flo
23 février 2024
1
ik ben samen met mijn moeder gekomen voor een balayage, bij haar moest het gekleurd worden. Ik toonde mijn foto’s aan de styliste en ze zei ‘we gaan zien hoe blond we het gaan krijgen’. zelf ben ik donker van haar maar voordat ik hier gekomen was heb ik mijn haar al 2x ergens anders gedaan en dit was geen probleem, het was altijd goed blond. Nu kwam ik dus bij kapper kaprijke en heb iets helemaal anders gekregen dan wat ik gevraagd had. Mijn haar is GEEL. Ze hebben 2x een toner gedaan. De 2de keer had mijn styliste tegen haar collega gezegd dat de toner alleen op mijn bovenkant moest maar zij had het dus op mijn volledige haar gedaan waardoor ik nu hier en daar witte stukken heb zitten. Ook niet wat ik gevraagd had want ik zei nog dat ik geen assige kleur wou. NIET NAAR DEZE KAPPER GAAN VOOR BALAYAGE. Ik had tegen de kapster gezegd dat dit totaal niet was wat ik wilde en bood mij aan om het gratis opnieuw te doen. Ik heb hier serieus over nagedacht tot dat ik met het besluit gekomen was om mijn geld terug te vragen. Ik kwam toe vroeg het vriendelijk en legde de baas uit wat er mis is gegaan en wat hij zei was dat het de beste coloriste was dat hij ooit heeft gehad en (zijn exacte woorden) No way dat hij het terug zou betalen. Terwijl je duidelijk kan zien dat mijn haar geel is in vergelijking met de foto’s. Eindstand heb ik dus mijn geld NIET teruggekregen. Dit was geen goedkope behandeling (-+€150). Ik moet nu nog eens mijn haar laten kleuren (weer -+€150). Ik ga nu bij een andere kapper in gent en deze zei dat ze al vaak mensen hebben zien komen van Kapper Kaprijke en die ook allemaal met een slechte balayage van daar komen. Mijn moeder was ook niet blij met haar kleur en ze hebben haar haar ook 2x moeten kleuren, nog was het kleur niet goed. In totaal hebben wij 5 uur bij de kapper gezeten.