Nicolle
21 décembre 2023
1
Firma komt voor renovatie werken. Oude keuken eruit. Muur met de living eruit, plaatsen steunbalk. Oude keukenvloer en livingvloer eruit. Nieuwe vloer erin, nieuwe keuken plaatsen. Dit zou 3 weken gaan duren. Helaas... De muur die eruit moest ging vlot. Nieuwe balk werd echter niet op de goede plaats geplaatst, waardoor de radiator in de living niet meer paste.. Zelf nieuwe radiator half moeten bijbetalen. Bij sloop vloer blijkt klein hoogteverschil dat weggewerkt zou worden. Zou niks van te merken zijn. Helaas, hoogteverschil na betegeling nog goed merkbaar. Daar zouden wij voor getekend hebben! Echter mijn echtgenoot en ikzelf hebben hier nooit voor getekend. Onze handtekening is vervalst. De werfleider is ondertussen vertrokken. Bovendien met de verkeerde kleur gevoegd en voeg met donkere en lichte plekken. Vloerder zou nog terugkomen met product maar meneer is failliet! Dit wordt verzwegen! Leidingen worden omgelegd. Doorbreken naar buiten moeten we zelf verzorgen want die renovatiewerken doen ze niet...kunnen wel voor de plakker zorgen. Deze laat op zich wachten waardoor de electricien ook niet verder kan en wil werken. In het schema van Sleurs zit sowieso een week niet ingepland. Waarom? De nieuwe keuken wordt opgebouwd. De oude goede frigo mee teruggeplaatst echter niet goed waardoor wij in augustus 10 (!) dagen zonder frigo zitten. Dit gemeld op dag 1 hij koelt niet goed. Firma regelt geen vervangtoestel totdat monteur tijd heeft om hem goed te plaatsen. Ondertussen vliegt de tijd en zitten wij 5 weken zonder keuken en kookvuur. De frigodeur breekt ook nog uit zijn schroeven, want er moest een klein hulpstukje tussen geplaatst maar dat werd niet gedaan. Geen 'professional' die deze is komen installeren dus. Verder is de keuken lelijk afgekit, een grote opening tussen bovenkastjes en achterwand wordt genegeerd. Een volle vinger kan ertussen. Het kookeiland wordt juist geplaatst op het hoogteverschil van de vloer waardoor het gedeeltelijk zweeft omdat de plint niet de vloer volgt. Mr. komt vervolgens alles noteren om af te handelen, maar wanneer later blijkt dat er nog gebreken zijn reageert hij na diverse mails gewoon niet. Verder hebben wij nooit de facturen ontvangen van onze elektrische apparaten. Conclusie: ga niet met hen in zee. Hun kreet 'ontzorgen' blijkt loos en juist veel stress te bezorgen!! Zeer slechte firma