Graag deel ik onze ervaring met een via BUGA Antwerpen geleverde Jeep Compass in Maart 2018, absoluut RAMPZALIG ! Naast allerlei elektronische storingen (start-stop systeem, apple car-play, keyless-entry, raambediening, parkdistance systeem, etc.) die vele software-updates vereisten lukt het hen maar niet het probleem van een mechanisch geluid tijdens het schakelen op te lossen. Dit ondanks dat onze auto tot nu toe reeds ca. 8x voor kortere of langere tijd terug geweest is bij BUGA zelfs met technische assistentie van FCA. Bij de klantendienst van FCA wordt telkens hetzelfde "bandje afgespeeld"; "onze ingenieurs zijn er mee bezig, u zult gewoon geduld moeten hebben". Niet vreemd te bedenken dat na ruim een jaar ons geduld op is maar bij FCA vinden ze dat blijkbaar erg vreemd want de dames raken geïrriteerd als we met die uitleg geen genoegen nemen en blijven in herhaling vallen. Ons verzoek iemand te spreken te krijgen die concreet beslissingen kan nemen wordt afgedaan met "wij zijn uw contact, u zult het met ons moeten doen" of "ik kan/mag u niet doorverbinden en ik zou ook niet weten met wie" ?? We hebben, ten einde raad, BUGA/FCA ruim 2 weken geleden gevraagd om met een fatsoenlijk voorstel te komen onze Compass terug te nemen maar sindsdien worden we simpelweg genegeerd ...... Kortom, uitermate teleurstellend !! (netjes uitgedrukt).