(Translated by Google) A new alarm system (August 2018) installed after our fire to preserve the little that remained. After 3 reminders of the technicians, there was still no telephone transmission. Result: two intrusions in one hour of time and no telephone alert, otherwise that of the neighbor who got up at 05:30 to see what it was. The boss has almost rejected any responsibility saying that we were not professionally equipped, while we are individuals, affected by a fire and we live 5-10 minutes from our house. No telephone transmission during the two intrusions during the night. Lack of professionalism and meticulous checking so that the system works properly, as promised in the quote. The only star is awarded for availability, the rest is not recommended! To wonder if a box with siren and two sensors (2!) Is above their technical possibilities ... And what about the 7 weeks of stench because the company pierced a discharge pipe next to several 220V cables, on the periphery of the electric meter, yet clearly visible.
(Original)
Un nouveau système d'alarme (août 2018) installé après notre incendie pour préserver le peu qui restait. Après 3 rappels des techniciens, il n'y avait toujours pas de transmission téléphonique. Résultat: deux intrusions en une heure de temps et aucune alerte téléphonique, sinon celle du voisin qui s'est levé à 05h30 pour voir ce qu'il en était. Le patron a quasiment rejeté toute responsabilité en disant que nous n'étions pas équipés professionnellement, alors que nous sommes des particuliers, sinistrés par un incendie et que nous habitons à 5-10 minutes de notre maison. Aucune transmission téléphonique lors des deux intrusions durant la nuit. Manque de professionnalisme et de vérification méticuleuse afin que le système marche correctement, comme promis dans le devis. La seule étoile est décernée pour la disponibilité, le reste est non recommandable! A se demander si un coffret avec sirène et deux capteurs (2!) est au-dessus de leurs possibilités techniques... Et que dire des 7 semaines de puanteur car la société a percé un tuyau de décharge à côté de plusieurs câbles 220V, en périphérie du compteur électrique, pourtant clairement visible.