Bij verkoop vriendelijk en smilyes. Maar bij deffecten in garantie proberen ze de mensen af te scheppen met leugens verkeerde info zodat je van hier naar daar word gestuurd. De fabrikant meld dat Van Den borre een eigen herstel dienst heeft. Dus al wat binnen komt proberen zij zelf te herstellen. Oortjes draadloos van APPLE twee maanden oud waarvan het linkeroortje stuk is word binnen gebracht, en word gezegd dat dit naar APPLE word gestuurd en dat we nieuwe zouden krijgen want oortjes worden niet herstelt. Na lang wachten zelf contact op genomen met de dienst na verkoop van APPLE waar wij te horen kregen dat VAN DEN BORRE deze zelf herstellen. Ze werken met hun eigen systeem. Bij afhaling na 4 weken beluisterd mijn zoon direct de oortjes in de winkel te BOORTMEERBEEK oeps rechteroortje stuk terwijl deze getest en gemaakt warën(terwijl deze niet gemaakt konden worden en er nieuwe zouden moeten zijn). Waarbij ook de verkoper de vast stelling deed dat ze stuk waren. Maar het was geen probleem we kregen weer nieuwe maar moesten op de beslissing van de herstel dienst wachten want ze gingen deze testen en bij stuk zijn krijg je nieuwe. Mijn man heeft toen gebeld naar APPLE en normaal moeten ze vernieuwd worden .Dan contact op genomen met de manager die ons gewoon afscheepte en zei dat we moesten wachten want dat APPLE ging beslissen dat we nieuwe kregen, terwijl ik hem daarop wees dat APPLE GEEN HERSTELLING DOET voor van den borre. We hebben dan terug 3 weken gewacht en nu terug uit eigen initiatief naar de Winkel gegaan in BOORTMEERBEEK waar toch al van vorige week dondendag de oortjes ter beschikken waren maar zonder ons te verwittigen. Het was ons gezegd nieuwe maar ze HADDEN ZE WEER GETEST EN NU DEZE KEER GINGEN ZE. Omdat ik niet akkoord was met hun verhaal en de leugens dat zenaar ons gegeven hebben vertriuwde ik niet meer op hun tegen overgestelde verhalen en vroeg ik mij af wie zijn oortjes ik nu weer gekregen heb. Ik heb toen gevraagd waar zijn de nieuwe oortjes die jullie ons belooft hebben. Daarop antwoorde de MANAGER. MEVROUW DEZE WORDEN GETEST ZIJN ZE STUK WORDEN ER NIEUWE GEGEVEN. MAAR DIE VAN JULLIE WERKEN NU WANT WE HRBBEN ZE GETEST RAAR TERWIJL ZE STUK WAREN. Ik zei hem dat we deze gebruikte oortjes niet wilde meenemen. Wie weet wie heeft deze in zijn oren gehad buiten al de MANAGER EN EEN VERKOPER ter plaatse en zei wij hebben recht op nieuwe oortjes zoals je ons al twee maal vermeld hebt. De MANAGER antwoorde hierop ik kan niks meer doen geliefe mijn winkel te verlaten of ik bel de politie. Die dan ook gekomen is en ons zeker geen ongelijk heeft gegeven maar dat we dit moesten melden bij de vrede rechter. Wil jullie laten weten dat welk merk je daar ook koopt van den borre boortmeerbeek zelf een hersteldienst heeft wat wel heel raar is bij garantie's. Het word bij hun altijd eerst na gezien en gemaakt voor ons OK als het op gelost is maar ,vertel dan geen onzin en leugens en herstel jullie vertrouwen naar de mensen toe. Want is geen service. DIT IS MAG DAN ZEKER GEZEGD WORDEN OVER VAN DEN BORRE BOORTMEERBEEK..