Wij zijn er met 2 gaan eten met de vivabox 'Italiaans dineren'. Volgens de vivabox hebben we recht op een menu: varkenshaasje of kabeljauwhaasje en tiramisu. Er werd ons daar gezegd dat als je een ander menu kiest, er 25 euro van de rekening gaat. Mijn partner nam gewoon het voorstelde menu volgens jullie bon: kabeljauwhaasje en tiramisu. Ik besloot iets anders te nemen: zalm en tiramisu. Logischerwijze dachten we op onze rekening enkel de drank en mijn menu terug te vinden, aangezien alleen ik iets anders nam dan voorgesteld werd. En daar zou dan 25 euro van worden afgetrokken. Lijkt me een heel logische gedachte, aangezien de bon ook 50 euro waarde heeft. De uitbaatster besloot haar eigen zin te doen met de rekening: ze rekende ons de drank aan, mijn hoofdgerecht en het hoofdgerecht van mijn vriend. Daar trok ze dan 25 euro af. We betaalden bijna 30 euro (terwijl de drank maar 5 euro kostte!!!). Wij voelen ons erg tenietgedaan. Volgens ons, en hoe het ons verteld werd, zou ze enkel mijn menu op de rekening mogen gezet hebben. Mijn partner nam immers gewoon het menu volgens vivabox. Heel haar systeem klopt ook niet, want als je dan bedenkt dat ik bijv. een spaghetti zou genomen hebben (wat veel minder kost dan kabeljauw), zouden we zelfs nog veel meer moeten bijbetalen! Ik sprak de uitbaatster hierover aan, maar zij keek enkel naar haar kosten. We kregen een hele uitleg dat zij maar 25 euro krijgt van deze bon en dat de zalm ook duurder kost en ze volgend jaar toch niet meer in vivabox zal staan. Maar mijn argument dat ze dan maar enkel mijn menu op de rekening mocht zetten, baatte niet. Ze begreep ons , maar wilde niet van mening veranderen en vond dat we ons maar tot vivabox moesten wenden. Ze liet zelfs nog weten dat ze zelfs de desserts niet op de rekening gezet heeft! Alsof dat een cadeau was. Wij hebben absoluut niet het gevoel gehad van deze bon te kunnen genieten aangezien wij nu eigenlijk een hoofdgerecht volledig betaald hebben. We hadden het gevoel gehad dat de uitbaatster klanten met een vivabox niet graag ontvangt en een manier zocht om toch wat meer winst te kunnen maken dan de 25 euro (zoals zei het beweerde) die ze van vivabox kreeg. Kortom: klantonvriendelijk, wel verzorgd restaurant, eten: te duur voor wat het is!