Als reactie op de recensie van Anja4ivo: Even de situatie wat beter schetsen: 1) Klant rijdt in totaal 560 km's (2x 230 km's dus) om een nieuwe (demo met 0 km's) scooter bij ons te kopen ==> WAAROM ==> omdat die bij ons +/- 500 euro goedkoper is dan elders anders! 2) Inderdaad belt de klant een aantal dagen later dat die dus een platte band heeft. Oplossing door ons aangeboden: tot bij ons komen om het probleem te constateren (dus 560 km's rijden, onze schuld niet dat je van zo ver een scooter komt kopen toch!?) en te laten herstellen (al dan niet onder garantie omdat dit ter plaatse moet beoordeeld worden ==> vraag dit aan iedere winkel!) Of ons voorstel tot de klant zoekt u een plaatselijke verdeler om garantie aan te vragen, omdat garantie over gans het dealer netwerk wordt gegeven of misschien goedkoper om het probleem te laten herstellen in uw buurt i.p.v. een dag op te offeren en 560 km's te rijden. Maar, neen wat doet de klant zonder onze toestemming laten herstellen en dit kost dan blijkbaar 65 euro (waar we geen bewijs van hebben gezien of ...) en wij zouden dit moeten terugbetalen. Sorry maar zo werkt het garantiesysteem NIET. En dan boos worden, had die tot hier gereden en een werkdag opgeofferd en zijn verbruik meegeteld en ... zal het hem waarschijnlijk meer dan 65 euro hebben gekost niet? En inderdaad een jaar later heb ik meneer terug aan de telefoon, blijkbaar zou zijn accu stuk zijn, maar heeft wel weinig kilometers gereden en had een eindje stilgestaan? Ons antwoord: op de accu zit er maar (WETTELIJK BEPAALD DOOR DE IMPORTEURS) 6 maanden garantie. Is er een probleem met het opladen (wat onwaarschijnlijk is door het lang stil staan en de lage kilometerstand) kan dit geconstateerd worden en mocht dit zou zijn, kan alsnog alles onder garantie worden hersteld, maar ik heb dus wel het voertuig ter plaatse nodig!! En dan gaat meneer dreigen: ik zal slechte reclame maken, waarop wij hebben geantwoord "Zorg dat uw uitleg correct is, anders zetten we verdere stappen" Wij doen voor iedere klant ons best, daarom ook dat we jaarlijks meer dan 250 scooters verkopen!! Dus jammer van deze review, want zelfs met de kost van zijn nieuwe band (wat ik al NIET geloof dat er een nieuwe band nodig was!!) van 65 euro en een accu van 35 euro, dan heeft meneer nog steeds een voordeel van 400 euro op zijn scooter!! Dus voor de duidelijkheid, wij wensen een goed en tevreden klantenbestand en daar doen we dus ook alles voor, ook nog voor deze meneer, zolang het in het redelijke blijft. Groetjes, Tommy Scooterplanet