft geen betrouwbare indruk. Ik heb spijtig genoeg hen het voordeel van de twijfel willen geven en heb niet geluisterd naar de vele slechte reviews op het internet. Eigenlijk verdienen ze zelfs die ene ster niet.
-
Karel plus de 2 ans
5Ik lees hier afschuwelijke reviews. Zo erg dat ik bijna niet bij Arva had besteld. Welnu, ziehier mijn heel positieve ervaring. Zondag besteld aan heel aantrekkelijke prijzen. Maandag al verzend bevestiging en deze morgen dinsdag voor 12u alles perfect geleverd. Als het goed is, zeggen we het ook !
-
maurice plus de 2 ans
5service en PRIJZEN ZIJN SUPER en ge moet zelf ook weten wat ge wilt bestellen,alles staat duidelijk aangegeven, er zijn mensen die altijd reklameren,zij zelf maken nooit fouten????
-
U.Y. plus de 2 ans
1 -
I. O. plus de 2 ans
5Ik begrijp de reviews echter niet! Bestelling online geplaatst. Alles tijdig opgehaald en een pak goedkoper dan elders! Ikzelf bestel niet voor vriendelijkheid maar eerder voor mijn marchandise!
-
T plus de 2 ans
1BESTEL HIER NIET! Dit is een heel triestige firma. In heb via de webshop een bestelling geplaatst én betaald. Vervolgens werd de bestelling nooit klaargelegd omdat het bedrag zogezegd te klein was. Klantendienst is zwaar ondermaats. Wanneer je hen belt voor meer info / om een oplossing overeen te komen, wordt de telefoon gewoon neer gegooid. Via mail lukt ook niet, mailtjes worden beantwoord met een agressieve scheldpartij (vol schrijffouten). Bestel je producten elders, ook al kost het dan enkele euro’s meer. Dan ben je tenminste zeker dat je producten toekomen. Als je bij Arva besteld, ben je je geld gewoon kwijt!
-
Michael Baker plus de 2 ans
1Al veel materiaal besteld, maar had liever dat ik geen kleine bestelling meer maakte omdat de boekhouder het anders te druk had. Dus mocht niet meer terugkomen, 60 euro was te weinig om een kabel uit een schap te halen. Je wordt er NIET geholpen, en je komt er met een slecht gevoel buiten. Kleine geldwolf, 0 klantvriendelijkheid. Kan geen 0 sterren geven
-
Liesbeth Stryckers plus de 2 ans
1Mijn man heeft op voorhand gebeld om te vragen of bepaalde artikelen in stock waren en of deze besteld konden worden. Waren in stock, maar er werden geen telefonische bestellingen genoteerd. Dan speciaal van Zoersel naar Westerlo gereden om stukken op te halen, en mijn man werd gewoon buitengegooid zonder stukken. 'Bol het af!' Geen mogelijkheid om een vraag te stellen, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid NUL! Toen ik nadien opbelde, kreeg ik (vanaf second 10 toen hij doorhad dat het om hetzelfde ging) gewoon een 'trekt uwe plan daarmee!', waarna werd ingehangen. Nadien ofwel bezettoon, ofwel werd ik in wacht gezet, ofwel nam hij op om direct terug in te leggen, ofwel opnemen zonder iets te zeggen... consequent is hij wel: we hebben er onze plan mee getrokken en ons gerief gelukkig nog op tijd ergens anders kunnen vinden. Maar dus: 1 ster aangeduid omdat nul sterren niet gaat. WEGBLIJVEN!
-
Jan Lettens plus de 2 ans
1Goede prijzen, maar zeer onvriendelijk, op het boertige na. Levering veel te laat geleverd, Geld teruggeeist, lezen mijn annulatie niet en sturen toch de goederen op. Gevolg > dispuut.
-
Anonyme plus de 2 ans
3 -
Viviane Van Oosterwijck plus de 2 ans
gisteren gepasseerd * zonder vooroordelen * correcte bediening * levering ook ok * en prijs al helemaal * toppie
-
Lies Maes plus de 2 ans
Idd wegblijven! Zeer onvriendelijke bediening. Tip: vraag zeker niet naar horizontale steunen (kableergoot atlantic IDE 94368) voor in een wandkast. Ons gesprek is afgesloten met 'betaal en bol het af!'. Vriendelijkheid en service = een dikke nul.
-
Zjel plus de 2 ans
3Goede prijzen, weinig service en niet vriendelijk. Tip; doe je bestelling via de website en betaal bij het ophalen. Dan is je bestelling vrij snel klaar, en kan je alles controleren voor je betaalt. Er wordt regelmatig gemist met de bestelling, dus alles goed nakijken! Hou er wel rekening mee dat de omschrijvingen van bepaalde producten op de website niet overeenstemmen met wat je krijgt (en de foto al helemaal niet). Wel erg sterke prijzen (tot 40% verschil met andere winkels).
-
nixphe plus de 2 ans
1Wegblijven! Responsief tot uw geld binnen is. Ik controleer bestelling. Ik had 2 deurbellen besteld waarvan op de site stond "batterijen of 8V". Er is maar 1 geleverd en op de pak staat "batteries only". Ben ik dus niets mee. Niet getreurd, Arva was responsief bij het bestellen. Ik krijg geen antwoord. Ook niet na 3 beleefde mails mijnentwege. Na een week besluit ik te bellen. "Ja euh dat van die bel" -hij heeft mijn mail dus gelezen- "die kun je gewoon op die 4V aansluiten van die transfo die je gekocht hebt" -hij heeft zelfs een antwoord voorbereid. Feit 1 - met 4V zal ik niet ver lopen, in meters dan, Feit 2 - 2 AA batterijtjes zijn wel net iets anders dan 4V uit een transfo. Ik leg dat vriendelijk uit en laat weten dat ik eigenlijk 2 bellen besteld heb. "Ja mijnheer, als je niet wil meewerken hoeft het voor mij niet meer" en hij gooit toe. Hij neemt niet meer op. Op mijn sms waarin ik duidelijk maak dat dat niet door de beugel kan en dat ik hem in gebreke zal stelen komt "doe maar". Wees gewaarschuwd
-
sioenb plus de 2 ans
1Geen communicatie! Wel goedkoop, maar klantvriendelijkheid en service=0!!! Als ze na het melden van een probleem de telefoon dichtgooien met als laatste woorden: "Kus mijn ..." dan zegt dit genoeg zeker? 1 regel: wegblijven!!!
- Voir plus
Catégories
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0435477540
- Forme legale: Société anonyme de droit privé
- Statut: Actif
- Date de creation: 1988-10-10
- Nombre d'employes: De 1 à 4 personne(s)
- Données BCE
Stationnement
- Type de parking: {0}
- Heures: {1}
- Tarif: {2}
- Durée maximale: {3}
Powered by Seety