-
- Châssis
- Présenté par Châssis Home Services
- Améliorer l’efficacité énergétique de votre maison avec des châssis et portes performant.e.s
Meeusen Motoren Kempen BMW
-
Winkelomseheide 241 - Fermé mardi - 8:30 - 12:00
-
LundiFerméMardi8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Mercredi8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Jeudi8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Vendredi8:30 - 12:00,13:00 - 18:00Samedi8:30 - 16:00DimancheFerméMa- zon- en feestdagen zijn wij gesloten.
Voulez-vous gagner en visibilité grâce aux pagesdor.be ?
OuiHeures d'ouverture
Articles
-
- Pompes funèbres (Entreprises de)
- Le rôle d’un entrepreneur de pompes funèbres : à quoi s’attendre ?
- Un entrepreneur de pompes funèbres vous aidera pendant une période de deuil difficile, mais que font-ils d'autre ? Lisez tout a propos de ça ici.
-
- Chauffage central (Installation de)
- Comment chauffer sa maison de manière optimale sans payer trop cher ?
- Découvrez des moyens intelligents de chauffer votre maison efficacement sans coûts élevés. Apprenez des conseils pratiques et des stratégies pour réduire vos coûts de chauffage sans sacrifier le confort.
-
- Jardins (Aménagement & Entretien de)
- Les avantages d’un aménagement paysager professionnel
- Découvrez les avantages d’un aménagement paysager professionnel pour votre espace extérieur. Découvrez comment une planification, une conception et une mise en œuvre expertes contribuent à un jardin magnifique et fonctionnel qui répond à vos souhaits et à vos besoins.
Avis Laisser un avis
- (47)
- (1)
- 4.7 (153)
-
Kevin Peeters plus de 2 ans
Op een week tijd een k1600gt ingeleverd, een r1250rt sport besteld en afgeleverd met alles er op en er aan!!! Chapeau mannen en bedankt hiervoor
Réponse de Kevin Peeters 24 octobre 2021Ere wie ere toekomt -
Brendan Jacobs plus de 2 ans
hoe fijn kan het zijn met zo een service,bedankt
-
Patrick Moedts plus de 2 ans
Perfecte service, vriendelijkheid.
-
Patimus Broeck plus de 2 ans
Top garage, mekaniekers met kennis van hun vak. Allemaal heel toffe mensen. Echt een aanrader.
Réponse de Patimus Broeck 9 janvier 2020dit wordt rustig aftellen https://www.facebook.com/patimus.broeck/videos/3088119538079853/ -
Koen Van Renne plus de 2 ans
Zeer zeker aan te raden. Ik kocht er ondertussen al mijn 2de motor. Telkens fantastische service, zelfs als het eens dringend is. Eerlijk en betrouwbaar. Ze doen veel voor hun klanten en daardoor blijven de klanten ook komen uiteraard. Steeds zeer vriendelijk en behulpzaam, ook als er een probleem is (waar ze zelf niet eens aan kunnen doen) gaan ze snel en correct) voor een oplossing zoeken. Top, doe zo verder aan het hele team (ps In Antwerpen kom ik soms ook, zelfde verhaal 👍) Mvg Koen
-
Kevin Brgmns plus de 2 ans
Klantvriendelijke zaak, goede en eerlijke service aangeboden. Geen vraag is teveel. Wordt altijd met een tasje koffie ontvangen. Verkoper kent zijn stiel zeer goed
-
Dimitri Vanbeneden plus de 2 ans
Perfecte service en kennis.
-
Kevin Vanobbergen plus de 2 ans
5Top Garage vriendelijk en hulpvol geen problemen net een nieuwe r1200rs en hartstikke tevreden van geen problemen
-
Kevin Vanobbergen plus de 2 ans
Top Garage vriendelijk en hulpvol geen problemen net een nieuwe r1200rs en hartstikke tevreden van geen problemen
-
Alexander Buytaert plus de 2 ans
5Vriendelijke ontvangst. Eerste onderhoud correct verlopen en alles volgens afspraak. 100% approved
-
Alexander Buytaert plus de 2 ans
Vriendelijke ontvangst. Eerste onderhoud correct verlopen en alles volgens afspraak. 100% approved
-
Wim Schenkel plus de 2 ans
5Laatst had ik problemen met de voorband, die liep stilletjes leeg (ongeveer elke dag een kilo druk bijsteken. Contact opgenomen met Meeusen en na mijn bezoek bleek er een probleem met het ventiel te zijn. Niet erg en in een handomdraai opgelost (nieuw stukje in het ventiel geplaatst). Toen ik mijn portefeuille bovenhaalde om te betalen zei de vriendelijke kerel. Laat maar zitten, daar doen we je niet voor betalen. Nu niet dat het een bijzondere herstelling was hoor, maar het gaat om het principe en dat vind ik een prima ingesteldheid en service van BMW Meeusen. Dit noem ik nu eens klantvriendelijkheid van de bovenste plank.
-
Tim Loenders plus de 2 ans
1In Juni 2017 kocht ik een BMW GS 1200 met een jaar garantie bij BMW Meeusen, waarvan kort daarna bleek deze machine nogal wat problemen had. De motor schakelde regelmatig niet van neutraal naar eerste waardoor ik bij het vertrekken aan een rood licht regelmatig in hachelijke situaties terecht kom. Daarnaast maakt de motor een plofgeluid, wat naar mijn mening zou kunnen wijzen op een slechte benzine toevoer of verbranding. Ik ben nu al een jaar aan het proberen om BMW MEEUSEN dit te laten nakijken en repareren onder garantie, maar zij houden me al bijna een jaar aan het lijntje met allerlei non argumenten. Eerst zou ik niet goed schakelen, dan was het dat ik de versnellingshendel een paar keer in en uit moet drukken, en ze verzinnen bij elke melding weer iets nieuws om toch maar niet te moeten tussenkomen. Vorige week heb ik dan de eigenaar van BMW MEEUSEN zover gekregen dat hij de motor testte en bij 10 keer proberen van neutraal naar eerste schakelen krijgt hij hem zeker 4 keer niet in eerste, waardoor ik dacht dat BMW Meeusen nu eindelijk wel zou erkennen dat er wel degelijk een probleem is. Maar kort daarop laten ze me doodleuk weten dat dit ‘normaal’ is voor een BMW en er voor hen geen probleem is. Na een potje stevig ruzie maken zeggen ze dat ze hem misschien wel eens willen open doen om te zien of eer een probleem is, maar dat dat pas over een 2 tot 3 tal weken kan. We zijn intussen minimaal 8 maanden na de eerste melding van het probleem, dus qua klanten pesten kan dit wel tellen. Alleszins, de truken die bovengehaald worden om aan de garantie te ontkomen zijn intussen BMW onwaardig.
-
Tim Loenders plus de 2 ans
In Juni 2017 kocht ik een BMW GS 1200 met een jaar garantie bij BMW Meeusen, waarvan kort daarna bleek deze machine nogal wat problemen had. De motor schakelde regelmatig niet van neutraal naar eerste waardoor ik bij het vertrekken aan een rood licht regelmatig in hachelijke situaties terecht kom. Daarnaast maakt de motor een plofgeluid, wat naar mijn mening zou kunnen wijzen op een slechte benzine toevoer of verbranding. Ik ben nu al een jaar aan het proberen om BMW MEEUSEN dit te laten nakijken en repareren onder garantie, maar zij houden me al bijna een jaar aan het lijntje met allerlei non argumenten. Eerst zou ik niet goed schakelen, dan was het dat ik de versnellingshendel een paar keer in en uit moet drukken, en ze verzinnen bij elke melding weer iets nieuws om toch maar niet te moeten tussenkomen. Vorige week heb ik dan de eigenaar van BMW MEEUSEN zover gekregen dat hij de motor testte en bij 10 keer proberen van neutraal naar eerste schakelen krijgt hij hem zeker 4 keer niet in eerste, waardoor ik dacht dat BMW Meeusen nu eindelijk wel zou erkennen dat er wel degelijk een probleem is. Maar kort daarop laten ze me doodleuk weten dat dit ‘normaal’ is voor een BMW en er voor hen geen probleem is. Na een potje stevig ruzie maken zeggen ze dat ze hem misschien wel eens willen open doen om te zien of eer een probleem is, maar dat dat pas over een 2 tot 3 tal weken kan. We zijn intussen minimaal 8 maanden na de eerste melding van het probleem, dus qua klanten pesten kan dit wel tellen. Alleszins, de truken die bovengehaald worden om aan de garantie te ontkomen zijn intussen BMW onwaardig.
-
Danny Dresselaers plus de 2 ans
5Vriendelijke mensen, direct geholpen, correcte uitleg op al mijn vragen, ook al was ik er geen klant en ging het maar over het vervangen van de batterij in de sleutel.
-
Danny Dresselaers plus de 2 ans
Vriendelijke mensen, direct geholpen, correcte uitleg op al mijn vragen, ook al was ik er geen klant en ging het maar over het vervangen van de batterij in de sleutel.
-
Helio Martins plus de 2 ans
5 -
Koen Declercq plus de 2 ans
5Opnieuw superservice door het complete Meeusen team. GS binnenbrengen om zoals afgesproken een weekje te blijven staan. Nee hoor, we beginnen er onmiddelijk aan en een uurtje later mag'k naar huis rijden na het uitvoeren van een actie op de voorvorken en een actie op de Jeckyll & Hyde uitlaat. Ik ben een kritische klant dus zijn mijn 5***** dubbel en dik verdiend!
-
Koen Declercq plus de 2 ans
Opnieuw superservice door het complete Meeusen team. GS binnenbrengen om zoals afgesproken een weekje te blijven staan. Nee hoor, we beginnen er onmiddelijk aan en een uurtje later mag'k naar huis rijden na het uitvoeren van een actie op de voorvorken en een actie op de Jeckyll & Hyde uitlaat. Ik ben een kritische klant dus zijn mijn 5***** dubbel en dik verdiend!
-
Ils Van den Weygaert plus de 2 ans
5 -
Johan DLndr plus de 2 ans
4top
-
Johan DLndr plus de 2 ans
top
-
Maurice Van de Velde plus de 2 ans
afzetters
-
Rudi Neetesonne plus de 2 ans
5super team uitstekende service prima onthaal kortom de max
-
Rudi Neetesonne plus de 2 ans
super team uitstekende service prima onthaal kortom de max
-
Goele Van de Wiel plus de 2 ans
4Fijne namiddag , veel verschillende motors kunnen testen....vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel.... :-) bedankt!
-
Erik Moons plus de 2 ans
5Toffe motoren getest
-
Goele Van de Wiel plus de 2 ans
Fijne namiddag , veel verschillende motors kunnen testen....vriendelijk, behulpzaam en flexibel personeel.... :-) bedankt!
-
Erik Moons plus de 2 ans
Toffe motoren getest
-
Marjam Rosseel plus de 2 ans
5 -
Marjam Rosseel plus de 2 ans
5 -
Hans Van L plus de 2 ans
5Zoals altijd een prima ontvangst en een uitstekende service. Zowel de zaakvoerder als de mechaniekers tonen echte interesse en stellen gerichte vragen over hoe de moto zich gedraagt. Ik voelde me bij elke stap betrokken. De attentie van de koffie terwijl je wacht, waardeer ik echt. De lectuur aan de toog, de zetels in de toonzaal. Het zijn aangename elementen die de tijd sneller laten voorbij gaan terwijl je op je moto wacht. Ook was de kostprijs van het onderhoud veel lager dan dat verwacht had.
-
Danny Dillen plus de 2 ans
5Dank aan het ganse team Meeusen Meerhout om 's avonds omwille van lekke achterband nog tijd vrij te maken om beide,zo goed als versleten, banden te vervangen en cradle van de GPS uit te wisselen. Uitstekende service. ���
Réponse de Danny Dillen 13 juillet 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125870955269&set=p.10211125870955269&type=3Réponse de Danny Dillen 13 juillet 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125894515858&set=p.10211125894515858&type=3 -
Danny Dillen plus de 2 ans
Dank aan het ganse team Meeusen Meerhout om 's avonds omwille van lekke achterband nog tijd vrij te maken om beide,zo goed als versleten, banden te vervangen en cradle van de GPS uit te wisselen. Uitstekende service. ���
Réponse de Danny Dillen 13 juillet 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125870955269&set=p.10211125870955269&type=3Réponse de Danny Dillen 13 juillet 2017https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211125894515858&set=p.10211125894515858&type=3 -
Yves Thys plus de 2 ans
5 -
Patrick van Elteren plus de 2 ans
5 -
Kris Goris plus de 2 ans
5 -
Michael Zosel plus de 2 ans
5 -
Michael Zosel plus de 2 ans
5 -
MArino Marysse plus de 2 ans
4Altijd even vriendelijke service
-
MArino Marysse plus de 2 ans
Altijd even vriendelijke service
-
Nick Smolders plus de 2 ans
Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen voor allerlei zaken, nieuwe moto kopen, onderhoud, kledij bestellen, herstellingen enz. Zowel in de vestiging als online en via mail. TOP
-
Guy Voorts plus de 2 ans
5 -
Kris Bastijns Vastgoed plus de 2 ans
Zeer fijne ervaring met deze klantvriendelijke garage. Dikke aanrader om hier je motor te kopen!
-
Christoph van Hoof plus de 2 ans
5 -
De Pierre Peeters plus de 2 ans
Veel succes met de nieuwe zaak
-
Hans Roels plus de 2 ans
2 - Voir plus
-
Bob Goffa plus de 2 ans
Service is good
- Voir plus
-
Ivo Vervoldg plus de 2 ans
5Prachtige nieuwe zaak🔝
-
Allan Bunyan plus de 2 ans
5 -
Danny Vandenbergh plus de 2 ans
5 -
Johan Reynders plus de 2 ans
4Leuke opendeurdag
-
Dirk Bytebier plus de 2 ans
5Prachtige BMW motor zaak en fantastische mensen
-
Muhammed Er plus de 2 ans
5zijn vriendelijke en goedkoper dan andere bmm
-
Ludo Proost plus de 2 ans
5 -
Jan Van Gorp plus de 2 ans
5Officiële BMW motordealer met oog voor detail en TOP service.
-
Philip Geudens plus de 2 ans
4 -
john proost plus de 2 ans
4 -
Dirk Ceusters plus de 2 ans
4 -
Paula Moors plus de 2 ans
4 -
carl geentjens plus de 2 ans
5 -
Andrew Dobney plus de 2 ans
5 -
Diego Claessens plus de 2 ans
5 -
jos de combe plus de 2 ans
5Dit bedrijf is top.
-
Eddy Wouters plus de 2 ans
5Super service ,vriendelijk en goed ontvangst, voor iedere bmw rijder een aanrader. Dank u meeuwsen
-
Baudouin en Reminka De Jonghe-Vandervorst plus de 2 ans
3BMW dealer.
-
Isi Vandezande plus de 2 ans
5 -
rony rutten plus de 2 ans
5Vriendelijke mensen en altijd behulpzaam en mooie winkel
-
guido van den bergh plus de 2 ans
1 -
Maarten Drossaert plus de 2 ans
5Heel goede service en goede aangepaste covid19 maatregelen. 👍
-
Nico Geerts plus de 2 ans
5Super mooie motorzaak , met zeer fijne vriendelijke verkopers die zeer proffesioneel verder helpen .Aanrader
-
Gert Swinnen plus de 2 ans
5 -
Brikke Sels plus de 2 ans
5 -
T Verellen plus de 2 ans
5 -
Lorenzo Van Samang plus de 2 ans
5 -
Walter Put plus de 2 ans
4 -
Simon Van den Hende plus de 2 ans
5 -
kris verbesselt plus de 2 ans
5Super Service!! Top team!!
-
kris verbesselt plus de 2 ans
5Super Service!! Top team!!
-
Arm Niratphai plus de 2 ans
5Geweldige service. Hier onlangs mijn nieuwe motor gekocht. De BMW F900XR! Echt een top machine. Zelfs in moeilijke tijden staat dit personeel voor je klaar. Tot nu toe ben ik super tevreden. Let's make life a ride!🏍🛵🚀😎
-
Arm Niratphai plus de 2 ans
5Geweldige service. Hier onlangs mijn nieuwe motor gekocht. De BMW F900XR! Echt een top machine. Zelfs in moeilijke tijden staat dit personeel voor je klaar. Tot nu toe ben ik super tevreden. Let's make life a ride!🏍🛵🚀😎 (Translated by Google) Great service. Recently bought my new bike here. The BMW F900XR! Really a top machine. Even in difficult times, this staff is there for you. So far I am very satisfied. Let's make life a ride! 🏍🛵🚀😎
-
Herman van Gastel plus de 2 ans
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant.
-
Herman van Gastel plus de 2 ans
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant. (Translated by Google) Very good service and willingness to invest in the customer.
-
Herman van Gastel plus de 2 ans
4Zeer goede service en bereidheid om te investeren in de klant. (Translated by Google) Very good service and willingness to invest in the customer.
-
Peter Segers plus de 2 ans
4 -
Peter Segers plus de 2 ans
4 -
Fons Janssen plus de 2 ans
5 -
Fons Janssen plus de 2 ans
5Leuke nieuwe toonzaal.prima ontvangst
-
Manuel Vanbaelen plus de 2 ans
5Vriendelijk,behulpzaam (Translated by Google) Friendly helpful
-
Manuel Vanbaelen plus de 2 ans
5Vriendelijk,behulpzaam (Translated by Google) Friendly helpful
-
Luc Brosens plus de 2 ans
5Zeer goede service (Translated by Google) Very good service
-
Thomas Oustlant plus de 2 ans
3Mooie winkel netjes. Maar helaas voor mijn Eerste bezoek van een pas gekochte r100 1980 scranbler In de buurt en ik kom wel van frankrijk. Ik deed een conpleet revisie op de Carburatoren en kreeg Hem terug met benzine lek. Dus de Dag dat ik de motor haalde bij de verkoper moest ik nog stoppen bij Hen. Twas eingelijk carbu potje onder ! dat niet meer vlak was ?? Maar ja als mekanieker heeft je dit niet zo terug zo een naam dat vont ik er over 400€ boelke. En ze durven nog vragen voor een masker te dragen en ik stond buiten 😂 . Nog bedankt aan deze die het zaterdag terplaats heeft het vlak gekregen 👍 (Translated by Google) Nice store neat. But unfortunately for my First visit of a newly bought r100 1980 scranbler In the neighborhood and I will be from France. I did a complete overhaul on the Carburettors and got it back with a gasoline leak. So the day I got the bike from the seller I had to stop at them. Twas eingelijk carbu pot under! that was no longer flat ?? But yes, as a mechanic you do not have this so back a name that I find about 400 € boelke. And they still dare to ask for a mask and I was outside 😂. Thanks to this one who got it flat on the spot on Saturday 👍
-
Bart Rooms plus de 2 ans
5Professioneel TOPPER
-
Bart Rooms plus de 2 ans
5Professioneel TOPPER (Translated by Google) Professional TOPPER
-
Thomas Oustlant plus de 2 ans
3Mooie winkel netjes. Maar helaas voor mijn Eerste bezoek van een pas gekochte r100 1980 scranbler In de buurt en ik kom wel van frankrijk. Ik deed een conpleet revisie op de Carburatoren en kreeg Hem terug met benzine lek. Dus de Dag dat ik de motor haalde bij de verkoper moest ik nog stoppen bij Hen. Twas eingelijk carbu potje onder ! dat niet meer vlak was ?? Maar ja als mekanieker heeft je dit niet zo terug zo een naam dat vont ik er over 400€ boelke. En ze durven nog vragen voor een masker te dragen en ik stond buiten 😂 . Nog bedankt aan deze die het zaterdag terplaats heeft het vlak gekregen 👍
-
Andy Bruynseels plus de 2 ans
5 -
Andy Bruynseels plus de 2 ans
5 -
Mohamed jary plus de 2 ans
5 -
Mohamed jary plus de 2 ans
5 -
Ildar Khamidullin plus de 2 ans
5Heel goed geholpen geweest en snel!
-
Sonja Smets plus de 2 ans
5Super vriendelijke en correcte service
-
Ingrid Van De Velde plus de 2 ans
5 -
Ingrid Van De Velde plus de 2 ans
5 -
Danny Van Cleuvenberg plus de 2 ans
5 -
Danny Van Cleuvenberg plus de 2 ans
5 -
Mario Jansen plus de 2 ans
5Tekort aan olie, direct verder geholpen. Super service 👍
-
Mario Jansen plus de 2 ans
5Tekort aan olie, direct verder geholpen. Super service 👍 (Translated by Google) Shortage of oil, immediately helped. Super service 👍
-
Ronny Bloemen plus de 2 ans
5(Translated by Google) Very neat and correct garage (Original) Zeer nette en correcte garage
-
Tony Maes plus de 2 ans
5 -
Ronny Bloemen plus de 2 ans
5Zeer nette en correcte garage (Translated by Google) Very neat and correct garage
-
Carlo Hermans plus de 2 ans
5 -
Carlo Hermans plus de 2 ans
5Top
-
Thierry Monserez plus de 2 ans
4Ik ben vriendelijk ontvangen en heb al mijn vragen beantwoord gekregen, alsnog stap ik verloping niet over van kawasaki h2 naar bmw rr. you tube mr lost
-
Thierry Monserez plus de 2 ans
4Ik ben vriendelijk ontvangen en heb al mijn vragen beantwoord gekregen, alsnog stap ik verloping niet over van kawasaki h2 naar bmw rr. you tube mr lost (Translated by Google) I have been kindly received and have all my questions answered, yet I do not switch expiry from kawasaki h2 to bmw rr. you tube mr lost
-
Wilma Van Eemeren plus de 2 ans
4 -
Wilma Van Eemeren plus de 2 ans
4 -
Maite Marlier plus de 2 ans
5 -
Maite Marlier plus de 2 ans
5 -
Ton van Dorst plus de 2 ans
3Veel BMW brommers
-
Ton van Dorst plus de 2 ans
3Veel BMW brommers (Translated by Google) Many BMW mopeds
-
Osman Chadi plus de 2 ans
5 -
Osman Chadi plus de 2 ans
5 -
Tony Maes plus de 2 ans
5 -
Verdijck Benny plus de 2 ans
5 -
Verdijck Benny plus de 2 ans
5top
-
Andy Goris plus de 2 ans
5Mooie winkel, vriendelijke mensen. Goeie uitleg ook
-
Andy Goris plus de 2 ans
5Mooie winkel, vriendelijke mensen. Goeie uitleg ook (Translated by Google) Nice store, friendly people. Good explanation too
-
Gert Daniels plus de 2 ans
5zeer correcte dealer
-
jan Loomans plus de 2 ans
5 -
jan Loomans plus de 2 ans
5 -
Gert Daniels plus de 2 ans
5zeer correcte dealer (Translated by Google) very correct dealer
-
Roger D'Hollander plus de 2 ans
4Vlotte, correcte service. (Translated by Google) Smooth, correct service.
-
Roger D'Hollander plus de 2 ans
4Vlotte, correcte service. (Translated by Google) Smooth, correct service.
-
Julien Vr plus de 2 ans
5 -
Pierre Van Bommel plus de 2 ans
5Heel goed geholpen en vriendelijk (Translated by Google) Very well helped and friendly
-
Pierre Van Bommel plus de 2 ans
5Heel goed geholpen en vriendelijk (Translated by Google) Very well helped and friendly
-
Luc Brosens plus de 2 ans
5(Translated by Google) Very good service (Original) Zeer goede service
-
Luc Adventure plus de 2 ans
5 -
Luc’s Adventure plus de 2 ans
5 -
franços Claes plus de 2 ans
4 -
franços Claes plus de 2 ans
4 -
Gino Zandonai plus de 2 ans
5Good BMW bike dealer
-
Gino Zandonai plus de 2 ans
5Good BMW bike dealer
-
Noella Wynants plus de 2 ans
5 -
Noella Wynants plus de 2 ans
5 -
Filip Lembrechts plus de 2 ans
5 -
Filip Lembrechts plus de 2 ans
5 -
Thierry Beedle plus de 2 ans
5(Translated by Google) Friendly person. Good conditions and very good advice (Original) Personne sympathique. Bonne conditions et très bon conseils
-
Thierry Beedle plus de 2 ans
5(Translated by Google) Friendly person. Good conditions and very good advice (Original) Personne sympathique. Bonne conditions et très bon conseils
-
kim peeters plus de 2 ans
5 -
Johan De Winter plus de 2 ans
5Héél professionele en vriendelijke BMW dealer, Top 👍 (Translated by Google) Very professional and friendly BMW dealer, Top 👍
-
Dirk Van Dijck plus de 2 ans
5Prima service zoals gewoonlijk (Translated by Google) Excellent service as usual
-
Antony De Loos plus de 2 ans
4Goed (Translated by Google) Good
-
Dirk Maes plus de 2 ans
4 -
steffi ennekens plus de 2 ans
5 -
Peter Willems plus de 2 ans
4 -
Reflex Band plus de 2 ans
4 -
billy geeraerts plus de 2 ans
5 -
Xavier Rousseau plus de 2 ans
5(Translated by Google) Dealer at the top! Professional, friendly and competent staff. Unparalleled service among the many manufacturers brands where I could buy my bikes (before). With such quality of motorcycles and this level of service, I must admit that I am now "spoiled" BMW ;-) A true ambassador of the brand! The bonus: the organization of very nice motorcycle rides by Meeusen Motors BMW. Certainly, BMW has the reputation of being an expensive brand but the customer experience is unmatched in my case. Bravo! / Xavier (Original) Concessionnaire au top! Personnel pro, amical et compétent. Service sans équivalent parmi les nombreuses marques constructeurs chez qui j'ai pu acheter mes motos (avant). Avec une telle qualité de motos et ce niveau de service, je dois reconnaitre que je suis désormais "picousé" BMW;-) Un véritable ambassadeur de la marque! Le bonus: l'organisation de randonnées moto très sympa par Meeusen Motors BMW. Certes, BMW a la réputation d'être une marque chère mais l'expérience client est inégalée en ce qui me concerne. Bravo! /Xavier
Réponse de Gérant d’entreprise 3 janvier 2019Merci Xavier pour les jolis mots! Team Meeusen Motoren -
Danny Dillen plus de 2 ans
4Uitstekende service! (Translated by Google) Outstanding service!
-
Karin Francken plus de 2 ans
5 -
François Cavents plus de 2 ans
5 -
Peter Kegels plus de 2 ans
5Prima service. As usual!
-
Benny plus de 2 ans
1Goede service zolang als het maar om een onderhoud gaat. Maar als er zich technische problemen voordoen....... Bij een grote beurt nog enkele mankementen laten noteren. Bij het afhalen opgemerkt dat er geen proefrit gedaan was en bij de rit huiswaarts waren de problemen nog steeds aanwezig. Dan maar een nieuwe afspraak gemaakt , bij het ophalen deelde men mee dat alles o.k was. Bij de terugrit nog steeds hetzelfde euvel !!! Eerste keer 291€ en dan 146€ betaald zonder resultaat , duurde grap 👎 Moet ik nu de kwaliteit van Bmw of van de dealer in twijfel trekken ? (Translated by Google) Good service as long as it concerns a maintenance. But if technical problems arise ....... When a large turn left a few defects to note. At the pick up noted that no test drive was done and on the trip back home the problems were still present. Then a new appointment was made, when they were picked up they told us that everything was okay. Still the same problem at the ride back !!! First time 291 € and then 146 € paid without result, joke lasted 👎 Do I have to question the quality of Bmw or of the dealer?
Réponse de Gérant d’entreprise 22 octobre 2018Dag Benny, bedankt voor uw reactie. Graag bespreken we uw opmerking persoonlijk. Neem even contact op met Meeusen Motoren Meerhout via 014/820446 en vraag naar Dirk Meeusen. Alvast bedankt! -
Werken Voor te leven plus de 2 ans
4 -
Patrick Hens plus de 2 ans
4Mooie toonzaal, uitgebreide werkplaats, goed opgeleide techniekers, vriendelijke zaakvoerder en personeel. Goed gelegen met ruime parking (Translated by Google) Beautiful showroom, extensive workshop, well-trained technicians, friendly manager and staff. Well located with ample parking
-
Bert Linders plus de 2 ans
5 -
Thunder Core plus de 2 ans
5 -
Wim Stofs plus de 2 ans
4 -
Luc Dieffenbach plus de 2 ans
5 -
werner boonen plus de 2 ans
3 -
FILIP De Bie plus de 2 ans
4 -
philippe vandeplas plus de 2 ans
5Fijne hulp bij kiezen (Translated by Google) Great help with choosing
-
philippe vandeplas plus de 2 ans
5Fijne hulp bij kiezen (Translated by Google) Great help with choosing
-
Fr Devré plus de 2 ans
5Perfecte service. Vlot en correct. Een BMW concessionaris die zijn product door en door kent. Vrij uitzonderlijk. (Translated by Google) Perfect service. Smooth and correct. A BMW concessionaire who knows his product through and through. Pretty exceptional.
-
monique guns plus de 2 ans
5 -
Danny Van der Haegen plus de 2 ans
5Professioneel, vriendelijk, behulpzaam maar officiële dealers zijn erg duur. (Translated by Google) Professional, friendly, helpful but official dealers are very expensive.
-
Giuliano Santagata plus de 2 ans
5Friendly, speaks English. Easy going
-
Dominique Pannecoucke plus de 2 ans
5Top service
-
Dominique Pannecoucke plus de 2 ans
5(Translated by Google) Top service (Original) Top service
-
Mon van Gompel plus de 2 ans
4Heel goede service en altijd vriendelijk (Translated by Google) Very good service and always friendly
-
francois claes plus de 2 ans
4 -
Dirk Verdonck plus de 2 ans
5 -
Marc Smets plus de 2 ans
5 -
Filip Dens plus de 2 ans
5Top service
-
Hans Van Laethem plus de 2 ans
5Perfecte garage voor BMW motoren. Prima service en vriendelijke bediening (Translated by Google) Perfect garage for BMW motorcycles. Excellent service and friendly service
-
Tim Verdonck plus de 2 ans
5Zeer goede, vriendelijke service. (Translated by Google) Very good, friendly service.
-
pascal vanheyst plus de 2 ans
5 -
Marjama Rosseel plus de 2 ans
5 -
André Van Olmen plus de 2 ans
4 -
seppe snelders plus de 2 ans
5 -
guy cle plus de 2 ans
5 -
Erik Van Ginneken plus de 2 ans
5De Bmw motorzaak van de Kempen en omstreken. Grote toonzaal. Professionele en duidelijke info. (Translated by Google) The Bmw motorcycle shop of the Kempen and surroundings. Large showroom. Professional and clear information.
-
Thierry MMA plus de 2 ans
5 -
Philip Dekkers plus de 2 ans
5Snelle en transparante service. Afspraken snel in te plannen via de website. Ook kleine extra's (banden, accessoires,...) kunnen besteld worden vooraleer afspraken voor onderhoud definitief te maken. De klant wordt telefonisch gecontacteerd voor bevestiging van online gemaakte afspraken en bestellingen. Handige SMS herinnering de dag voordien. Zeer gevarieerd aanbod nieuwe en tweedehands motoren in de toonzaal, ook zijn de modellen uit de zusterzaak in Wijnegem te raadplegen in Meerhout. PS: Lekkere koffie tijdens het wachten bij een onderhoud ;-) (Translated by Google) Fast and transparent service. Schedule appointments quickly via the website. Small extras (tires, accessories, ...) can also be ordered before finalizing maintenance agreements. The customer is contacted by phone for confirmation of appointments and orders made online. Useful SMS reminder the day before. Very varied range of new and second-hand motorcycles in the showroom, the models from the sister company in Wijnegem can also be consulted in Meerhout. PS: Nice coffee while waiting at a maintenance ;-)
-
Peter Lathouwers plus de 2 ans
4Prima en heel vriendelijke service aanrader. Grt Peter (Translated by Google) Excellent and very friendly service recommended. Grt Peter
-
Marion Müller plus de 2 ans
5 -
eric burgmaier plus de 2 ans
5Goede zaak (Translated by Google) Good thing
-
Dorian Michels plus de 2 ans
4Bmw (Translated by Google) Bmw
-
peter peeters plus de 2 ans
5Beste BMW motor garage van de kempen. (Translated by Google) Best BMW motor garage of the Kempen.
-
Johan Hofmans plus de 2 ans
5(Translated by Google) BMW motor dealer. Good service, good layout. (Original) BMW motor dealer. Goeie service, goeie uitleg.
- Voir plus
Catégories
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0808651485
- Forme legale: Société à responsabilité limitée
- Statut: Actif
- Date de creation: 2008-12-22
- Nombre d'employes: De 5 à 9 personnes
- Données BCE
Stationnement
- Type de parking: {0}
- Heures: {1}
- Tarif: {2}
- Durée maximale: {3}
Powered by Seety