guy.berthier@telenet.be
plus de 2 ans
2
Een staaltje van hoe Media Markt met zijn klanten omgaat. Afgelopen zaterdag 20/02 heb ik een bij Media Markt Antwerpen een tablet Samsung TAB A 9.7 gekocht. Goede uitleg gekregen van een vriendelijke verkoper, trouwens! Thuis gekomen heb ik het toestel uitgepakt en opgeladen, uiterlijk was er niets aan te merken. Zondag wanneer ik met de configuratie wou starten merkte ik dat het scherm niet werkte, helemaal geen respons en dan ben je met een tablet niet veel, je kan het zelfs niet meer afzetten. Duidelijk een constructiefout, kan gebeuren maar ik verwacht dan wel dat het probleem snel wordt verholpen. Zondags is hier niet veel aan te doen, maandag gaat mijn echtgenote terug naar Media Markt en krijgt daar de melding dat het ding opgestuurd wordt naar Nederland, nee vervanging is niet mogelijk en dat kan gerust 3 weken duren. Ik stel voor dat Media Markt zijn slogan een beetje aanpast: Media Markt: neen bedankt, ik ben toch niet gek!
Réseaux sociaux