-
- Serruriers
- Présenté par Auderghem Henrard Serrures
- 10 raisons de changer ou renforcer sa porte d’entrée
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0449294102
- Date de creation: 1993-01-28
- Nombre d'employes: De 500 à 999 personnes
- Statut: Actif
- Données BCE
Articles
-
- Châssis
- Présenté par Châssis Home Services
- Améliorer l’efficacité énergétique de votre maison avec des châssis et portes performant.e.s
- Installer des portes et châssis de qualité est un excellent moyen d’améliorer la performance énergétique (PEB) de votre maison, découvrez pourquoi.
-
- Pompes funèbres (Entreprises de)
- Le rôle d’un entrepreneur de pompes funèbres : à quoi s’attendre ?
- Un entrepreneur de pompes funèbres vous aidera pendant une période de deuil difficile, mais que font-ils d'autre ? Lisez tout a propos de ça ici.
-
- Chauffage central (Installation de)
- Comment chauffer sa maison de manière optimale sans payer trop cher ?
- Découvrez des moyens intelligents de chauffer votre maison efficacement sans coûts élevés. Apprenez des conseils pratiques et des stratégies pour réduire vos coûts de chauffage sans sacrifier le confort.
Avis Laisser un avis
- 1.1 (73)
-
Anne 15 novembre 2023
1Als ik minder kon geven zou ik het doen. Pakje werd op een foutief adres geleverd en schuiven de schuld af op de verzender terwijl deze alles correct gedaan heeft... Geen bedrijf om mee samen te werken indien je zelf regelmatig pakjes wenst te verzenden of te ontvangen...
-
Linda 27 septembre 2023
1Enige leveringsbedrijf waar altijd problemen mee zijn! Pakje wordt niet afgeleverd op "veilige plaats" of gewoon direkt in pick-up point afgegeven. Als je thuis bent en van in de badkamer roept "zet het maar neer", trapt die chauffeur het gewoon af, zonder te leveren.
-
Andy 7 février 2023
1Iedere keer als een pakje hier wordt geleverd door DPD, smijten ze het hier gewoon voor de voordeur zonder aan te bellen, of het pakje toch op zn minst onder de carport te zetten!!! Zelfs hele dure pakjes worden zo afgeleverd...Service en klantvriendelijkheid dikke nul...
-
Luc 27 janvier 2023
1Niet ingevuld niet thuis formulier in de bus ontvangen daarna bedrijf gebeld aan 30€ cent/minuut om dan belogen te worden dat het pakket wel geleverd is. Als ik vraag waarom er dan een niet thuis document in mijn bus zit wordt de telefoon toegegooid.
-
Guy 19 décembre 2022
1Ik ben meestal tevreden over de leveringen van DPD, maar een 070 telefoonnummer voor contact aan 30 eurocent per minuut, waar je dus gegarandeerd 3 euro voor kwijt bent: 1 ster.
-
Ömer 7 décembre 2022
1Een bedrijf dat altijd liegt. Terwijl alle bedrijven op het adres bezorgen, laten ze om de een of andere reden de pakketten alleen achter bij het afleverpunt van dpd. Ze vertellen elke keer dezelfde leugen, je was niet thuis. omdat het gemakkelijker op het afleverpunt te plaatsen is. Daarnaast vragen oplichters extra voor telefoonnummers zodat niemand gaat bellen of om geld te verdienen. Vreselijk bedrijf dat helaas nog geen 1 ster verdient
-
Fred 30 novembre 2022
1GEEN, geen levering gezien waar mijn pakket zich bevindt is een groot vraagteken. Na vrij lang aan de telefoon hangen (aan 0,30 € per minuut) krijg ik te horen dat mijn pakket geleverd is of dat de chauffeur nog onderweg is. Hoe kan dat om 19 u wanneer ik een mail heb ontvangen dat mijn pakket om 15u19 geleverd werd? Reeds de derde maal miserie met DPD!!!
-
Tyb 14 septembre 2022
1İk denk dat ze werken op hun goesting leveren dat doen ze ook niet naar afgesproken tijd gewoon niemand gezien terwijl dat ik tuis aan het wachten ben zonder melding niet gekomen niet geleverd en ik weet niet waar dat mijn pakket naar toe is danku wel DPD om zo goed te werken mensen in problemen brengen....
-
Eddy 22 juin 2022
14 keer op een week leveren om 1 bestelling te leveren
-
André plus de 2 ans
1Bordel cette boite. Reçois 4 mails d'avis de livraison pour 4 colis différent, je suis présent et j'attends et surveille au cas ou poussez sur le bouton de la sonnette est fatigant. Rien. Sur internet, je vérifie "en livraison". Ce matin, je regarde sur leur site, mes colis sont de retour au centre de tri! Téléphoner: c'est payant, un robot me dit que mon colis est au centre de tri. Formidable, j'ai besoin d'urgence mes 4 colis, et je ne sais de rien. Une boite où les chauffeur font ce qu'ils veulent et savent pas lire le mot "déviation". Sale boite, prochain UPS, GLS, DHL et pas cette merde.
-
Smal Guy plus de 2 ans
1Heb een ster gegeven, had liever geen gegeven. 12/08 9.16 bericht uw pakket zal vandaag geleverd worden tussen 09.57 en 10.57 10.06 Uw pakket is geleverd op gewenste adres Ik ben thuis, ik heb niemand gezien of gehoord en mijn pakket is niet te vinden.
-
peter liekens plus de 2 ans
1Tja, op 23/7 T&T ontvangen van zending uit NL. Op 26/7 lees ik 'terug naar depot ( mechelen) want afhaalpunt op vakantie', goed, dat kan he. Op 27/7 tel contact genomen: thuisadres opgegeven, mogen aan deur afzetten indien niet thuis en dringend want medicijnen. 'alles ok meneer ' morgen geleverd. 27/7 namiddag voor de zekerheid teruggebeld; oei eerste collega iets verkeerd gedaan maar nu in orde, levering morgen ok. 28/7 teruggebeld om te checken, beide collega's gisteren iets verkeerd gedaan, maar nu in orde!! morgen geleverd! Bel nog eens onmiddellijk terug om te benadrukken dat thuisadres dient gebruikt. herlezen info ( de vorige keren ook, steeds correct). 29/7 bel 's middags om te checken, 'pakket zit op transport, u krijgt pakje in loop van dag, oef. 17u30 geen pakje; bellen. Jaa, 't staat in systeem maar is niet gescand dus dan zal het niet op de ronde zitten--> uw collega liegt dus? nee... patati patata.. enfin op 30/7 staat de reis van mijn dochter geboekt maar geen medicijnen. Morgen sta ik bij mechelen DPD aan de deur. In elk geval, duidelijk te mijden. Als je op drie dagen tijd geen pakje van Mechelen tot in Lier ( 20km!!) krijgt dan scheelt er iets aan je organisatie.
-
Legein plus de 2 ans
1Dit bedrijf moet sluiten ! Van een klantendienst jan je daar niet spreken en pakjes komen nooit aan zijn verloren of zogezegd verkeerd geleverd of nog erger ze zeggen dat ze geleverd hebben maar ze hebben het gewoon gestolen, zogezegd afteken bewijs is zoals een krabbel van een klein kind , nog geen paraaf if handtekening kan dit genoemd worden , hopelijk sluiten ze dit bedrijf!!!
-
Anita De Vos plus de 2 ans
1Ook ik had graag 0 sterren gegeven maar kan spijtig genoeg niet. Er is iets serieus mis met dat bedrijf ! Pakketten staan plots als geleverd maar zijn nergens te vinden en telkens opnieuw moet de verzender maar nieuwe orders versturen. Deze mensen zijn daar zogezegd voor verzekerd. Ik krijg de indruk dat pakketten met opzet worden achtergehouden en dan als geleverd gezet worden. Met DPD niets dan problemen . Wat er aan de hand is weet ik niet maar het is echt een schande .
-
Erik De Cremer plus de 2 ans
1DPD is het allerslechtste koerierbedrijf dat er is ! Heb op een kleine maand tijd 6 maal een levering niet ontvangen,alhoewel ik telkens thuis was.De pakjes worden gewoon rechtstreeks in een parcelshop gedumpt ,zonder enige verwittiging. De laatste levering werd afgegeven 10 huizen verder ! Klachten worden gewoon genegeerd. Deze maatschappij heeft geen reden van bestaan !!
-
Ilse plus de 2 ans
1Wij zijn zelfstandig en een Duitse fabrikant van ons levert via DPD. Ik was thuis, pakket meegenomen naar een afhaalpunt 2 dorpen verder. Ik heb zelf een zaak tot 20u en het afhaalpunt sluit om 17.30u meerdere mails gedaan. Ze vragen telkens pakket nummer . Meerdere keren doorgestuurd. Geen reactie. Is nu al vijf dagen. Zal vrijdag op zoek gaan naar mijn pakket. Is belangrijke levering. Blijf weg bij dpd
-
Bogda plus de 2 ans
1Spijtig dat ik geen 0 sterren kan geven... Pakje al 17 dagen in depo Puurs, alle dagen melding dat het verder verstuurd is naar ander depo maar blijkbaar altijd terug naar Puurs. Bellen is ook tevergeefs. Spreken geen Nederlands en in het beste Frans wordt het al alle dagen geleverd volgens de klantendienst maar tevergeefs. Dan zwijgen we nog over de extra telefoonkosten. Elk gesprek ongeveer €3,50.... DPD NOOIT meer.
-
Stef plus de 2 ans
1Dit bedrijf is een schande! Nog nooit heb ik van hen een correcte levering gehad. De ene keer leveren ze maar 1 pakket af terwijl het er eigenlijk 2 moeten zijn, maar bevestigen dan wel per mail dat de twee pakketten afgeleverd zijn. Bij de volgende levering krijg je een melding dat het pakket afgeleverd is in het door jou aangegeven pickup point omdat er niemand thuis was, terwijl ik een hele dag aanwezig was. Verder stond er in de instructies dat het pakket bij de buren afgeleverd moest worden bij afwezigheid. Uiteindelijk 20 minuten aan de lijn moeten hangen bij een betalend 070-nummer (€0,30 per minuut) om uit te vinden waar het uiteindelijk gedropt was ... De dame van het pickup-point bevestigde mij dat dit schering en inslag is. De koerier dropt gewoon alle pakketten in het pickup-point (zonder bij de bestemmeling langs te gaan) en laat je verder maar uitvinden wat ermee gebeurd is. Wegens de beperkte ruimte voor een review moet ik het hierbij laten, anders zouden er nog verschillende andere gevallen beschreven worden. Ook ik heb ondertussen besloten om niet meer te bestellen bij online winkels die met DPD werken ...
-
RGB CREATIES plus de 2 ans
1Pakket aangekondigd voor levering op 10/04 tussen 13u12 en 14u12 - niets gezien en waren de ganse dag thuis. Ik bekijk vandaag de tracking : pakket werd aangeboden op 10/04 om 13u29 en waren zogezegd niet thuis !!!!!- Er zou een bericht achtergelaten zijn ??? Niets gevonden in de brievenbus. Ook zou volgens de tracking het pakket teruggestuurd zijn naar Nederland !! Begrijp er niets van en het is ook niet de eerste keer dat ik problemen heb met DPD. Vandaag ook nog geen nieuws ontvangen betreffende de nieuwe levering.
-
Cath plus de 2 ans
1Ik verwachtte vandaag een pakket, dus ik was thuis. Krijg ik ineens een mail dat mijn pakket geleverd was!!?? Niets of niemand gezien of gehoord. Gebeld naar het 070 nummer en dit is je reinste afzetterij. Krijg je iemand die moeilijk Nederlands spreekt en ik moet wachten zegt hij, het pakket kan alsnog geleverd worden??? Hij kan de chauffeur niet bereiken want hij heeft geen toestemming om naar het hoofdbureau te bellen???? Echt? Pffff. Zelfde scenario als de buren een maand of 3 geleden. Dit is de laatste keer dat ik bestel bij een firma die samen werkt met DPD
-
Johnny Veyt plus de 2 ans
1DPD is 1 grote nachtmerrie, Klantenservice... Daar werd ik uitgelachen, aan de telefoon werd 3 maal mijn adres gevraagd. Persoon in kwestie sprak erg onduidelijk, traag en het leek wel of hij in de hemel zat. De man vroeg m'n adres, ik geef mijn volledige adres, " mag ik misschien dan nog uw adres meneer" ik geef het nogmaals " ok meneer dan nog even uw adres aub " waarop ik al in totaal 3 keer m'n adres gegeven heb. "ja meneer uw pakket zal wel geleverd worden misschien vandaag misschien morgen". Ik betrap hem op het feit dat hij daar onder verdovende middelen werkt. Op de vraag of ik zijn supervisor kon spreken lachte hij " meneer daar ben ik niet bevoegd voor ". Toen wees ik hem op het feit dat ik in de retail gewerkt heb en dat de klant altijd het recht had op een gesprek met iemand hoger in rank. Ik werd 20 seconden op hold gezet waarna hij lakoniek zei dat de supervisor de bevoegdheid niet had om met mij een gesprek te leiden. Toen begon de man een hele tirade " u kan een klacht tegen me indienen meneer ze gaan toch niks doen wij gaan u zelfs uitlachen met de ganse ploeg hier meneer ". deze persoon was duidelijk onder invloed van verdovende middelen. Nu mijn levering, - De eerste poging gaf aan "Afleverpoging was niet succesvol. Toegangscode is nodig bij het adres van de bestemmeling." - De tweede poging gaf aan "Terug op depot na onsuccesvolle afleverpoging. Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten." Na een Derde telefoongesprek kwam de aap uit de mouw, de straat ligt opgebroken, Echter men kan de wagen zoals Postnl, UPS, Bpost dat doet even aan de kant zetten en 20 meter wandelen om het pakket voor de deur te plaatsen. Echter DPD heeft het zichzelf opgelegd om niet in een straat te leveren die opgebroken ligt. Hoe had ik dat als consument moeten weten?? Parcel nummer 0522 2884 8811 05
-
Therese Van Waes plus de 2 ans
1Mijn pakket staat sinds 17 december in depot DPD in Sint-Niklaas. De verkoper slaagde erin om het op 3 dagen uit Italië in Sint-Niklaas te krijgen maar DPD slaagt er niet in om het pakket 30 km verder te bezorgen in 19 dagen ondertussen. Daar stel ik me toch vragen bij. Wanneer ik informeer krijg ik geen antwoord en een telefoonnummer om klachten te formuleren blijkt betalend.
-
hva plus de 2 ans
1Pakket zou afgeleverd zijn 19/11???? Niets gezien, op tracke en trace terug in sint niklaas ??? niet te bereiken zowel telefonisch als per mail? WAAR IS MIJN PAKKET? geen ster waard
-
Eerdekens Hilde plus de 2 ans
1Geachte, Tot mijn verbazing vond ik weer een formulier in mijn brievenbus,met de mededeling dat ik niet thuis was om een pakje te ontvangen.. Ik ben werkzaam als tandarts en ben dus elke dag aanwezig van 7 u 30 tot 19 u !!! (ik woon niet waar ik werk ) Er wordt niet eens de moeite gedaan om aan te bellen....en dit is nu al de tweede week op rij . En aangezien ik constant doorwerk ,kan ik onmogelijk het pakket ophalen na 19 .
-
Theo plus de 2 ans
1jullie bevestigen mij dat het pakket afgeleverd is, doch heeft er niemand gebeld ,en is het pakket niet geleverd. ik ben gehandicapt en wacht op mijn pakket
-
Poss sylvain plus de 2 ans
1Malheureusement le service de livraison de DPD est lamentable. Trop souvent colis non présentés Aux dates prévues, contrairement à ce que prétend le suivi de DPD. PAS D’avis de passage ni aucune autre preuve de passage. Alors que le numéro reçu pour le suivi fonctionne sur le tracking, il ne permet pas de contacter DPD. Impossible également de contacter DPD par téléphone, même sur le numéro payant. Et je vous conseille d’utiliser leur chat! Tout cela est bien regrettable. IL FUT UN TEMPS OÙ CE NETAIT PAS COMME ÇA. BIEN AVANT LE COVID
-
Van Goethem Christine plus de 2 ans
1Zeer slechte ervaring, mijn bestelling bij Bol.com werd niet afgeleverd thuis, niettegenstaande ik thuis was maar bij een afhaalpunt! De koerier is nog te lui om aan te bellen. Wel ik ben invalide en kan iemand inschakelen om de bestelling af te halen. Zonde dat Bol. com deze besteldienst gebruikt!!!
-
Walter Gauwloos plus de 2 ans
1Ik ben zeer ontevreden over dpd.Ze lieten me in het ongewisse dat het pakje dat ik had besteld, beschadigd was en in hun depot in Mechelen lag. Ik had eerst nog een emeeltje gestuurd, maar daar werd niet op geantwoord.Tien dagen later had ik hen telefonies gecontacteerd, maar de verbinding was bar slecht en ik verstond er bijna de helft niet van.Ik moet dus opnieuw contact opnemen met de afzender en de zaak uitleggen.Gunstig was wel dat ik onmiddellijk iemand aan de lijn kreeg (30 cent per minuut) , die man heel vriendelijk was en reeds vlug wist waarover het ging. In ieder geval raad ik DPD bij iedereen af.
-
Van campenhoud plus de 2 ans
1Prétendent être venus 2 fois pour délivrer le colis que j’attendais. Avoir laissé un mot dans la boîte. Menteurs faux. J’étais chez moi car je les attendais. Mon colis est retourné donc au dépôt !!!! Scandaleux. Qu’ils avouent n’avoir pas eu le temps de livrer au lieu de mentir. Ma caméra de surveillance et mon video phone n’ont rien enregistré ce qui prouve que personne ne s’est présent et personne n’a sonné. J’éviterai dorénavant FNAC qui travaille avec ce transporteur. Si j’ai pas mon colis demain, j’annule ma commande.
-
Mo plus de 2 ans
1WAARDELOOS SYSTEEM DA ZE HEBBEN KOERIERS DIE NIET AANBELLEN DAG ERNA ZOU HET IN DE SHOP ZIJN KOERIER IS ZELF NIET GEWEEST !!! LAASTE KEER DAT IK OOIT BESTL VIA DPD BENDE AMATEURS
-
luc plus de 2 ans
1Jamais vu un service aussi pitoyable. Si le moindre problème se produit tout se bloque. Il manquait le numéro de rue. Personne ne m'en a averti alors qu"ils avaient mon tel et mon adresse email. Et je n'ai découvert le problème qu'en me rendant sur le site du vendeur. je na'i reçu qu'un message automatique me signalant que am livraison était retardée. Le N° gratuit proposé par le chatbot de DPD est totalement inopératiionnel. Pour tenter de communiquer avec eux, il faut télécharger leur appli. J'ai corrigé l'adresse et reprogrammer ma livraison. Mais la livraison est restée bloquée. J'ai envoyé un mail via l'appli. Aucune réponse. J'ai téléphoné via leur numéro payant (tiens donc, celui-là fonctionne!) ! on m a assuré que je serais livré le lendemain sans faute. Le lendemain rien! Re-mail. Aucune réponse. Re-téléphone et on me garantit à nouveau une livraison pour demain. J'ai demandé un mail de confirmation...Je l'attends toujours. Cela fait maintenant 9 jours que le colis est chez eux; C'est l'expérience la plus FRUSTRANTE que j'ai connu jusqu'à présent en achetant sur le NET. Un pur scandale.
-
Alek plus de 2 ans
1 -
David plus de 2 ans
1Rot slechte service, mijn pakketten zijn meer als 1 week onderweg van verzender naar depot. Klantenservice niet bereikbaar, contactformulier lukt niet want een Belgische postcode herkent het systeem niet! NOOIT bestel ik nog ergens waar men dit bedrijf als koerierdienst gebruikt.
-
Fadoua plus de 2 ans
1Waardeloos!! Zelfs die 1 ster niet waard! Dat is niet de 1ste keer dat ze zo omgaan met mijn pakjes! Vanaf nu zoek ik grondig uit welke bedrijven met DPD werken en zal dan speciaal niks meer bestellen!
-
Leonie Nelissen plus de 2 ans
1Wat een afschuwelijk slechte service! Dit is gewoon bedrog. 30ct per minuut, je wordt automatisch uit het systeem gegooid na 5min wachten. Beloftes worden niet nagekomen. Op mails wordt niet geantwoord. Er wordt ronduit tegen je gelogen. Walgelijk! Ik koop nooit meer bij leveranciers die via dpd leveren. En nee...dit is niet Corona-gerelateerd!
-
Henri plus de 2 ans
1Deze reviews kloppen inderdaad , ik heb zojuist een rekening gekregen van telenet van meer dan 60,00 euro ,alleen aan de dpd nummer 070/222222 Ze hebben 2 keer opgenomen , maar niets gedaan. Ze komen gewoon niet langs, ze scannen uw pakket in het depot als "niemand thuis" en sturen het terug naar afzender . Ik heb 2 keer contact gehad (voor de prijs van 60,00 euro) ,ze beloven dat ze het pakket de dag erna gaan leveren , maar op de tracking is de dag erna terug hetzelfde " niet thuis" en "terug naar afzender " gezet. Dat is echt bedrog !!! Ik contacteer alvast al mijn leveranciers dat we geen leveringen meer willen van DPD !
-
michiels plus de 2 ans
1Ongelooflijk gepruts !!! Chauffeur heeft zogezegd meerdere malen aan de deur geweest, weliswaar zonder iets achter te laten in de brievenbus !! Contactformulier online ingevuld, geen antwoord. Tweede formulier ingevuld, nog minder antwoord. Nieuwe aanvraag gedaan tot levering, ook geen antwoord. Na een week proberen met bellen op betaalnummer, na 15min dichtgelegd zonder iemand gesproken te hebben. Dit was uiteraard de laatste keer geweest.
-
Tinneke plus de 2 ans
1Naar dpd gebeld omdat mij adres verkeerd was en nieuw doorgegeven en toch op het oude adres leveren. Terwijl daar niemand woont.
-
LAMBRECHTS plus de 2 ans
1HUN OPBELLEN GAAT NIET? WEL ALS JE ER VOOR BETAALD, 30 CENT PER MINUUT EN DAN LATEN ZE U WACHTEN TOT UW GEDULD OP IS, OF HOEVEEL U WILT SPENDEREN. 10 MIN ?20 MIN? MAAR ANTWOORDEN DOEN ZE NIET . EN HEEFT U PHIL HUN ROBOT AL GERAADPLEEGD?DIE ZEGT DAT HIJ DE VRAAG DIE U STELT NOG NIET HEEFT GELEERD. HET PERSONEEL DAT DE PAKJES BRENGT SPREEKT GEEN NEDERLANDS EN KAN DE STRAATNAMEN NIET LEZEN OF VERSTAAN. DAN IS HET NORMAAL DAT HET ADRES NIET GEVONDEN WORDT . WAT EEN SLECHTE ORGANISATIE IN DIE FIRMA
-
Sanne plus de 2 ans
4Met de levering door DPD geen problemen ervaren. Enkel de track and trace code werkte niet. Jammer genoeg iets mis met mijn artikel (dit ligt NIET aan DPD. De verpakking was niet beschadigd) en ik moet het vandaag terugsturen. Ik kwam daarnet tijdens een wandeling een chauffeur van DPD tegen en ik vroeg hem waar ik dat kon inleveren en hij heeft een extra rondje gereden om mijn pakketje op te halen. Supervriendelijke en communicatieve man. Ik ben nog een klein beetje angstig na het lezen van alle negatieve reviews hier, maar ik wil deze chauffeur in elk geval enorm bedanken.
-
Scheire marina plus de 2 ans
1Hier hetzelfde probleem, heel de dag zitten wachten, pakje zogezegd geleverd, gans de straat al afgebeld, niemand iets ontvangen. DPD met wat zijn jullie bezig. Wees maar zeker dat ik het er niet bij zal laten. Recensies zeggen blijkbaar ook genoeg. Niets anders dan slecht!!!!
-
Voets Guy plus de 2 ans
1hier juist hetzelfde, er steekt een briefje in de brievenbus dat het pakket bij de buren ligt, we waren met 2 thuis, geen bel gehoord. ga bij de buren deze hebben niks gekregen, ben dan maar heel de buurt gaan doen NIKS mijn nummer kan ik niet invoegen want het bestaat niet !!!! via mail en telefoon contact gezocht lukt niet .... ben al een week op zoek naar mijn pakket
-
Christophe Saelens plus de 2 ans
1Ik kan de andere reviews enkel maar bijtreden, de klantendienst van DPD is een regelrechte ramp. Je krijgt bitter weinig info, het duurt ontzettend lang tegen dat ze antwoorden op een mail, track & trace update met al evenveel vertraging Als je naar de klantendienst belt (aan 30ct/minuut!!) krijg je na 5 à 10 minuten: this extension is unavailable, try again) Te vermijden!
-
Slechter dan slecht plus de 2 ans
1Ik wens hier niet teveel moeite in te steken, leest uzelf de track and trace: 08/04/2020 10:20 Uw pakket is geretourneerd omdat uw adres niet correct is. Mechelen, BE 06/04/2020 07:57 Uw pakket is in ons depot. Het zal spoedig worden geleverd. Mechelen, BE 03/04/2020 09:56 In overeenstemming met uw aanwijzingen zal uw pakket worden bezorgd op: tussen en Mechelen, BE 30/03/2020 12:14 We hebben uw leveringsinstructies ontvangen. Mechelen, BE 30/03/2020 12:09 In overeenstemming met uw aanwijzingen zal uw pakket worden bezorgd op: tussen en Mechelen, BE 30/03/2020 12:09 Wij ontvingen en hielden rekening met uw nieuwe bezorgaanwijzingen: Mechelen, BE 30/03/2020 04:43 Sorry, we konden uw pakket niet verzenden omdat het niet geschikt is voor ons depot. Meer informatie volgt. Mechelen, BE 27/03/2020 09:00 Uw pakket staat on hold in ons netwerk. Meer informatie volgt. Mechelen, BE 27/03/2020 04:31 Uw pakket is aangekomen in ons leveringsdepot. Mechelen, BE 26/03/2020 09:00 Uw pakket staat on hold in ons netwerk. Meer informatie volgt. Mechelen, BE 26/03/2020 04:58 Uw pakket is aangekomen in ons leveringsdepot. Het spijt ons u te moeten informeren dat de verpakking is beschadigd. Meer informatie volgt. Mechelen, BE 24/03/2020 23:25 Uw pakket wordt klaargemaakt voor levering. Aschaffenburg, DE 24/03/2020 22:56 Sorry, we konden uw pakket niet verzenden omdat het niet geschikt is voor ons depot. Meer informatie volgt. Aschaffenburg, DE 24/03/2020 18:56 Sorry, we konden uw pakket niet verzenden omdat het niet geschikt is voor ons depot. Meer informatie volgt. Raunheim, DE
-
Heuschen Heinz plus de 2 ans
1Wat voor een kut bedrijf die DPD Vorig jaar al onderdelen in Duitsland besteld, volgens track & trace zou alles in orde komen!! Naar lang zoeken zou het pakje ergens in Ireland zou verzeild ( vanaf depot Mechelen ) Aan de telefoon komt niemand, kaart in de bus ook niet.Kost wel allemaal geld. De leverancier was zo goed en heeft mij een tweede levering bezorgt, deze maal afgeleverd door BPost.Het eerste pakje is na drie weken aangekomen!! Nu iets besteld, volgens track & trace is het gisteren bij ons geleverd ! Wij waren de hele dag thuis ( Corona oblige) niets ontvangen, niemand heeft gebeld en geen kaartje in de bus! Als wij nog iets bestellen zullen wij eerst vragen met welke courrier ze werken,met Dpd, geen bestelling.
-
Hans plus de 2 ans
1Levens gevaarlijke chauffeurs stopen waar ze willen rijden veel te snel en nemen voorrang van links en dat zijn dan beroeps chauffeurs schandalig
-
gefrustreerd plus de 2 ans
1Afleverpoging was niet succesvol., mijn vrouw was de hele namiddag thuis , niemand gezien of gehoord , briefje in de bus schrijven ze , niets in de brievenbus
-
ADS plus de 2 ans
1Als bedrijf versturen en ontvangen wij veel pakketjes per week. Wij hebben met slechts 1 koerierdienst problemen en dat is DPD. Klanten service kennen ze niet, momenteel staat er een pakket voor ons in het Depot te Mechelen. Mails worden niet beantwoord, de zakelijke dienst schuift alles af op de service dienst. de klanten service heb ik al 10 keer gebeld, na exact 5 min. (aan € 0,30/Min.) word de verbinding door hun verbroken. We betalen al veel geld om onze pakketten te laten leveren door hun en dan nog eens extra om GEEN informatie te krijgen. De Chauffeur doet zijn uiterste best om ons te helpen maar die zit ook met zijn handen gebonden. Een heel ontevreden klant die vanaf nu al zijn verzendingen door andere koerierdiensten laat doen waar wel service word gegeven. Zelfs in deze civid-19 crisis.
-
Pakje nog niet aangeboden en al teruggestuurd??? plus de 2 ans
1Ik wachtte al 3 dagen op een pakje.. IK WAS THUIS !!! Geen papiertje in mijn bus.. volgens tracking is het gewoon terug naar Duitsland gestuurd. UITERAARD: niemand telefonisch bereikbaar op DPD en op mails antwoorden ze niet. Dit is er echt over !!! SLECHTE SERVICE !!!!
-
dooreman plus de 2 ans
1Blijkbaar standaard, reeds 4 maal getelefoneerd en steeds afgebroken! De laatste maal dat ik met DPD werk!
-
Lambrechts plus de 2 ans
1dit is echt geldklopperij ze laten u lang een onuitstaanbaar muziek horen en na zo een 10 minuten wachten komt er een stem dat u moet terug bellen . gewoon schandalig . ik raad aan iedereen aan ,kies een andere transporteur.
-
Dr. REHER plus de 2 ans
16 minuten laten wachten aan de telefoon. Dan werd er bij DPD gewoon ingelegd. Dit aan 30 cent per minuut. Op die manier kun je natuurlijk ook geld verdienen. Misschien iets voor onze minister van consumentenzaken?
-
Janssen Patrick plus de 2 ans
1Vandaag op 6 februari 2020 ontvang ik van de conciërge een kaart van DPD dat het pakketje niet kon geleverd worden. Deze kaart komt uit een leegstaande woning op nummer 91, terwijl ik op nummer 95 woon. Is het lezen van een huisnummer echt zo moeilijk?
-
Marc Dejaeghere plus de 2 ans
1De leveringen uitgevoerd door DPD in regio Grimbergen worden gedaan door een zeer onbeleefde en zelf soms brutale courier. Twee keer lang aanbellen en als je binnen de 5 seconden de voordeur niet hebt geopend...nogmaals twee keer lang aanbellen. Twee seconden later loopt hij reeds richting zijn voertuig. Als je dan toch de kans hebt gehad om binnen de 5 seconden aan je voordeur te staan ...krijg je 1 woord naar je gezicht " geblaft" ....TEKENEN....anderen woorden zoals aub ..goeden dag enz staan niet in zijn woordenboek. De nummerplaat van het viertuigv van dit heerschap is 1 JNK 331....
-
Steven plus de 2 ans
1Pakket gaat van Londen naar Nederland, van Nederland naar Duitsland, van Duitsland naar Mechelen, steeds met melding "Sorry, we konden uw pakket niet verzenden omdat het niet geschikt is voor ons depot. Meer informatie volgt." Meer informatie volgt NIET, telefonisch niet bereikbaar en mails worden niet beantwoord :(
-
Steven plus de 2 ans
1Hele dag thuis blijven en dan nog een papiertje van niet thuis zijn bijna elke keer
-
Dannie plus de 2 ans
119/12/2019 15hr13 Afleverpoging was niet succesvol., mijn vrouw was de hele namiddag thuis , niemand gezien of gehoord , briefje in de bus schrijven ze , niets in de brievenbus !!!!!. 20/12/2019 10:52 Afleverpoging was niet succesvol.Ik was thuis tot 11hr30 , niks gezien of gehoord , WAT IS DAT ALLEMAAL VOOR EEN AMATEURISTISCH GEDOE. Proberen te bellen met depot in Mechelen , wachtlijn ok , na 3 minuten gewoon verbinding verbroken ??????????? Gewoon om gefrustreerd van te zijn
-
Leen plus de 2 ans
1Levering reeds 3 keer vertraagd met de melding "meer info volgt". Aan de klantendienst neemt er na 20 minuten in wacht nog steeds niemand aan de lijn. Op de info wacht ik nog steeds en op mijn pakket ook.
-
Ellen plus de 2 ans
1Slechte service!!!!! Telefonisch onbereikbaar. Geen reacties op mails. 1x iemand aan de lijn gekregen en beloven om het uit te zoeken. Daarna geen reacties meer. Pakket met inhoud van 500€ is al meer dan een maand spoorloos. Is ergens afgetekend, maar weet niet waar en door wie. DPD beweert dat mijn pakket bij parcel punt is, daar is het echter nooit aangekomen. Chauffeurs spreken geen woord Nederlands. Hoe kunnen zij dan hun pakketten correct afleveren?
-
Dirk plus de 2 ans
1Vermijden indien mogelijk. Totaal onbereikbaar, geen enkele belofte wordt nageleefd. They couldn't care less...
-
Nancy plus de 2 ans
1Slechte service!!! Wil je ze contacteren, zijn ze nooit bereikbaar. Je hangt 10 minuten aan de lijn en dan word opeens de lijn verbroken! je krijgt ze nooit vast. E-mails die ze sturen zijn onduidelijk, pakjes worden afgeleverd door iemand die de taal Nederlands niet machtig is!!! Je laat een pakje op een andere dag leveren, maar krijgt er geen mail van, geen uur wanneer ze langs komen...je moet er maar naar gissen! Heel triest deze service...!
-
G Blockeel plus de 2 ans
1Ik kan enkel de onderstaande reviews bevestigen. Elke opmerking klopt als een bus. De laatste 2 jaar zijn er heel veel zendingen een ganse week onderweg, chauffeur faked dat het adres onvindbaar is, pakjes gaan definitief verloren en DPD is ELK SPOOR bijster ? Ik begrijp dat er wel eens iets fout kan lopen, maar bij DPD is dit echt verbijsterend ...
-
MARTENS Ch. plus de 2 ans
1Plusieurs tentatives d'appel mais personne ne répond! Ce n'est pas normal! plus de 10minutes et c'est payant!!! Mes colis sont livrés à mechelen alors que l'adresse de livraison est 1140 Evere. Ma commande est URGENTE!
-
Martine Nieste plus de 2 ans
1Veschrikkelijk !! de chauffeur bij ons dumpt gewoon alles in het parcelshoppunt !! levert niks aan huis. Voor mij is dat 's avond sin de spits 8 km de andere kant op en heen en weer 40 minute - ik ben gestopt met ophalen - als er Kiekens met DPD willen werken krijgen ze pak retour 'nooit aangeboden' en ik zoek het artikel ergens anders! Ik ben het na zoveel keer echt beu - al sik een DPD bonneke wil - zoek ik op welke onnozelaar DPD gebruikte en doe een retoer zending of meld pakje niet geleverd. ohja - een Ster in de min kon niet sneu
-
Nans plus de 2 ans
1Nooit op tijd geleverd ondanks tracke trace zie hem gewoon twee straten verder rijden ..levert gewoon niet Chauffeurs streken gewoon geen Nederlands en heeel onvriendelijk Bij tel contact laten ze je tien min hangen en leggen dan gewoon op
-
Kevin plus de 2 ans
1Pakje zou vandaag geleverd worden tussen 14u30 en 15u30. Omdat ik op dat moment niet thuis kan zijn heb ik aangegeven dat het geleverd mag worden in een pickup parcel shop. Om 10u krijg ik de melding dat het pakketje teruggestuurd wordt en dat ik me aan een terugbetaling mag verwachten. Hoe moeilijk kan het zijn voor een koeriersdienst. Maar voor de zekerheid zal ik het hier nog eens uitleggen: 1. je verzamelt hetgeen wat de klant moet hebben 2. je stopt het in je wagentje 3. Je levert het aan de klant. 4. hou rekening met de wensen van de klant. 5. herhaal dit voor andere klanten
-
Yvette plus de 2 ans
1Voor de zoveelste keer problemen met DPD. Pakje moest geleverd worden tussen 18 en 20 uur. Vanaf 16u was ik thuis voor de rest van de avond maar niemand gezien, hoewel mijn bel perfect werkt. Ik kreeg niet eens een verwittiging in de brievenbus. Na contact met de afzender blijkt dat mijn pakje afgegeven werd in een krantenwinkel 3 dorpen verder. En dit is verre van de 1e keer dat dit gebeurt. Ik heb bij eerdere problemen telefonisch contact met DPD gehad en toen ik mijn slechte ervaringen aankaartte gooiden ze de telefoon op. Wat 'n fijne firma 👎
-
Rony Van de moortel plus de 2 ans
3Mijn pakket werd door DPD de volgende dag aangeboden.
-
Rony Van de moortel plus de 2 ans
1Drie keer op drie is het fout gelopen met een pakje dat door DPD moest afgeleverd worden. DPD is het enige pakjesbedrijf waar ik systematisch negatieve ervaringen mee heb zoals: - aangeven dat de delivery niet gelukt is wegens ontvanger niet aanwezig terwijl ze gewoon niet langs zijn geweest. (Al 2 maal voorgehad). - datum en uur van levering wordt door DPD via mail aangekondigd maar, je bent een ganse dag thuisgebleven om toch zeker aanwezig te zijn en DPD daagt gewoon, zonder enige berichtgeving, niet op. Met Post.NL loopt het altijd goed en correct !
-
De Backer anne plus de 2 ans
1Bij de levering moest ik wanneer er werd gebeld, gezien ik aan mijn voet ben geopereerd, mijn speciale schoen eerst aantrekken Wanneer ik open deed stond de man die leverde aan zijn wagen en melde ik hem dat ik niet sneller kon wegens mijn operatie maar zijn antwoord was ‘ik heb meerdere malen gebeld’ Hij weigerde mijn pakje te geven, is in zijn wagen gestapt en is vertrokken!!! Ongelooflijk!
-
Igor plus de 2 ans
1Zeer slechte service. 10 minuten op een betalende lijn hangen en dan als men zegt dat men een zending verwacht, leggen ze gewoon neer. Iets aanpassen via de website (levertijd, afhaalpunt) heeft geen zin want er wordt toch geen aandacht aan besteed.
-
p plus de 2 ans
1pakket kwijtgespeeld. ze geven me een pakketnummer dat wanneer ik het ingeef op de site niet blijkt te bestaan. geen tetefoonnummer op hun formulier. wanneer je veel moeite doet kan je een telefoonnummer vinden; dat blijkt betalend. je moet dus betalen om hun rotzooi op te kuisen. één ker, nooit meer.
-
Geert Acke plus de 2 ans
1DPD is het enige pakjesbedrijf waar ik systematisch negatieve ervaringen mee heb, zoals aangeven dat de delivery niet gelukt is wegens ontvanger niet aanwezig terwijl ze gewoon niet langs gegaan zijn, of na 1 afleverpoging nooit meer terug aanbieden.
- Voir plus
Catégories
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0449294102
- Date de creation: 1993-01-28
- Nombre d'employes: De 500 à 999 personnes
- Statut: Actif
- Données BCE
Stationnement
- Type de parking: {0}
- Heures: {1}
- Tarif: {2}
- Durée maximale: {3}
Powered by Seety