-
- Pompes funèbres (Entreprises de)
- Le rôle d’un entrepreneur de pompes funèbres : à quoi s’attendre ?
Articles
-
- Jardins (Aménagement & Entretien de)
- Les avantages d’un aménagement paysager professionnel
- Découvrez les avantages d’un aménagement paysager professionnel pour votre espace extérieur. Découvrez comment une planification, une conception et une mise en œuvre expertes contribuent à un jardin magnifique et fonctionnel qui répond à vos souhaits et à vos besoins.
-
- Serruriers
- Présenté par Auderghem Henrard Serrures
- 10 raisons de changer ou renforcer sa porte d’entrée
- Découvrez 10 raisons pour lesquelles vous devriez faire appel à un serrurier professionnel pour renforcer la ou les porte(s) d’accès de votre habitation.
-
- Châssis
- Présenté par Châssis Home Services
- Améliorer l’efficacité énergétique de votre maison avec des châssis et portes performant.e.s
- Installer des portes et châssis de qualité est un excellent moyen d’améliorer la performance énergétique (PEB) de votre maison, découvrez pourquoi.
-
- Chauffage central (Installation de)
- Comment chauffer sa maison de manière optimale sans payer trop cher ?
- Découvrez des moyens intelligents de chauffer votre maison efficacement sans coûts élevés. Apprenez des conseils pratiques et des stratégies pour réduire vos coûts de chauffage sans sacrifier le confort.
Avis Laisser un avis
- 1.0 (1)
- 3.2 (193)
- (7)
-
Frieda plus de 2 ans
1Je moet veel te lang op spoed blijven liggen voor je iets van resultaten weet en naar de kamer wordt gebracht. Voor niets want de volgende dag naar huis
- Voir plus
-
Wouter Roussard plus de 2 ans
Hier en daar toffe verpleegkundigen te vinden...
-
Marijke Van Damme plus de 2 ans
Heel tevreden van de behandeling in het dagziekenhuis! Ik werd van de eerste tot de laatste minuut goed begeleid! Ook niet moeten wachten..
-
Tesla-Taxi Natacha Luchthavenvervoer-BART plus de 2 ans
Aan de inschrijvingen is de jongeman ECHT tegen zijn goesting aan't werken! Pffff X-mas sfeer hangt hier niet zenne !! 👎
-
Stien Demeyer plus de 2 ans
Super stageplaats !
-
Tjorven Scholliers plus de 2 ans
Hoe minder ge hier moet zijn hoe beter!
-
Kim 🌸 plus de 2 ans
Organisatie van het nieuwe dagziekenhuis is onder nul !
-
Tim Certyn plus de 2 ans
Kwetsuren of ziektebeelden worden bekeken volgens het 'Manchester triage systeem'. De wachttijd kan oplopen indien er meerdere patiënten met een ernstige ziekte of kwetsuren aanwezig zijn op spoed.
- Voir plus
-
Marc De Koninck 4 avril 2024
5 -
Chayenne Vinck 20 mars 2024
1Naar de spoed ga je niet voor u plezier binnenkomen en de medewerkster aan de balie keek al met een heel afkerende blik! Om dan nog eens heel onbeschoft en arrogant “geholpen” te worden door haar. We waren ons tas vergeten in de wachtkamer, ik ga deze halen dus vraag vriendelijk voor de deur richting de boxen open te doen. Krijg je een afsnauwend arrogant antwoord. Als je op de spoed werkt toon dan wat empathie en respect, dat was bij deze medewerkster ver te zoeken…
-
Mohammed Bouasse 20 mars 2024
5 -
Mikey Van Hove 18 mars 2024
1 -
Dries Dauwe 15 mars 2024
2Er wordt heel weinig gedaan om het verblijf op spoed zo 'aangenaam' mogelijk te maken. Met mijn dochtertje van 3 hebben we 6u verbleven op spoed. Geen enkele kans of info gekregen over de mogelijkheid om voeding te benutten. Gelukkig had ik een banaan mee voor mijn dochtertje. Van 11u tot 17u om uiteindelijk te wachten op 2 onderzoeken (urine en bloed). Ik klaag zeker niet over het personeel of de drukte van een spoedafdeling of over het feit dat de analyses zo lang hebben geduurd. Uiteindelijk zou 1 persoon (host) de opvolging kunnen doen van de wachtenden. 1 aanspreekpunt die een statusupdate kan geven, mensen kan doorverwijzen naar het restaurant, een automaat, als dat medisch kan. Het valt echt op dat iedereen op een stoel, verlangt naar een antwoord, woordje uitleg, status update. Alleen een duidelijk signaal dat ze jou niet vergeten zijn, zou het wachten en de afdeling spoed menselijk maken. Nu voelt men zich een nummer.
-
Natasha Van Steertegem 11 mars 2024
5 -
Monique heyvaert 8 mars 2024
1Wanneer je laat weten dat je wegens ziekte niet kan aanwezig zijn word er in je globaal medisch gezet dat je niet wilt deelnemen en je van de wachtlijst wordt gezet ???? Schandalig gewoon
-
Britt Abbeel 6 mars 2024
1 -
evy bauwens 27 février 2024
1De 1 is nog voor de lieve mensen die proberen goed te maken wat die twee verschrikkelijke anti empathische mensen op zulke afdeling doen! Yves, get a heart voor mensen in nood en Peter je bent niet veel beter! Verschrikkelijk!!!! Empathie op een vriespunt! Be human of zoek een andere job ookal heb je 23 j dienst!!! Je kan ook altijd brommertjes gaan herstellen, verdiend goed en die kan je niet kwetsen!
-
R S 27 février 2024
1Zeer slecht behandeld door dr kevin vereecken 'spoed' ik heb ernstige hoofdpijn maar moest naar huis hij zag niets ernstigs, ik heb gezegd dat ik een scan/mr wou van mijn hersenen omdat ik regelmatig abnormale hoofdpijn heb, hij zegt nee dat hoeft niet ik antwoord ik vindt van wel, plots deur toe en dr is weg, ik moest tonen waar het juist pijn deed. ik toon plots hou hij mijn arm vast en leg ze neer op een onvriendelijke manier, dus mishandeld geweest.
-
Uğur Kahveci 11 février 2024
5Hastaneden çok memnunum
-
Y Dc 5 février 2024
1Duurt veel te lang.
-
Florentina Timofte 30 janvier 2024
5 -
Marie jeanne De wolf 25 janvier 2024
3De zorg is over het algemeen goed, maar het eten dat ze de mensen voorschotelen, is in één woord schandalig, kleur en smaakloos. Het ontbijt en avondmaal , droog en fantasieloos, hoe kan een zike daarmee op krachten komen?.
-
Kristel Saeys 20 janvier 2024
3Echtgenoot werd onlangs opgenomen. Eerst op Z3A waar ik geen goed woord over heb. Wanneer ik vroeg of ik na mijn dialysebehandeling heel even bij mijn man mocht, werd ik afgesnauwd, niet normaal. Ik vertelde haar vriendelijk dat een ziekenbezoek op dialysedagen verder niet mogelijk is, hem pas morgen weer kon zien en dat ik er geen misbruik zou van maken. Weer een minachtend antwoord. Waar is je empathie, als verpleegkundige?? Bovendien kreeg ik 's avonds te horen dat de familie bij de buurman wel nog om 20.40u in de kamer was, terwijl het bezoekuur om 20u afgelopen is. Dan kon mijn 5 minuutjes toch ook even door de vingers gezien worden? En anders iedereen gelijk voor de regels. Punt! Daarna kwam mijn man op N3A en N3B : fantastische mensen daar!!! Vriendelijk, behulpzaam, begripvol. Heel vlot en goed contact met die mensen. Het eten wat de patiënten op de kamer krijgen is dan weer een ander verhaal. Hoe moeten mensen herstellen, met eten dit soort eten? Er kan dan wel een smiley label uitgereikt zijn voor hygiëne en voedselveiligheid, maar voor KWALITEIT is er zeker nog ruimte voor verbetering. De soep is dan wel heel erg lekker.
-
nicole van dingenen 19 janvier 2024
5Direct binnen èn direct geholpen, alles tezamen 30 minuten.
-
Twylah 13 janvier 2024
4Moeilijke ingang voor iemand in een rolstoel. Vaak zeer lang wachten ook al is het op afspraak.
-
Ingrid Bogaerts 17 décembre 2023
5 -
livina de villers 17 décembre 2023
1Kinderarts zegt int weekend bellen voor resultaten (kinderafdeling ) na 5 keer bellen krijg je iemand aan de lijn die zegt dat zij niet aan de resultaten geraakt omdat het kind niet opgenomen is geweest moet je dan eerst langs spoed voor je uw resultaten krijgt !
-
F K 14 décembre 2023
5na een spoedopname tijdens mijn zwangerschap beslist om hier te bevallen van mijn tweede dochter. Niets dan lof. Proper en vernieuwd ziekenhuis met propere kamers, vriendelijk personeel, eten was oké, zeker een aanrader materniteit!
-
senanur mercan 9 décembre 2023
1Ging voor mijn gips die niet goed zat, hij was arrogant en aan het roepen ik ben direct weg gegaan!
-
Zocks Studio 1 décembre 2023
1Jongens en meisjes, echt aub doe iets aan jullie personeel. Internet staat vol klachten en revs over jullie dienstverlening. Onbekwaam op spoed! Een mens in een rolstoel sturen ze met een taxi naar huis. Een breuk weten ze soms niet hoe te behandelen. En heel boers!. Hier is dringent controle nodig!
-
Lieve V 1 décembre 2023
5Al die negativiteit hier zeg, zagen over moeten wachten op de spoed bvb. Er is een triage mbt dringendheid.. iemand met bloedende snee gaat niet sterven hé, tov iemand met een infarct. Is er dan niks respect nog? Over de spoedartsen bvb, die ben draaien super drukke shiften. De 1 is de andere niet (ervaring met spoedopleiding tgv mijn slechte gezondheid) maar je wordt geholpen ! Al eens in een ander EU land de spoeddienst nodig gehad? Das andere koek hoor ! Eens 2u moeten rijden naar ZH dat een echo-doppler heeft. Ik had een bloedklonter, ka´ gevaarlijk zijn ! Eens daar nzem je een nummertje trekken en 1u later mijn beurtaan het loket. Ik kreeg de asap afspraak 1(één!) maand later bij hun specialist. Tege´ diz tijd was ik allang en blij dat de spoed mij snel kon helpen. Als je niet creëert van de pijn, is een uurtje extra het belangrijkste? Of gaat het om geholpen worden ? Zagen kun je op alles en iedereen, wat meer respect voor mensen in de zorg aub, die hebben ook maar 3 handen !!!! Ik ondervond ook al eens een minder vlotte Spoed maar over hier je gal te spuwen en het ZH over 1 kam te trekken. Je komt niet meer, ook goed, veel succes elders.
-
Steven “Brandweerke71” Dauwe 7 novembre 2023
4Vriendelijke mensen op spoed
-
Werner Van Leeuwen 3 novembre 2023
5Vriendelijk en bekwaam personeel, en goede dokter gehad.
-
Fullback 2 novembre 2023
1Zou gesloten moeten worden. Onvriendelijk, weten niet wat ze doen, communicatie trekt op niks. Beter naar een goed ziekenhuis gaan antwerpen gent. Daar weten ze wat ze doen. Is één ster zelfs ni waart
-
Dominic Vam Dam 28 octobre 2023
5Aan de mensen van geraterie 3dikke pluim bedankt voor de goede verzorging van mijn pa hij had nooit vieze pamper aan kon ik niet zeggen van hof ter veldeken kreeg op juist uur medicijnen heb veel steun gehad bij het overlijden van mijn pa kon ik ook niet zeggen van hof ter veldeken
-
M DM 20 octobre 2023
115 maanden na het overlijden van mama nog een factuur krijgen van nog geen 5euro. Beschamend. Wat een schandalige administratie. En daarvoor versturen ze dan 2 brieven, wat wellicht veel meer kost dan dit vergeten aan te rekenen bedrag. Niks menselijks aan deze administratie. Bah. Helaas kan ik geen 0 sterren geven hiervoor directeurtje S. Verhofstadt.
-
ورده اكتوبر 20 octobre 2023
1Slechtste onbeleefde afdeling spoedeisende hulp
-
Maxim Cojocaru 12 octobre 2023
5Very fast, professional and kind personal. Especially nurses staff in emergency and pneumology department.
-
Demi Maes 21 septembre 2023
1Ben voor de eerste keer zwanger. Meermaals al naar spoed gegaan met ernstige steken in onderbuik en onderrug.. Meld je u aan op spoed.. lachen ze gewoon vierkant in uw gezicht. ‘Ja madam, da zijn bandenpijnen eh’. Dacht pardon?! Mega onbeleefde mevrouw dat toen achter de bali zat. 2e ervaring op verloskwartier.. goeie ervaring, werd ik overgebracht naar materniteit… 12u in de kliniek gelegen, en voor wat? Er werd niets doorgebriefd dus niemand wist dak daar lag. Als ik zelf niet 10x op de bel had geduwd met de vraag waar gynaecoloog was… lag ik er nog. Gynaecoloog wist zelf niet dat ik er lag.. was niet doorgebriefd. ‘Dafalganneke pakken madam, 4 per dag en me uw heftige pijnen leren leven tot als ge moet bevallen’….
-
Jacques Koten 17 septembre 2023
5 -
Arisa Roli 16 septembre 2023
5 -
Isabel Baars 15 septembre 2023
5Op spoed direct geholpen en juiste zorg gekregen, spoedarts en verpleegkundigen namen het serieus, top mensen! Merci voor de goede zorgen van mijn zoon!
-
Linda Vanmalderen 15 septembre 2023
4Zeer goed geholpen door de dokters.
-
xavier de vil 7 septembre 2023
5Ik ben bijzonder tevreden over de diensten van deze kliniek, specifiek van de dienst urologie waar ik recent behandeld voor een prostaatverwijdering. Het traject vanaf de onderzoeken, diagnose, ingreep en nabehandeling kon niet beter verlopen zijn: een zeer professioneel team met aandacht voor de noden van de patient.
-
David Huys 1 septembre 2023
5Uitstekend ziekenhuis, vriendelijk personeel en uitstekende dokters. Enkel hun papierwerk kan wat op zich wachten
-
Davy Van Den Branden 22 août 2023
5Super vriendelijk ziekenhuis al vaak geholpen en snel geholpen
-
Caren Callaert 18 août 2023
1Een schokkende ervaring. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit zo onbeschoft behandeld geweest door een dokter (of gelijk wie, eigenlijk). Terwijl ik de vragen van de spoedarts zo compleet mogelijk beantwoordde, rolde hij met zijn ogen - ik verzin dit niet - en deed hij uiterst denigrerend, alsof ik niet naar de spoeddienst gekomen mocht zijn. Ik voelde me net een in de hoek gezet kind. Daardoor werd ik heel onzeker en kon ik van de spanning - en de pijn - niet op de naam van bepaalde medicatie komen. De spoedarts was kortaf en streng en onderbrak me graag. Het stak hem na anderhalve minuut praten duidelijk tegen, dus hij droeg zijn assistente haastig op om me pijnstillers en antibiotica voor te schrijven, maar ik heb verder het raden naar hoe ik mijn letsel moet verzorgen (herstellende crème of niet, afplakken of aan de lucht laten?). Nadat hij weg was, kon ook zijn assistente me geen sluitend antwoord geven... De hele interactie met de dokter was in een wip voorbij, ondanks het feit dat ik de enige patiënt in de wachtzaal was toen ik aankwam en die ruimte nog steeds leeg was toen ik weer naar huis ging. Misschien waren er eerder op de nacht al veel patiënten binnengekomen die nog zorg nodig hadden, had de dokter een slechte shift of andere problemen... Ik wil daar het liefst van uitgaan. Saillant detail: na een doktersbezoek en wat research op medische websites kon ik zwart op wit lezen dat mensen in mijn situatie zich wel degelijk naar de spoeddienst moeten begeven. Toch een positief punt: aan de balie gedroeg het personeel zich wel heel vriendelijk en geruststellend.
-
Frederik De Keyser 17 août 2023
2 -
Lander Baert 13 août 2023
5Ik weet nog toen ik geboren werd dat ik hier een zeer comfortabel beddeke aangeboden kreeg
-
Sonja Lauwaert 8 août 2023
4Na de oproep naar 112 om 8.30 kwam de ambulance rond 8.50 ter plaatse bij onze dochter. De vrouwelijke ambulancier reed in ijltempo naar de spoedafdeling van het ziekenhuis. De bleke/gelige gelaatskleur viel spoedarts Luc onmiddellijk op. Zowel hij als een verpleegster stelden gerichte vragen. Het bloed werd geprikt en snel onderzocht. Daarna volgden diverse onderzoeken elkaar zeer snel op! De vriendelijke Dr. Scharpé stelde vast dat de oorzaak van haar ziekte niet van gynecologische aard was. Daarna volgden nog medische beeldvorming èn scans van het hoofd. Het verplegend personeel werkte efficiënt en was vriendelijk. Het team stelde de diagnose TTP, een zeer zeldzame en levensbedreigende ziekte. 's Namiddags kreeg ze een zak plasma(of waren het bloedplaatjes?) en bloed toegediend. Omdat haar toestand verder achteruit ging werd ze in de vooravond overgebracht naar UZ Gent. Daar kreeg zij rond 23.30 's nachts een eerste 'plasmafereze' via een machine die in veel ziekenhuizen niet aanwezig is. De volgende dag was ze al heel wat beter maar deze behandeling dient zeker nog een week verder gezet te worden. BESLUIT: Het team van Sint-Blasius heeft de juiste diagnose gesteld waarvoor dank. Zonder de juiste behandeling is er een groot risico op overlijden. Bij een vermoeden van TTP nog sneller doorverwijzen naar een gespecialiseerd ziekenhuis waar ze plasmafereze kunnen uitvoeren! Dit is de enige doeltreffende behandeling in combinatie met Cortisone en een bijkomende inspuiting.
-
didier schelfhout 23 juillet 2023
5Heel snel geholpen op de spoed afdeling,
-
Kim Rosez 21 juillet 2023
1 -
tim meesters 13 juillet 2023
1Als je nog bij bewustzijn bent, smeek om naar een andere spoeddienst gebracht te worden. Werd binnen gebracht voor een gebroken sleutelbeen, door de breuk kon ik amper rechtop zitten maar werd verschillende keren geforceerd om in een stoel te zitten. Waarop de ambulanciers moesten ingrijpen en het personeel duidelijk maken dat ik niet kon rechtzitten zonder pijnstilling. Uiteindelijk in de gang aan de kant gezet (wat ik bij drukte begrijp) op de brancard, heeft 1 uur geduurd vooraleer ik iets van pijnstilling kreeg (wat niet zo fijn is bij deze breuk, zeer pijnlijk...). Meeste van het personeel was heel kort, onduidelijk en zeer geïrriteerd, liepen me voorbij en toonde geen interesse om te helpen (buiten 1 jonge dame die me meerdere malen had geholpen en in een comfortabelere positie had gelegd). Ook moest ik meerdere malen vragen voor pijnstilling die maar niet kwam omdat ze het gewoonweg vergaten. Arts lachte al mijn vragen omtrent operatie of gewoon herstel weg (ik ben hypochonder en narcose vermijd ik liever als dit niet nodig is). De dame van patientenvervoer had (licht uitgedrukt) haar ziel 10 jaar geleden al verloren, mijn infuus kwam los en vroeg mevrouw vriendelijk of ze iets bij haar had om dit vast te plakken, uitkomst: een half uur met mijn vinger op het infuus moeten duwen omdat mevrouw me gewoon straal had genegeerd. Als dit allemaal nog niet genoeg was kwam de dame die me ging "ontslaan" uit het ziekenhuis snel en grof toe. Ook gaf ze een zeer agressieve, geagiteerde, snelle n onduidelijke uitleg over wat ik moest doen, want ik "koos er toch voor om naar huis te gaan?" Terwijl ik bij een operatie ook naar huis moest want deze was pas 3 dagen later mogelijk!? Een beetje respect voor de patienten is niet veel gevraagd. Echt een dikke dikke 0 voor de spoeddienst en hoe ze handelen. Ga dan ook naar een ander ziekenhuis Voor een 2de opinie. Zeer zeer trieste verloop van omstandigheden.
-
jos Rottiers 10 juillet 2023
2Over het algemeen heel vriendelijk, alleen bij foto afdeling heel kort, onbeleefd. Met een gebroken knie niet geholpen
-
Christel Baeten 9 juin 2023
4 -
Esra Orhan 23 mai 2023
1Zelfs 1 is te veel. Superlange wachtrijen!!! Ze doen niets voor zware rugpijn, medicatie en naar huis dat is hun oplossing!!! Tijdsverlies dit ziekenhuis!!!
-
eva coussement 11 mai 2023
4Op sommige dagen parking te weinig maar voor de rest wel ok
-
Marco Van de Voorde 29 avril 2023
1Ik moest langer dan 2 uur wachten voor enkel de uitslag van mijn polsscan te weten op spoed.
-
Rony Verhaevert 25 avril 2023
5Voor deride keep op rij prima geholpen op spoed en verdere opvolging in ziekenhuis
-
Alison willems 22 avril 2023
1Verschrikkelijke!! Spoedafdeling kunnen ze beter de beenhouwerij noemen! 3uur wachten voor een scan ( want niet meer te houden van rugpijn ) . Ik als familielid moet wachten in de wachtzaal! En als ik eindelijk naar mijn vader kan moet ik aanhoren dat hij nog geen pijnstiller heeft gekregen !! Ma hallooo je ga naar spoed voor van u pijn af te geraken zitten ze u te scanne ( wat ook goed is ) maar daarvoor kan ik naar mijn huisdokter voor een afspraak !!!!!!) Echt vermijd deze spoed !! We zijn al aan het 4de uur bezig
-
Pascal Wouters 14 avril 2023
4Zeer goede kliniek
-
Martin Buyssens 4 avril 2023
5Via de automaat verloopt vlot alsook de afspraak
-
BWQ 22 mars 2023
1Heel slechte ziekenhuis ze onderzoeken je niet eens en ze pompen je gwn vol met medicatie en ze sturen u naar huis
-
Melissa De Page 22 mars 2023
1Minder als 1 ster waard. Maand en half geleden ingepland voor operatie. Ik regel alles op het werk. Mijn man regelt alles op zijn werk. Krijg nog 3 keer bevestiging van mijn afspraak en dat ze nog een uur laten weten. Speciaal zelfs nog platen laten nemen voor die operatie, langsgeweest bij de huisarts,... Niks gehoord van uur voor de operatie dus zelf gebeld om dan te horen te krijgen dat de operatie niet doorgaat omdat ze mij 'vergeten' waren. Zeggen ze nog lachend 'gelukkig dat je zelf nog hebt gebeld' Hele regeling op werk in water. Mijn man familiaal voor niks aangevraagd . Wouden het ook niet oplossen. Het antwoord op alles was 'ja sorry'. Een echte schande! Gaan hiervoor klacht indienen bij ombudsdienst. Ik zet geen voet meer binnen in dit ondermaats ziekenhuis!
-
Diarra Amar 22 mars 2023
1Onbeschofte personeel op spoed, staken 2 keer verkeerd in de arm en begonnen er gewoon mee te lachen. Dan gewoon terug naar huis gestuurd worden. De volgende dag werd het maar erger, dus bellen we terug nr spoed, hangen ze gewoon in u gezicht op. Dit is echt totaal geen aanrader, verdiend nog geen 1 ster. Hier moet echt iets aan gedaan worden!!
-
Aegen A. 16 mars 2023
1Op de dienst echografie heeft de doktor liefst niet dat de begeleider in een andere taal met de patient spreekt. Patient moest zich maar behelpen want volgens de doktor leeft hij al lang genoeg in Belgie om zich uit de drukken in het Nederlands. De arts heeft gas teruggenomen toen hij doorhad dat de begeleider mondig genoeg was om eventueel klacht neer te leggen hij de ombudsdienst.
-
Olivier Devaux 15 mars 2023
5 -
Isabel Ceulemans 13 mars 2023
5Voor mij persoonlijk een correct ziekenhuis. Consultaties verlopen altijd zeer goed. Soms eens wat verlaat door de drukte. Op spoed moet je soms wel effe wachten... maar mensen begrijpen niet dat er nog andere ( zelfs veel ziekere) mensen op spoed liggen. En nee hoor die kan je niet zien, want ieder ligt in een box. De verpleegkundigen doen heel erg hun best om binnen de druk die ze op hun schouders dragen alles zo goed mogelijk aftewerken. Het feit dat je lang moet wachten is vaak omdat de dokter zijn fiat moet geven of je naar de kamer kan.. en die heeft Niet alleen jou als patiënt... Ik ben tevreden en hoop dat mensenkn de toekomst begrijpen dat als je niet aan het ´ sterven´ bent, je misschien best even langer kan wachten.. tov iemand die daar ligt te vechten voor zijn leven.
-
Jean-marc Van Casteren 10 mars 2023
4 -
Nathalie Claes 5 mars 2023
1Heel lang moeten wachten op spoed terwijl er niemand zat om nadien te horen wat kom je hier doen! Mijn hand stond heel dik niet meer te bewegen. Kon niet op mijn been staan omdat mijn knie superdik en pijn deed. Echt een afrader. Zelf gene goeie dag van niemand. Hadden me dan 2 afspraken gegeven bij dokters waarop ik 3 weken moest wachten terwijl ik echt verging van de pijn. Eigenlijk verdienen ze geen sterren ;-(
-
Jonas D'Haese 1 mars 2023
1Triestig ziekenhuis...kids id vergeten dus geen enkel kans op terugbetaling. Madam aant loket deed eigenwijs en daarna nog betalen voor mondmasker... Komen we in de wachtzaal...na een uur nog geen dokter te zien. Keb al veel betere ziekenhuizen geweten... Geld nodig?
-
Bruno & Linda Eeckhoudt 25 février 2023
5Als het dan TOCH MOET Ga bij drkt jan de cloedt Zo een meelevende mens Is wat ik iedereen toewens .. Geen problemen maar oplossingen spreekt hij graag uit En hij GAAT ERVOOR ronduit Respect voor wat hij doet Mag gezegd..Ja dat moet
-
Andreas Poeck 14 février 2023
5Beste kliniek voor mij!!
-
Jasmien K 13 février 2023
1Niet correct naar personeel, noch naar zorgvragers.
-
yinthe vanderlinden 12 février 2023
1 -
Arlette Van Meenen 3 février 2023
1Spijtig dat je tenminste 1ster moet aanduiden! Dinsdag 31jan is mijn ma binnengebracht op spoed. Hebben er héél lang moeten wachten(15u30 tot 23u) ,maar het was er ook héél druk. Daar kunnen we dan ook mee leven. Ze ligt nu op geatrtrie en daar is het een ander verhaal. Verplegers(niet allemaal) zijn héél bot. Mijn ma is 76 jaar en kan zich niet goed meer ophouden. Ze kreeg onder haar voeten omdat het nog geen uur geleden was dat ze naar toilet was geweest. Ze moet 2 u tussen laten, met als gevolg dat ze niet meer durft bellen. Haar bekken is op 2 plaatsen gebroken en ze moet zich nu ook al alleen wassen. Ze kan er helemaal niet op steunen. Is dit nu nog normaal? Ook moest ze haar bed zelf opmaken! Ok, is een zwaar beroep,maar ze zijn wel met mensen bezig! Ga zeker verder kijken om klacht neer te leggen.
-
Jonas Meltens 2 février 2023
1Ik stond gisteren op spoed voor een honden beet in mij gezicht en hebben de bareel zelf niet open gedaan dan maar naar dokter geweest na zijn uren meer as 6 draaitjes en stuk lip kwijt ge zijd het niet waar om ziekenhuis te zijn bedank nooit zet ik daar nog een voet binnen !!
-
Hilde De Ridder 1 février 2023
1Op spoed moeten wachten met mijn zoon van 12u50 tot 17u20 om dan op een onbeschofte manier behandeld te worden door een vrouwelijke spoedarts. Klacht is ingediend bij de ombudsdienst.
-
Lola Wie 25 janvier 2023
5Helaas bij heel wat "collega-ziekenhuizen" ook negatieve reviews moeten plaatsen wegens meerdere gelijkaardige ervaringen zoals hier vermeld. Echter, als het goed is, moet het ook vermeld worden. Na meer dan een dozijn charlatan- en pipo-de-clown (de niet-geconventioneerden waren de grootste prutsers dus "begrijpelijk" dat ze iedere patiënt financieel willen leegpompen om toch hun geld te hebben) specialisten te hebben ontmoet, heb ik eindelijk het gevoel dat ik terecht ben gekomen bij een gemotiveerde arts die weet waarmee hij bezig is, nl. Dr. Oedit. De dokter heeft een hands-on mentaliteit en ik schrok even van het feit dat deze man mij wou onderzoeken. What? Quoi? De meeste artsen blijven immers liever achter hun "fort". Mijn portemonnee is de dokter ook (voorzichtig) zeer dankbaar aangezien er terug een sprankeltje hoop is naar het zoeken en behandelen van mijn klachten en hopelijk in de toekomst een einde te maken aan de mallemolen waarop ik me heb bevonden de voorbije maanden.
-
Esra Çoban 5 janvier 2023
5Uitstekende dokter.
-
Evi-Cinderella Ghysels 4 janvier 2023
2Ze contacteren je zelfs niet als je vader in kritieke toestand op intensieve zorgen ligt en dan mag je er maximaal 30 minuten bij. Het volledige verhaal zal hun ombudsdienst nog ontvangen. Ik beveel dit ziekenhuis NIET aan.
-
Tony Van Hoeymissen 22 décembre 2022
3Het ziekenhuis is zeker niet slechter dan een ander, integendeel, maar de parking is een ramp !. Laatste record is 28 minuten rondjes draaien vooraleer een ( te smal ) plaatsje te vinden. Gaan shoppen gaat sneller dan een ziekenhuis bezoek.
-
maarten nobels 19 décembre 2022
1Spoedgevallen???? In een rusthuis zijn ze nog rapper. Doe beter de boeken toe😉
-
Nancy Saerens 17 décembre 2022
4 -
Hanadi Hilal 15 décembre 2022
5 -
Hanadi Hilal 15 décembre 2022
5 -
Luk Geerinck 7 décembre 2022
5Prima Hospitaal
-
Sander Geubels 27 novembre 2022
1Om als patiënt vriendelijk en zachtaardig behandeld te worden moet je hier niet zijn. Ik spreek hier niet over 1 individu, maar wel over de meeste personen waar we mee in contact kwamen. Ronduit boertig en onbeleefd.
-
joyce kaekelbergh 12 novembre 2022
1Moest ik kunnen ik gaf geen enkele ster ! Zeer tot zeer onbeschoft personeel op spoed, spoedarts dacht ook dat hij er verstand van had ! Alles 20x moeten uitleggen en alsnog de vraag te krijgen: "wat kom je hier eigenlijk doen" ! Wanneer ik vermeld dat ik tegen een bepaald medicatie niet tegenkan gaat hij eens naar de scan kijken met als gevolg kreeg ik een medicatieschema met alleen maar de medicatie die ik zonet vernoemde ! Ik moest mss ook een beetje afvallen volgens hem ! De ster kan mss enkel nog dienen voor de super vriendelijke man die achter de balie zat ! Nooit meer.. Dendermonde
-
rony lauwers 9 novembre 2022
1Steeds meer wordt verplegend personeel geconfronteerd blijkbaar met agressieve onbeschofte mensen wat ik absoluut verwerp. Omgekeerd stel ik evenwel ook vast dat bvb wanneer ik op 9 november rond 9 u bel ik aan het onthaal een dame krijg die ronduit onbeschoft, onbeleefd is. Terwijl ik gewoon bel omdat ik een gemiste oproep zie van het ziekenhuis die s'nachts was binnengekomen. Blijkbaar is het personeelstekort zo groot dat men nu ook mensen aan het onthaal zetten die op de schaal van empathie duidelijk ondermaats scoren....
-
Frances Fossen 8 novembre 2022
1Jammer dat ik 1 ster moet geven. Op 08/11/2022 om 2u30 - 3u zijn wij heel onbeschoft behandeld door loket 6. We hadden onze portemonee vergeten en werden uitgescholden als landlopers, en de vrouw zei dat we moesten vertrekken... erna mochten we toch door naar route 10 radiologie en werden we daar nog eens aangesproken en bijna naar huis gestuurd omdat wij ons zogezegd hadden misdragen. Echt onbeschofte mensen.. laatste keer dat we daar naar toe gaan!
-
Sil Sgs 2 novembre 2022
2 -
Ann De Smedt 2 novembre 2022
1De spoed is super maar orthopedie een ramp! Een afspraak en 2.30u maar aan jou????? Waarom dan een afspraak maken?
-
Lievienne Heirwegh 16 octobre 2022
4 -
Yasmine Kereknawi 9 septembre 2022
1Belachelijk slecht hoe dokters, verpleegsters communiceren. Kan nog zoveel meer zeggen maar kort samengevat als het voor iets kleins is kan je hier komen, is het iets ergers of echt een medisch probleem ga naar een universitair ziekenhuis.
-
Bruno Vercauteren 7 septembre 2022
5Mooi verzorgd ziekenhuis en vriendelijke dokters en verplegers. Je kan er ook lekker eten in de cafetaria. En vriendelijke medewerkers.
-
greta ruys 25 août 2022
1Onbeleefd spoedarts deze nacht gelukkig zijn ze niet allemaal zo
-
Anja Van Bremdt 17 août 2022
5 -
Fedra Van de Voorde 1 août 2022
1Kon geen 0 sterren geven.
-
Joeri Pletinck 31 juillet 2022
5 -
Eddie Vermeiren 26 juillet 2022
3 -
Martine Ams 14 juillet 2022
1Geld is toch nog steeds een geldig betaalmiddel maar daar denken ze in de cafetaria anders over. Daar kan enkel nog met kaart betaald worden. Dit gaat toch een beetje te ver.
-
Sidra Zitouni 11 juillet 2022
1Een van de slechtste en onervaren ziekenhuizen op vlak van geriatrie. Mijn grootmoeder had een wonde gekregen en toen ze naar huis mocht gaan hebben ze haar geen verzorgingsmiddelen gegeven behalve een ontsmettingsmiddel waardoor haar wonde nu dieper en erger is geworden. Dit ziekenhuis verdient 0 sterren.
-
Linda Rottiers 10 juillet 2022
5AZ SINT BLASIUS gelegen te Dendermonde. Bereikbaar met wagen en openbaar vervoer. Zeer moderne kliniek met gerenommeerde dokters. Voor mij een pluspunt aan deze kliniek is dat de dienst Radiologie bijna 7 op 7 werkt en dat hun beelden zeer duidelijk zijn. Het personeel dat op deze dienst werkt krijgt van mij een tien. Ben er enkel nog maar op consultatie geweest, gelukkig geen verblijf . Enkel het onthaal zou vriendelijker mogen zijn. Ik weet dat een onthaal veel moet opvangen, maar het is het visitekaartje van een bedrijf. De eerste ervaring met de kliniek, waar altihd de kracht van een Goeiemorgen moet heersen en dit de ganse dag.
-
Mistta M 24 juin 2022
14 uur wachten op spoed geen hulp
-
Kyenthe Bijl 13 juin 2022
1Geweest met mijn zoontje van 2 maand, wist de spoedarts te zeggen dat mijn zoontje niet belangrijk genoeg is, omdat hij op die moment rustig was, was zijn papje aan het eten, tuurlijk is hij dan rustig? Na zijn papje terug hysterisch beginnen wenen van de pijn (een kwartier aan een stuk!!) maar vonden ze het niet belangrijk genoeg om hem toch snel eens na te kijken. Uiteindelijk vertrokken omdat ze hem toch niet wouden onderzoeken en kregen we te horen dat we onze emoties niet onder bedwang kunnen houden.
-
Fatma Celik 6 juin 2022
1 -
Clark de smet 11 mai 2022
5Goed.
-
Gerda Van Nuffel 29 avril 2022
5Vrouwelijke Spoed arts. 👍 Hematologie 👍 Nefrologie👍 Dagziekenhuis 👍 Verplegend personeel 👍 S U P E R bedankt! Viva Portugal 🌴🌞
-
Mihai Anica 25 avril 2022
1I wait one mouth and a half for some duplicates of my bills and still nothing. I call one week every day but the most of the time they reject my calls, then I was in hospital at reception and I’m calling when I was there and I see the fat lady when reject my call…
-
Merve g 28 mars 2022
17 uur gewacht op spoed 7 uur! Dit is schande. Ook nog is een brutale verpleegkundige dat vond dat wij naar dokter van wacht konden gaan. Dat het niet de bedoeling is om naar spoed te gaan met het probleem dat wij hebben. Je weet nooit als patiënt wat je te wachten staat. We zijn daar 1 x binnen wat voor nut heeft het dan. Urine staal heeft ze ook niet afgenomen. Ik heb er zelf voor achter gevraagd, waarmee ook nog is bleek dat urine staal het belangrijkste rol had. Schaam jullie, zo kan je geen hulp verlener zijn.
-
Yasmin Karaca 23 mars 2022
1 -
eric moerman 18 mars 2022
1Aan de arrogante boertige spoedarts die aan het werk was op 18/03/2022 om 5.00h. Indien het teveel is om de mensen te helpen op een normale manier,zelfs indien het een banaal probleem blijkt te zijn,zoek u dan een andere job !!! Of volg een cursus omgaan met klanten. Eerste en laatste maal naar Sint Blasius. Ik rijd volgende keer wel 10 km verder naar Aalst.
-
Isabelle Lippens 15 mars 2022
1Spoed onwaardig, behandeld als een hond. Had gebroken/verbrijzelde na val van trap op maandagmorgen op weg naar mijn werk schouder en werd uren in rolstoel gedumpt in en lege gang, enkel rx en scan, geen verder onderzoek maar wel uitvoerig verslag opgemaakt wat niet strookt met de werkelijkheid. Moest meer als een week wachten om daar de kunnen te worden geopereerd, kreeg hieromtrent een weinig geruststellende uitleg en werd naar huis gestuurd zonder meer. Gelukkig naar UZ Leuven gegaan nog zelfde dag. Onmiddellijk daar op urgentielijst operaties gezet. Ben ook naar Dendermonde gebracht daar ik laatste patiënt was van urgentiearts (waarvan ik mij nog steeds afvraag wat die is komen doen buiten mij uitkafferen dat in mij niet moest aanstellen) die aan st-blasius is verbonden en hij dan doodleuk naar huis kon gaan. Dus dank zij hem helse lange rit terwijl er 10 min van mijn woonplaats olv Asse is….
-
Rene Cornelis 4 mars 2022
1zeer onvriendelijk op spoed onthaal was beneden alles zo doe je niet met mensen niet normaal zelf voor geen reden vatbaar erg als je zo moet starten om verzorgd te worden ben zeer teleurgesteld !!!
-
Tijl Ingelaere 2 mars 2022
1Lieten uitschijnen dat 2 pcr tests gratis waren. Daarna geen enkele factuur of waarschuwing gehad. Een paar maanden later een aanmaning met 46 euro extra administratieve kosten.
-
Kevin Wauman 13 février 2022
4 -
Pedro Pereira 5 février 2022
1Vandag ben ik bij AZ rond 17u gewoon gepest en geroept want ik Kwame om een medishattestee te hebben om een klacht inleggen tegen een Policie Agent Van Dendermonde 😳 dat hebt me Op 4/2/2022 geslag op de grond zonder reden.( die waren met 8 policie van een zo gezegt Hulk en heeft gewoon op de grond gegroie en geslaag tegen. 2 Dokter zeg tegen me dat ik nieks op mijn kop had ( links kan) en ook dat ik een leugenaar was en zo. Personnel van AZ speed deze avond hebben allemaal gezien . Ik hoop dat het wet ga iets tegen doe!!!!!!!
-
Stijn Goeteyn 5 février 2022
1 -
Isabelle Hoorens 1 février 2022
5 -
Andy De Smet 19 janvier 2022
1Meer dan anderhalf uur op spoed gezeten, uit miserie naar ander ziekenhuis gereden.
-
Tom De Meerleer 6 janvier 2022
1 -
Darya Perquy plus de 2 ans
5Persoonlijk enkel zeer goede ervaringen gehad in dit ziekenhuis.. Zowel op spoed, als op neurologie, als bij mijn 2 bevallingen en bij de kinderartsen.. Steeds zeer vriendelijk en emphatisch! De verpleegafdelingen van materniteit en pediatrie zijn zeer lieve mensen die hun plekje in de zorg meer dan waard zijn 😊
-
Omi plus de 2 ans
1Het is al derde keer bij plastische chirurgie afdeling. Afspraak om 13u en ze komen mij halen om 14.30. Dat is helemaal niet professioneel. Advies : Kom zeker niet op tijd!
-
Dalila El Amraoui plus de 2 ans
1Zeer onvriendelijk personeel aan de balie van de spoedafdeling!!!!
-
Viviane Roels plus de 2 ans
5Heel goede ervaring met onthaal, verpleegkundigen en dokters in het CDC ! Vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid zijn top ! Ik heb 3 uren in de nazorg gelegen en wat ik daar gezien heb …. Heel veel respect !!! In deze moeilijke COVID-19 periode lopen ze letterlijk van hot naar her en blijven vriendelijk en behulpzaam. Chapeau !!!!
-
Frans De Vogel plus de 2 ans
5Vriendelijk personeel en goede uitleg van het probleem door de dokters
-
jozef Van Cleemput plus de 2 ans
4Bezoek Artsen altijd op afspraak Er is ook een spoed afdeling Vriendelijke en behulpzaam.
-
Manu Riga plus de 2 ans
5 -
Ely Cornelis plus de 2 ans
5Vriendelijk personeel en dokter. Alles word goed opgevolgd . Is zoals het hoort
-
Peter De Ridder plus de 2 ans
5zeer vriendelijk onthaal. Petje af voor de voor- en nazorg bij een heelkundige ingreep. Dikke dankjewel aan al het verzorgend personeel van dag hospitalisatie.
-
Leon Beyer plus de 2 ans
5 -
Elisa Smytherson plus de 2 ans
1Vreselijke spoed, je wordt er als een nummer behandeld, de arts kijkt nauwelijks naar je. Ik rijd nog liever vijftig kilometer verder voor een ander ziekenhuis.
-
Lisa De Schepper plus de 2 ans
1Vreselijk ziekenhuis - arrogante arts op de spoed, trok zich niets aan.
-
Françoise DeMaeyer plus de 2 ans
5Was 2x bij dr Aelterman. Vriendelijke medische secretaresse. Maar ook de dokter is heel Vriendelijk en legt alles uit wat hij doet.
-
Sscooper25 plus de 2 ans
1O zo vriendelijk op radiologie juist ingeschreven voor een mri ... madam achter de bureau was denkt ik te vroeg uit haar bed moete komen weigerde zelf de code mee te geven !!!! Typisch sint blasius zeker... kan da goe gelove dat uz gent ni wil samenwerken met dit ziekenhuis is altijd wel iets
-
Neiva Lima plus de 2 ans
5Hospital muito bom , simpatia e profissionalismo andam de mãos dada
-
Lenwar Albetar plus de 2 ans
5 -
Gentil Dossche plus de 2 ans
5Uitstekend
-
Josiane plus de 2 ans
4Jan is ziek geworden, Diabetes, een hersenbloeding doorstaan, en ik was zijn mantelzorg Dag & nacht klaarstaan en geen hulp van buitenaf, omdat hij het niet wou, we waren gewoon van alles zelf te doen, tot het niet meer te doen was, en ik hulp van buitenaf gevraagd heb Jan heeft de beste verzorging gekregen, maar ik zal blijven herhalen dat hij te veel heeft moeten afzien, daar was hij bang voor Nadien ben ik dan in een Burn Out beland en dan is er een zorgoverleg samengesteld Een maatschappelijk werker 2 mensen van de mutuel Één voor te luisteren en Één voor alles op te schrijven om te weten wat we allemaal hebben gezegd De huisdokter Iemand die aangewezen is voor mijn persoonlijke en professioneel welzijn Ik ben dan in therapy gegaan, in samenspraak met het zorgoverleg, en in een tijdspanne van 2 jaar op en af therapy hebben ze me in St. Blasius geholpen, ze hebben mijn angsten geneutraliseerd en daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor Ik heb een goed sociaal netwerk en kan steeds in ST.BLASIUS terecht als ik een trigger heb Omdat mijn angsten een zwakke plek zullen blijven Hier heb ik rust in mijn hoofd gekregen Hier hebben ze mijn angsten kunnen neutraliseren Hier kenden ze mijn diepste angsten, en ze hebben er de scherpste kanten kunnen afdoen De rust in mijn hoofd zal ik blijven koesteren Hun aanpak heeft gewerkt bij mij Ik kan niet anders als me heel Dankbaar voelen, Dit is een prachtige emotie, gedachte, dat ik de klik heb kunnen maken Dankbaar aan iedereen die me hierbij heeft geholpen Liefs Josiane
-
Josiane Raedemaeker plus de 2 ans
4Jan is ziek geworden, Diabetes, een hersenbloeding doorstaan, en ik was zijn mantelzorg Dag & nacht klaarstaan en geen hulp van buitenaf, omdat hij het niet wou, we waren gewoon van alles zelf te doen, tot het niet meer te doen was, en ik hulp van buitenaf gevraagd heb Jan heeft de beste verzorging gekregen, maar ik zal blijven herhalen dat hij te veel heeft moeten afzien, daar was hij bang voor Nadien ben ik dan in een Burn Out beland en dan is er een zorgoverleg samengesteld Een maatschappelijk werker 2 mensen van de mutuel Één voor te luisteren en Één voor alles op te schrijven om te weten wat we allemaal hebben gezegd De huisdokter Iemand die aangewezen is voor mijn persoonlijke en professioneel welzijn Ik ben dan in therapy gegaan, in samenspraak met het zorgoverleg, en in een tijdspanne van 2 jaar op en af therapy hebben ze me in St. Blasius geholpen, ze hebben mijn angsten geneutraliseerd en daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor Ik heb een goed sociaal netwerk en kan steeds in ST.BLASIUS terecht als ik een trigger heb Omdat mijn angsten een zwakke plek zullen blijven Hier heb ik rust in mijn hoofd gekregen Hier hebben ze mijn angsten kunnen neutraliseren Hier kenden ze mijn diepste angsten, en ze hebben er de scherpste kanten kunnen afdoen De rust in mijn hoofd zal ik blijven koesteren Hun aanpak heeft gewerkt bij mij Ik kan niet anders als me heel Dankbaar voelen, Dit is een prachtige emotie, gedachte, dat ik de klik heb kunnen maken Dankbaar aan iedereen die me hierbij heeft geholpen Liefs Josiane
-
Josiane Raedemaeker plus de 2 ans
4Jan is ziek geworden, Diabetes, een hersenbloeding doorstaan, en ik was zijn mantelzorg Dag & nacht klaarstaan en geen hulp van buitenaf, omdat hij het niet wou, we waren gewoon van alles zelf te doen, tot het niet meer te doen was, en ik hulp van buitenaf gevraagd heb Jan heeft de beste verzorging gekregen, maar ik zal blijven herhalen dat hij te veel heeft moeten afzien, daar was hij bang voor Nadien ben ik dan in een Burn Out beland en dan is er een zorgoverleg samengesteld Een maatschappelijk werker 2 mensen van de mutuel Één voor te luisteren en Één voor alles op te schrijven om te weten wat we allemaal hebben gezegd De huisdokter Iemand die aangewezen is voor mijn persoonlijke en professioneel welzijn Ik ben dan in therapy gegaan, in samenspraak met het zorgoverleg, en in een tijdspanne van 2 jaar op en af therapy hebben ze me in St. Blasius geholpen, ze hebben mijn angsten geneutraliseerd en daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor Ik heb een goed sociaal netwerk en kan steeds in ST.BLASIUS terecht als ik een trigger heb Omdat mijn angsten een zwakke plek zullen blijven Hier heb ik rust in mijn hoofd gekregen Hier hebben ze mijn angsten kunnen neutraliseren Hier kenden ze mijn diepste angsten, en ze hebben er de scherpste kanten kunnen afdoen De rust in mijn hoofd zal ik blijven koesteren Hun aanpak heeft gewerkt bij mij Ik kan niet anders als me heel Dankbaar voelen, Dit is een prachtige emotie, gedachte, dat ik de klik heb kunnen maken Dankbaar aan iedereen die me hierbij heeft geholpen Liefs Josiane
-
Maarten de Lange plus de 2 ans
5 -
Jeroen B plus de 2 ans
1 -
Steph X plus de 2 ans
5Heel tevreden over de dienst pediatrie, zowel kinderarts als verpleging. De verpleegsters zijn er superlief en geduldig voor de kindjes. Ook ‘s nachts komen ze langs met een lach en stellen de mama gerust.
-
Thierry vg plus de 2 ans
3 -
H DM plus de 2 ans
1De bel van de spoed werkt amper we stonden 7min voor de slagboom en toen we het beu waren hebben we 10keer na elkaar op de bel gedrukt en toen ging het pas... Moest dit een levensbedreigende situatie geweest zijn was het te laat. Het duurt ook nog eens urenlang voor je geholpen wordt.
-
Kristof Kristver plus de 2 ans
5 -
francois brouillard plus de 2 ans
1NOOIT MAAR OOK NOOIT gaan ze mij nog in deze kliniek zien, naar spoed geweest op vrijdag met een abses van 5 cm op 3 cm op een pijnlijke plaats en te horen mogen krijgen dat ik zaterdag terug moest komen om te laten opereren, zaterdag op tijd en ik kreeg te horen dat ik nog moest wachten tot vrijdag om bij de specialist te gaan, op aanraden van de thuisverpleging naar uz gent gegaan waar ze me hoogst dringend geopereerd hebben, Toen heb ik het verschil gezien en gevoeld, in gent leven ze om de mensen te helpen en niet om het geld uit onze zaken te halen.
-
Hilde Oosterlinck plus de 2 ans
5Correcte manier van omgaan met patiënten,.
-
Anneleen Govaers plus de 2 ans
5 -
Van Biesen Karel plus de 2 ans
4Behulpzaam
-
Conny Verstraeten plus de 2 ans
1Klachtendienst geïnformeerd over hoe ze me mentaal en beschuldigd hebben en als dat niet helpt ga ik verder .wat ze mijn huisarts schreven is werkelijk om te lachen maar ik was op zowel psychisch als fysisch en vertrouwde de PAAZ afdeling maar sommige mensen zijn het niet waard om psychisch verpleging te zijn ik heb gevoel ik begrijp ik ben eerlijk maar daar hebben ze het gemunt op mij en ben zelfs bereid geconfronteerd te worden zou niets anders willen als dat wat ik sta recht in mij schoen en ben beu om me te laten kleineren nu vecht ik terug !!@
-
P. Buydts plus de 2 ans
3 -
nicky yanyar plus de 2 ans
2Lange wachttijden bij de dokters xs
-
Evelien Meerschman plus de 2 ans
5Alle personeelsleden, dokters, verpleegkundigen waren supervriendelijk, goeie begeleiding, duidelijke uitleg. Netjes en modern ziekenhuis.
-
Aurore Dupont plus de 2 ans
3Kan de muziek in de wachtzalen niet stiller? Veel mensen zitten hier met pijn en de luide muziek veroorzaakt hoofdpijn. Oordopjes helpen niet. En het is ook niet even klassieke muziek of iets rustgevend maar popmuziek en irritante radiopraat. Dit is zeker niet iedereen zijn ding... Wat voor ziekenhuis is dit eigenlijk?
-
Sandra Leemans plus de 2 ans
5 -
Frank Masselis plus de 2 ans
3 -
Toon Van Kerckhove plus de 2 ans
5Heb er twee keer een nieuwe heup gekregen. Fantastische afdeling orthopedie: eerst leggen ze uit wat er mis gaat, dan vertellen ze wat ze gaan doen en de dag nà de operatie vertellen ze wat ze gedaan hebben en hoe het verlopen is. De revalidatie in de kliniek is ook perfect: ze vertellen wat je moet doen om weer perfect normaal, rechtop te lopen. Bij de tweede heup werden er ook gewrichtsmuizen weggenomen uit de knie. Was achteraf nog het pijnlijkste. Maar pijn? Neen, dat mag niet: direct grijpen ze in. Werkelijk perfecte verzorging door de verpleegkundigen en altijd super vriendelijk, dag & nacht. Mooie kamer met douche en ook de maaltijden waren zeer goed. Zeer goede kliniek, zeer goede afdeling orthopedie, zeer goede verzorging en revalidatie! Ook de nazorg: weer foto's om te zien of je mooi rechtop staat, perfecte behandeling. Deze kliniek is echt een aanrader! Proficiat aan allen: dokters, verpleegkundigen, catering en cleaning en directie.
-
Wouter De Man plus de 2 ans
5 -
Tom De Geest plus de 2 ans
5Zeer vriendelijk en goed behandeld geen klachten
-
Erwin Crick plus de 2 ans
4 -
Thijs Martens plus de 2 ans
5Zeer goed ontvangen geweest in het dagziekenhuis. Vlot onthaal, enorm vriendelijk en behulpzame verpleging, duidelijke uitleg van de dokters, ... . Ze zijn er in geslaagd mijn zoontje van 4 helemaal op zijn gemak te stellen. Professioneel van begin tot het einde, doe zo voort.
-
Marc Peelman plus de 2 ans
5Een maand in coma gelegen en alles heb ik daar opnieuw moeten leren zoals die kleine kindjes ( praten .schrijven, lezen, stappen alee kom alles) en nu na 3 jaar alles dik in orde wel met medactie. Maar ze hebben me van de dood gered. Goede kliniek.
-
Kathleen Meskens plus de 2 ans
4 -
Stijn Buyle plus de 2 ans
5Voor de derde keer bevallen hier. Super tevreden van het personeel op de materniteit! De vroedvrouw van dienst heeft me de hele avond lang bijgestaan, alles met een glimlach (ook al zat die achter een mondmasker), niets was teveel gevraagd. Ze heeft me er door getrokken mentaal. Echt chapeau. Ook eenmaal op de kamer waren alle personeelsleden vriendelijk. Ze doen een babbel, zeggen altijd dat we moeten bellen als we vragen hebben en er zeker niet mee moeten inzitten. Kinderarts Lampmann ook altijd tevreden van geweest, aardig, lief, behulpzaam, zeer goed met kindjes. Zelfs onze dochter zei dat de dokter leuk is. Enige werkpunt: soms krijg je 3 sneden brood met 1 potje boter en 1 potje confituur. Nogal magertjes. Maar ze mogen zeker in hun handen wrijven met hun team op de materniteit. Dikker merci! Sien
-
Thomas Vdb plus de 2 ans
5Proper onderhouden ziekenhuis, enorm vriendelijk personeel en kwaliteitszorg. Enorm tevreden!
-
Filip Meskens plus de 2 ans
5Onlangs geopereerd geweest na de operatie één nacht op intensieve gelegen de verzorging was er super. Dan nog week op één gewone kamer gelegen ook daar was de verzorging zeer goed
-
Patrick Verheyden plus de 2 ans
4 -
Adel Lebza plus de 2 ans
5Excellent hôpital, en plus d'avoir les derrieres technology et materiel, propreté, le personnels est vraiment human.
-
Chris Dusoleil plus de 2 ans
5Mijn dochter werd met spoed opgenomen. Aan dit ziekenhuis mogen er veel nadoen hoor. Begripvol. Snel een kamer vrij. Vriendelijk personeel. Ook de electronica op de kamer is fantastisch. Een tv met touchscreen zodat ze op internet hun huiswerk kunnen maken. Ookal ben ik niet de biologische vader toch kreeg ik een afwezigheidbriefje voor mijn werk. Ons Amelia werd er dik in de watten gelegd. Ook de aanpak op leeftijdsniveau vind ik mega goed gedaan. Verpleegsters op de afdeling mega vriendelijk. Niet bevooroordeeld. Super ziekenhuis. Administratie loopt super. Het is de eerste keer dat ik hier geweest ben. Als mensen klagen over te duur speelgoed. Of geldklopperij. Jezus mensen. Je denkt toch niet dat een ziekenhuis een hotel is waar het spotgoedkoop is. Een ziekenhuis dient voor beter te worden. En ja sommige dingen zijn prijzig. Maar dat weet je op voorhand. Dan handel je gewoon in het belang van het kind! In geen enkel ziekenhuis ga je drank en eten. Of knuffels/ speelgoed aan de supermarktprijzen kunnen kopen. Ik vind dit een heel bijzondere gebeurtenis. Kijk maar eens verder bij mijn recensies over andere ziekenhuizen. Ik geef eerlijk mijn mening. Hoe ik het beleefd heb. En er zijn mega veel slechtere ziekenhuizen als dit pracht ziekenhuis hoor. Dit was een topervaring. Als het goed is mag het ook gezegd worden. We zijn goed geholpen zowel op proffesioneel vlak als emotionele vlak. Dus bedankt voor jullie zorgen!
-
Sam C plus de 2 ans
1Zeer verouderd ziekenhuis. Het onthaal is op het eerste verdiep en niet op het gelijkvloers wat mij een zeer bizarre optie lijkt. Lange wachttijden bij het onthaal. Je krijgt zelfs geen papier mee met welke route je moet volgen. Moest er zijn voor een MRI. In de wachtzaal staan de stoeltjes bij elkaar gepropt bijna tegen de deur. In Sint-Niklaas heb je bij de MRI zelfs een toilet en koffiemachine, hier dus niets. De vragenlijst moest ik met POTLOOD invullen...kreeg zelfs nog geen pen. Dit was zeker geen aangename ervaring en er moet DRINGEND wat aan de noden gedaan worden van de patiënten die lang moeten wachten...Het liep maar liefst 45 minuten uit. Kers op de taart: geen aangesloten dokters bij de MRI dus 50 euro aan supplementen. Voor dat geld verwacht je toch een aangename wachtzaal i.p.v. een isolatie kruipkot.
-
dirk smets plus de 2 ans
3Veel te kleine parking tijdens bezoekuren. Parking onlogisch aangelegd en uitgang onduidelijk aangegeven. Om bij het onthaal te komen moet je eerst via trap of roltrap naar boven. Liften zijn er ook maar deze zijn slechts aangegeven.
-
David Loomans plus de 2 ans
4 -
john smith plus de 2 ans
1juist afgestudeerde verpleegsters op gereatrie denken dat gans dat ziekenhuis aan hun gat hangt laten de mensen daar uren ib een zetel recht op zitten tot dat ze wenen echt walgelijk en als je ze aanqpreekt voelen ze hun in hun eer gekrenkt walgelijk
-
Zrinski Destroyer plus de 2 ans
5 -
Ghaidh Makki plus de 2 ans
1Slecht ziekenhuis en artsen zijn nooit aardig en vooral de racistische en slecht tandarts dat hij de slechtste arts was die ik ooit heb gezien Ik ben niet blij 👎👎👎👎👎👎👎
-
helsish plus de 2 ans
5Om 00u15 toegekomen op spoed en om 2u al op een kamer na ct enz. Super tevreden van het personeel, iedereen Super vriendelijk chirurg incl.in geen enkel ziekenhuis in Gent ooit zo snel geholpen geweest
-
Frauke Devriendt plus de 2 ans
1 -
Julien Meskens plus de 2 ans
5 -
Mariana Brahma plus de 2 ans
5 -
salima a plus de 2 ans
5One of the few hospitals out there with a heart.
-
Jeroen Heymans plus de 2 ans
4 -
Raisy Van den Abbeele plus de 2 ans
4Ik ben ondertussen 17 dagen geleden geopereerd in het ziekenhuis voor de 2 de maal .Ik mag duidelijk zijn voor mij was alles tip top in orde de specialist kwam álle dagen zelf op zondag langs om te zien dat alles in orde was Het verplegend personeel was zeer behulpzaam zeer vriendelijk en dag of nacht met de glimlach mij zal je zeker niet horen klagen en dit gaat dan over de dienst maag en darmen Ik ben ze dan ook zeer dankbaar
-
Mario De Mol plus de 2 ans
1Pure geldklopperij. Een kamer MOETEN boeken voor een kleine ingreep (zelfs niet onder verdoving) die 5 minuten heeft geduurd. Afspraak was om 9u, geholpen om 11u30... In ander ziekenhuis deed men dit zonder kamerboeking, rechtstreeks bij de arts. (Translated by Google) Pure money beating. MUST book a room for a minor operation (not even under anesthesia) that lasted 5 minutes. Appointment was at 9 am, helped at 11.30 am ... In other hospitals they did this without booking a room, directly with the doctor.
-
Katja Marievoet plus de 2 ans
5Geen commentaar (Translated by Google) No comment
-
George tibichi plus de 2 ans
5 -
Martine Dehuvyne plus de 2 ans
2Ik ben niet bly van jullie me man is binnen gekomen omdat ze boed op 22 stond ze hebben hem in intensief gelegd 1 dag hy was daar heel goed verzorg dan hebben ze hem gisteren in de kamer gelegen vandaag zondag21 juli moest naar huis in de week moet hy nog onderzoeken doe waarom moest hy naar huis waar hy van de week terug moet komen voor onderzoek ik versta niet jullie kon dat toch onmiddellijk onderzoeken doen
-
Jean-pierre Jansegers plus de 2 ans
1Buiten blijven uit dit ziekenhuis tenzij voor een ingegroeide teennagel of iets dergelijks maar voor ernstige zaken begeef u tot een universitair ziekenhuis en vooral de sociale dienst in het oog houden deze loodsen bejaarden maar al te graag naar niet terugbetaalde kortverblijven en zo kan ik over deze horror nog uren doorgaan ! En als de bende met de open stofjassen de kamer binnen wandelen kan je ook beter juist niet gegeten hebben.
-
andy tellier plus de 2 ans
1Slecht ziekenhuis, al vele klachten over, zowel van mij als familie leden en vrienden. Ga beter naar Aalst of een ander ziekenhuis iets verder. (Translated by Google) Poor hospital, many complaints, both from me as family members and friends. Better go to Aalst or another hospital a little further.
-
Ilse Zein plus de 2 ans
3Oké. Kan vele beter. (Translated by Google) Okay. May many more.
-
dora van unnik plus de 2 ans
5Goed ziekenhuis met vriendelijke mensen
-
Joost Haegeman plus de 2 ans
4 -
Johan Van der Stricht plus de 2 ans
5Goed (Translated by Google) Good
-
K. plus de 2 ans
4goed (Translated by Google) good
-
Ronny Tackaert plus de 2 ans
5 -
Kristof Van Daele plus de 2 ans
4Goede dienstverlening en snel geholpen (Translated by Google) Good service and quick help
-
roselien vanderhasselt plus de 2 ans
5 -
Jacques De Moor plus de 2 ans
4Op een paar schoonheidsfoutjes na, een goed ziekenhuis met bekwame artsen! Proficiat aan de Eenheid voor Beroertezorg!
-
Gry Veronica Næverlid plus de 2 ans
3 - Voir plus
Catégories
Stationnement
- Type de parking: {0}
- Heures: {1}
- Tarif: {2}
- Durée maximale: {3}
Powered by Seety