Na telefonische afspraak, stuurt Mr.Petit een medewerker om de inboedel te bekijken.
Deze laat zich nogal laagdunkend uit over de meubelen, alhoewel deze in zeer degelijke staat zijn, maar volgens hem niet zo goed verkoopbaar .
(niet modern genoeg)
Zo ook over de rest van de inboedel alhoewel er toch enkele vrij dure spullen tussen staan, maar waarvan hij zegt : "ja dat heeft wel wat gekost, maar ge moet daar voor zijn".
Ik begrijp business talk, maar niet op zulke manier.
Hij neemt vervolgens enkele foto's om voor te leggen aan Mr. Petit en stelt toch een bepaald bedrag voor, waarover Mr. Petit mij zou bellen.
Wanneer ik geruime tijd later niets verneem, neem ik zelf terug tel. contact.
Mr. Petit zegt mij zelf zijn medewerker te bellen en me iets te laten weten.
Tot op heden,..........niets gehoord.
Als het niet in je kraam past, zeg het dan gewoon, maar laat tenminste iets weten zou ik zeggen.
Voor mij hoeft het niet meer.