Zeer tevreden over de service!
Mijn vrouw en ik zijn en kapsalon begonnen in hartje Veurne, Salon Foxy.
Na verschillende speciaalzaken te hebben bezocht, zijn wij meteen in zee gegaan met Mado. Reden? Bij het binnenkomen meteen een zeer goede indruk, vriendelijke ontvangst en geen woordje uitleg was te veel!
Nu we 10 maanden verder zijn in het verhaal, zijn we ook immens tevreden over de producten. Wij hebben als vertegenwoordiger Jess (W-VL) en de communicatie verloopt perfect. De rol van vertegenwoordiger is dan ook op zijn lijf geschreven!
Wanneer er zich toch een probleem voordoet, wordt er telkens met zeer veel professionaliteit een oplossing gezocht.
Een groot voordeel is de mogelijkheid om producten, van verschillende merken, in vrije quantiteit te bestellen. Levering gebeurt 1 maal per week persoonlijk en anders via de post.
Wij kijken uit naar nog vele jaren van samenwerking!
P.S.: Graag nog een extra bedanking naar Jess toe; daar hij een belangrijke rol speelt naar onze positiviteit t.a.v. Mado.
Groetjes,
Team Foxy
(Translated by Google)
Very satisfied with the service!
My wife and I have started and salon in the heart of Furnes, Salon Foxy.
After visiting several specialists, we immediately teamed with Mado. Reason? Upon entering immediately a very good impression, friendly welcome and no word of explanation was too much!
Now we are 10 months further into the story, we are immensely satisfied with the products. We as a representative Jess (W-L) and the communication is perfect. The role of representative is also written on his body!
When there is nevertheless occurs a problem, there is in each case with a lot of professionalism searched for a solution.
A major advantage is the ability to products of different brands, in order to free quantiteit. Delivery is one weekly personal and otherwise by post.
We look forward to many more years of cooperation!
P.S. .: Please send an extra resignation to Jess; it plays an important role in our positivity Attn Mado.
Greetings,
team Foxy