Ik belde omdat ik niet in mijn appartement kon.
Jan was altijd een zeerst sympathiek correcte man.
Maar de persoon die het nu heeft overgenomen is dat absoluut niet.
Al van start zijn er problemen die er voordien nooit waren, duurt pak langer om te arriveren (het bedrijf is achter de hoek) + kan al niet accepteren dat ik hem op de hoogte zou stellen mocht ik nog binnen geraken door een buurman ofzo.
Jan vroeger bedankte dit zelfs.
Ik begrijp dat de persoon ter plaatse moet komen, maar 150 euro vragen voor met de kaart een deur te openen om 2 uur in de middag is oplichterij.
Geen tools gebruikt, geen slot vervangen al en al 30 sec werk.
Toen ik hem daarna uitdrukkelijk vroeg of ik het dan met kaart/payconiq of een overschrijving kon betalen kreeg ik te horen dat dit niet ging.
Ik vroeg nog 'Wat als ik geen cash vind boven?' (Appartement).
Hij zei 'Dan kunnen we naar de bank gaan' (om cash te halen).
Ik vind dit zeerst degoutant en shady van een bedrijf om cash blijkbaar te verplichten bij zulk bedrag of hoger.
Dat overtuigde me om een review te schrijven hier over mijn ervaring, waarna hij me belt op zijn privé nr.
Meldend dat hij niet gediend is (alsof ik dat wel ben), snel overgaand naar roepend bedreigen wanneer ik hem uitleg dat mijn ervaring 1 ster was.
Zo probeerde hij me te kleineren en werd er gezegd 'Je zult is horen als ik u tegen kom in Lier' en dergelijke.
Ook grappig vond ik dat hij aan de telefoon ineens meldde dat overschrijving en dergelijke wel gaat maar bla bla 6% nog iets.
Absoluut de tijd niet waard om er zelfs met te bellen, misselijkmakende ervaring.