-
- Châssis
- Présenté par Châssis Home Services
- Améliorer l’efficacité énergétique de votre maison avec des châssis et portes performant.e.s
Goeyvaerts Haarden & Interieur
-
Merksemsesteenweg 194 - Fermé mardi - 10:00 - 12:00
-
LundiFerméMardi10:00 - 12:00,14:00 - 18:00Mercredi10:00 - 12:00,14:00 - 18:00Jeudi10:00 - 12:00,14:00 - 18:00Vendredi10:00 - 12:00,14:00 - 18:00Samedi10:00 - 16:00DimancheFermé
-
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0407100981
- Date de creation: 1970-05-12
- Nombre d'employes: De 1 à 4 personne(s)
- Statut: Actif
- Données BCE
Heures d'ouverture Goeyvaerts Haarden & Interieur
Articles
-
- Pompes funèbres (Entreprises de)
- Le rôle d’un entrepreneur de pompes funèbres : à quoi s’attendre ?
- Un entrepreneur de pompes funèbres vous aidera pendant une période de deuil difficile, mais que font-ils d'autre ? Lisez tout a propos de ça ici.
-
- Chauffage central (Installation de)
- Comment chauffer sa maison de manière optimale sans payer trop cher ?
- Découvrez des moyens intelligents de chauffer votre maison efficacement sans coûts élevés. Apprenez des conseils pratiques et des stratégies pour réduire vos coûts de chauffage sans sacrifier le confort.
-
- Jardins (Aménagement & Entretien de)
- Les avantages d’un aménagement paysager professionnel
- Découvrez les avantages d’un aménagement paysager professionnel pour votre espace extérieur. Découvrez comment une planification, une conception et une mise en œuvre expertes contribuent à un jardin magnifique et fonctionnel qui répond à vos souhaits et à vos besoins.
Avis Laisser un avis
- 4.2 (114)
- (12)
-
Wannes Drossaert plus de 2 ans
1Zeer teleurgesteld in jullie klantenservice.
Réponse de Gérant d’entreprise 30 janvier 2018Dag Wannes Wat jammer dat je een negatieve ervaring had. Ik heb je een privebericht gestuurd om wat meer uitleg te vragen, zodat we hier samen uitgeraken. Hopelijk lukt het om een oplossing te vinden, want we streven natuurlijk naar 100% tevreden klanten! -
Marilyn Devlieger plus de 2 ans
4 -
Kristel Verstraelen plus de 2 ans
5 -
Els Van Wesenbeeck plus de 2 ans
5 -
Hoogewys Petra plus de 2 ans
3 -
Anny van den Broeck plus de 2 ans
1 -
Dimitri Dimi Dimitri plus de 2 ans
5 -
Danny Peirsman plus de 2 ans
5 -
Serge Simons plus de 2 ans
5 -
Bart Gabriëls plus de 2 ans
5 -
Ann Verbaenen plus de 2 ans
5 -
Jean-thierry Nsanzineza plus de 2 ans
5 - Voir plus
-
sofie konings 16 mars 2024
5Zeer tevreden over de fijne samenwerkingen met jullie. We zijn enorm blij met onze mooi afgewerkte houtkachel. TOP!
-
Roos Van Craenenbroeck 5 mars 2024
5Zeer professioneel bediening
-
Anna Moreels 29 février 2024
5Het team van Goeyvaerts is uiterst professioneel team en toegewijd. Als je op zoek bent naar een bedrijf dat zich volledig inzet voor hun klanten, dan raad ik Goeyvaerts Haarden zeker aan!
-
Sven Y. 6 février 2024
5Wij hadden een storing op onze MCZ kachel, technieker is langs geweest en de defecte stukken zijn besteld. Vandaag technieker langs geweest om de onderdelen te vervangen. Kachel werkt weer zeer krachtig.
-
Manuela Ferreira 28 janvier 2024
5We zijn zeer gelukkig met onze nieuwe pallet kachel. Ze werken zeer proper en zijn zeer stipt met hun levertijd. Het zijn zeer vriendelijke mensen en stonden steeds paraat om vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader!
-
greet neyt 9 janvier 2024
5Ergens begin oktober 2023 stapte ik de toonzaal binnnen bij Goeyvaerts Haarden en werd hartelijk verwelkomd door Christine Gijsels. Ik was op zoek naar een nieuwe open haard en zij luisterde goed naar mijn wensen en verwachtingen. Na een bezoek aan de showroom beslisten we samen voor één model, maar Christine kwam wel nog ter plaatse om alles in te schatten en tevens de afwerking te bekijken. Alle contacten die ik had met het team waren heel vlot en fijn. Ook de stielmannen waren enthousiast over hun werk. De afwikkeling verliep vlot met als resultaat een mooie en goed functionerende open haard waarvan ik op en top kan genieten tijdens deze eerste ijsdagen!
-
Lore Van de Velde 6 janvier 2024
5Wij hebben een maand geleden een pelletkachel aangekocht bij Goeyvaerts, en kan dit bedrijf alleen maar aanraden! Zeer goede, vriendelijke, snelle en vooral professionele service, en steeds een antwoord op de vragen die wij hadden. Dankuwel!
-
Luc Henderickx 20 décembre 2023
5Goede begeleiding met het kiezen van de haard, schitterende screening om zoveel mogelijk problemen proactief te voorkomen bij de plaatsing, regelmatige contactname vòòr de aanvang van de werken, stipte uitvoering met zelden geziene dynamische jonge werknemers en een super follow-up van Christine.
-
Daphne Van Looveren 16 décembre 2023
5Super tevreden! Hij staat nu iets meer als een jaar. Eerlijke prijs en goede uitleg.
-
Rita Torfs 8 décembre 2023
5Na een bezoek aan andere winkels, zijn we uiteindelijk bij Goeyvaerts terecht gekomen. Wat een verschil hier: heel vriendelijke ontvangst door de verkoopster, een zeer volledige uitleg en antwoorden op al onze vragen. We zijn met een goed gevoel teruggekeerd en zullen eerstdaags beslissen om hier een bestelling te plaatsen.
-
Nadine Borremans 8 décembre 2023
5Na heel vlot en vriendelijk telefoongesprek met verkoopster een bezoek ter plaatse gehad. Topklasse, de uitleg die we in detail kregen, geen enkele vraag bleef onbeantwoord, er werd ruimschoots de tijd genomen om al onze eventuele plannen te toetsen aan de mogelijkheid om ze uit te voeren! Top verkoopster 👍!!! Mijn man en ik kunnen nu aan de hand van de bekomen informatie onze verbouwingen in functie van de plaatsing van de kachel uitvoeren! Bedankt Christine 🙏👍
-
Jop Van der Auwera 8 décembre 2023
5Zeer aangename en goede (koop)ervaring gehad bij de aankoop van onze pelletkachel. Bij de keuze uit de verschillende modellen pelletkachels in de toonzaal werden we niet alleen bijzonder vriendelijk ontvangen door de verkoopster, er werd ook voldoende tijd besteed aan het overbrengen van de vele specificaties van de verschillende kachels. Dat de verkoopster meedacht naar het meest geschikte model, rekening houdende met onze wensen (o.a. design, grootte, warmte, gebruiksgemak etc.), werd door ons als dé meerwaarde in het aankoopproces beschouwd. Eenmaal we de kachel hadden gekozen, viel de levertermijn zeer goed mee en ook de onderlinge communicatie was doelgericht en gemakkelijk. Ook nog te vermelden: de plaatsing verliep zeer vlot, en zonder klachten, door twee zeer aangename werkmannen. Kortom, na onze ervaring, zeker aan te raden.
-
jurgen tscherwinka 8 décembre 2023
1Als ik 0 sterren kon geven deed ik dit. Naar de showroom geweest, offerte laten maken maar nooit digitaal ondertekend. Weken later krijgen we mail met voorschotfactuur wat bijna de helft van de prijs was??!!!!! Schandalig. Wij gaan er tegen in aangezien we niets ondertekend en aanvaard hebben maar ze blijven moeilijk doen. We kunnen die haard ook helemaal niet plaatsen, thuis opgemeten en gaat niet. De verkoopster ging 'haar best doen' om dit te kunnen annuleren, maar ze heeft volgens ons geen moeite gedaan wat er op aankomt dat we nu met een elektrische haard NOG IN VERPAKKING in onze living hebben staan. Ze noemen zichzelf menselijk, allesbehalve ja! Mensen in financiële problemen brengen en dingen aansmeren die veel te duur zijn. Echt NOOIT meer! Ze zouden de deuren moeten sluiten, oplichters! En dan nog 730euro extra vragen voor levering en plaatsing. Plaatsing is dus gewoon de stekker in de pries steken!!!! Erg echt erg! Dit zijn geen mensen!
Réponse de Gérant d’entreprise 11 décembre 2023Beste, Ik nodig U graag uit voor een gesprek. Ik begrijp U frustratie. Ik heb even nagekeken en zie dat U wel degelijk een mail gestuurd hebt ter bevestiging en met de opdracht te bestellen. Doch wil ik altijd mijn uiterste best doen voor onze klanten. Wanneer past het om u te contacteren? Misschien best even een mail sturen naar info@goeyvaerts.net -
Alfons Stuyts 30 octobre 2023
3 -
Nele Verlinden 11 octobre 2023
5Zeer tevreden met de professionele plaatsing door Goeyvaerts! Laat de winter maar komen...
-
Geert 19 juin 2023
5Super service en zeer content dat deze firma mij wou helpen. Zeer dankbaar !
-
jef pottier 21 avril 2023
4 -
Martine Vekemans 13 avril 2023
1Begin vorig jaar een pelletkachel besteld. Datum voor plaatsing werd meerdere keren verzet, kan ik nog begrijpen. Eind november geplaatst zonder veel vakkennis ( hadden nog nooit dit type geplaatst) en onze oude kachel werd ook beschadigd bij het verwijderen. De factuur bleek helemaal niet te kloppen, zelfs na herberekening moesten we nog een aanzienlijk bedrag meer betalen dan de vooraf afgesproken factuur. Nu, na 4 maanden gebruik , is de bodemsteen gebarsten en aan het afbrokkelen. Dit is GEEN garantie en kan geen kwaad vgs Goeyvaerts. We zijn heel blij met onze kachel maar voor Goeyvaerts haarden gaan we zeker geen reclame maken 🥴
Réponse de Gérant d’entreprise 20 novembre 2023Beste, Mag ik u vragen op welke naam u de kachel hebt aangekocht, zodat ik dit verder kan onderzoeken en u een antwoord kan geven? Vorig jaar waren zeer moeilijke tijden. De oorlog in Oekraïne en het tekort aan staal hebben wereldwijd tot vertragingen van wel tot een jaar geleid. Dit was zeer frustrerend voor iedereen. De offerte is steeds een raming omdat we niet kunnen zien wat er precies in een schoorsteen gebeurt. Dit staat in de algemene voorwaarden en wordt ook uitgelegd bij de ondertekening van het contract. We factureren enkel de gebruikte materialen. De garantie voor door de gebruiker te onderhouden onderdelen, zoals de ruit, het glasafdichtkoord en de binnenzijde van de verbrandingskamer, geldt tot na de eerste keer branden van het toestel. Indien u meer informatie kunt verschaffen, sta ik u graag persoonlijk te woord. -
Peter Raeymaekers 28 mars 2023
5Zeer tevreden over service , probleem met doormeter schouw werd ter plaatse opgelost , werken proper en stipt uitgevoerd 👍
-
danielle defooz 17 mars 2023
1Ik heb enorm spijt dat ik mij heb laten overhalen om bij Goeyvaerts een pelletkachel aan te schaffen. Leveringstijd was het enige positieve. De plaatsing was amateuristisch. Geen uitleg hoe de kachel optimaal te gebruiken. Enkel hoe ik ze moest op of afzetten en regelen van de vlam en ventilator. Bij in gebruikname een paar dagen later gezien dat er vocht uit de schouwkap lekte op de parket, met een zwarte vlek tot gevolg. Ook de factuur was niet correct opgesteld. Geen antwoord op mails met foto's. Bij bezoek aan de winkel om dit te melden zei men dat ik een paar keer de kachel moest op hoogste stand zetten gedurende een half uur. Ik dacht dat het deurglas dit niet zou houden, maar er werd gezegd dat het glas, aangezien dit gelaagd is hiervan geen hinder zou ondervinden. Dit geprobeerd, zonder resultaat, maar wel een barst in het glas. Weer gemaild zonder antwoord. Weer naar de winkel en daar wist men mij te zeggen dat dit absoluut niet kon en er geen garantie op glasbreuk is. Toch gevraagd om glas op mijn kosten te vervangen. Nu meer dan een week later nog steeds niets gehoord. Het is een regelrechte schande! Bijvoeging : na 8 maanden een antwoord gekregen.... Ik heb dus helemaal geen gratis vervanging van het glas gekregen van Goeyvaerts. Mijn eigen loodgieter heeft het glas vervangen. Dus ook liegen kunnen ze daar behoorlijk!!!
Réponse de Gérant d’entreprise 20 novembre 2023Beste, Ik begrijp U frustraties. We zijn erg verbaasd van wat er met U kachel gebeurd is. Alhoewel dit niet onder garantie valt hebben we het probleem gratis voor U opgelost en een nieuwe ruit geplaatst. We hopen dat U nu aan genieten bent van uw mooie kachel. Dit werd doorgegeven aan de fabricant die het verder heeft onderzicht. -
Sander Wetters 25 janvier 2023
5Vandaag werd onze pelletkachel geïnstalleerd. Echt vakmanschap en netjes afgewerkt! Doe zo verder
-
Ewoud Berx 25 janvier 2023
1Dit bedrijf is een typisch voorbeeld van een bedrijf dat installeert zonder rekening te houden met veiligheid. We hadden via hen een Stuv 6 gekocht en laten plaatsen. Hebben niet de moeite genomen de situatie op te nemen met als resultaat dat ze deze haard in een gedeelde schouw geïnstalleerd hebben. Dit heeft geleid dat de onderbuur rookschade heeft. Deze firma liegt ook over beloftes die ze doen om te verkopen. Bij ons zit er een klep in de schoorsteen die ze hadden beloofd om weg te halen dat ze niet gedaan hebben. Blijf weg bij deze bende oplichters. Antwoord: krijgen jullie zo vaak schade exploten binnen dat jullie niet weten waar dit over gaat? Jullie zijn verschillende keren aangeschreven geweest en hebben jullie handen ervanaf getrokken wegens niet jullie fout. Kom niet leuk doen op google
Réponse de Gérant d’entreprise 11 décembre 2023Beste, Ik kan uw naam niet vinden. Kunt u mij de naam geven die vermeld staat op het contract? Op die manier kan ik met u in gesprek gaan. Als er sprake is van een verkeerde inschatting, zullen we dit uiteraard corrigeren. Ik zou graag een nadere inspectie uitvoeren. -
Dennis Van Der Wagt 21 janvier 2023
5Mooie winkel met kundig personeel
-
tina heiremans 23 décembre 2022
5Super service
-
Giovanni De Laet 20 novembre 2022
5Top service, bedankt voor de snelle plaatsing.
-
Tamara Van Waes 2 novembre 2022
5 -
Hilde Brouwers 18 octobre 2022
5Het gebeurt niet vaak dat ik vol lof over een firma praat maar Goeyvaerts is daar een uitzondering op. Deze mensen gaan letterlijk tot het uiterste qua uitleg, service en nazorg. Vlot telefonisch te bereiken voor elke vraag, begripvol en super vriendelijk... en dat wil vandaag de dag toch wel wat zeggen. dikke pluim voor iedereen bij Goeyvaerts Haarden. 💐👍
Réponse de Gérant d’entreprise 18 octobre 2022Hi Hilde, zo'n leuke review! Het hele Goeyvaerts-team dankt je hiervoor en uiteraard altijd welkom 😊 -
Rudy De Boer 16 octobre 2022
5Hallo iedereen , begin dit jaar heb ik een Bio-Ethanol kachel aangekocht . Ben er heel tevreden mee , kreeg er een goede uitleg bij ! Om een lang verhaal kort te houden . Heb dat toestel een tijd niet gebruikt . Zette hem aan , hij deed het niet . Naar Goeyvaerts gebeld , die man heeft mij zo goed geholpen , hij heeft alles zeer duidelijk gezegd , wat ik moet doen ! Was zo tevreden ! Dat ze daar gewoon de tijd voor maakten me te helpen ! Top Service , zelfs aan de telefoon ! Met dank aan de Firma Goeyvaerts 👍👍👍 R d B
-
Laurent Keymolen 6 octobre 2022
5In tijden van deze energiecrisis een perfecte partner om de winter tegemoet te gaan. Mooie haard, snelle en vriendelijke service.
-
Jorrit Vangheel 1 octobre 2022
2Leuk als je lekker veel tijd hebt. Anders eerder frustrerend.
Réponse de Gérant d’entreprise 6 octobre 2022Beste Jorrit, het is inderdaad een straffe periode. Gezien de fluctuerende gasprijzen maken we een ongeziene overrompeling mee van aanvragen. We proberen iedereen van dienst te zijn, maar we moeten toegeven dat we de drukte moeilijk gebolwerkt krijgen. Kan u ons even mailen met uw vragen via info@goeyvaerts.net? We willen ze graag voor u behandelen. Warme groeten van het Goeyvaerts-team. -
Ak 11 septembre 2022
3Haard al enige jaren in gebruik. Helaas is de service na aankoop enorm slecht.
Réponse de Gérant d’entreprise 6 octobre 2022Beste Ak, dat is jammer om te horen. We hebben de afgelopen maanden een ongeziene drukte meegemaakt omwille van de hoge gasprijzen. Stuurt u ons even een mailtje via info@goeyvaerts.net, dan proberen we u graag te helpen. -
Anthony Coates 10 septembre 2022
5Heel klantvriendelijk, en super service. Een aanrader voor iedereen!
-
Stephan Martens 8 septembre 2022
5Super hulpvaardige mensen ! We gaan enorm genieten van onze nieuwe Stuv 🙏
-
Bart de Beule 20 août 2022
5Toeval bestaat niet. Het lot stuurde me richting de brug van de azijn met een zeer goede aanbeveling richting de warmste plaats van t’Stad. Zeer goed ontvangen en zonder veel poespas het juiste advies gekregen. Ondertussen voor mij een vaste partner en zeer aan te bevelen!
-
Olivier Greslard 20 août 2022
5 -
Jan Min 10 août 2022
5Goede deskundige uitleg en eerlijke prijs plaatsing moet nog gebeuren
-
Luc Logist 29 avril 2022
5Heel professionele klanten approach ! Top. Grtn Luc.
-
Alain Dubois 26 avril 2022
5Zeer goede en kwalitatieve service. Bij de aankoop, keuze en vooral uitvoering !
-
neil taylor 20 mars 2022
4Very helpful staff.
-
Christiane Adriaens 18 mars 2022
5Hebben er van de week een haard besteld. Dus hioelijk even goede service dan dat ze vriendelijk zijn 👍
-
Walter Joos 8 février 2022
2Gashaard van het merk Wanders laten installeren (okt 2021). Installatie zelf verliep goed, propere afweking en redelijk volgens planning (slechts 2 weken vertraging). Maar we hadden toch 2 problemen: 1) De haard ging niet steeds van de eerste keer aan (soms wel 4x proberen) 2) Wanders vermeldt in de brochure en website de aanwezigheid van een 2de brander die in- en uitgeschakeld kan worden maar daar was niets van te merken. Goeyvaerts is 2x hiervoor langs geweest zonder resultaat. Die 2de brander was volgens Goeyvaerts een optie (makkelijk smoesje om er van af te zijn) en het niet direct opstarten was een vuiltje of lucht in de leiding. En als we dat niet geloven... Na mijn aandringen hebben ze toch contact opgenomen met Wanders en die gingen langs komen. Vorige week (2 feb 2022) is een technieker van Wanders langs gekomen en na 10min waren de problemen opgelost! De waakvlam stond veel te hevig (geeft eveneens een groot verbruik!) waardoor de vlam voorbij de temperatuursensor werd geblazen. Na regelen via een schroefje was dit opgelost. Voor de 2de brander stak het kabeltje niet in. Hoe hard kan Goeyvaerts gezocht hebben??? De winter is nu bijna gedaan en we kunnen eindelijk van onze haard genieten!
-
Marc De Wit plus de 2 ans
3 -
Eddy Van der Veken plus de 2 ans
5Super toffe uitleg gekregen over een inzethaard 👌❤️
-
Dave Claes plus de 2 ans
4 -
Niels Moureau plus de 2 ans
5 -
Peter smeyers plus de 2 ans
5Top
-
Yuksel Dogan plus de 2 ans
5Mooie showroom. Aangename ontvangst en duidelijk uitgelegd.
-
Joeri Degroote plus de 2 ans
1Duurt gemiddeld vier a zes maanden vooraleer men het toestel kan komen installeren en op de offerte wacht ik nu ook al drie weken. Heb de indruk dat men slachtoffer is van hun succes en dat de installatieteams daardoor niet kunnen volgen. Dan maar verder gezocht bij de concurrentie en gevonden. Op drie weken tijd was alles volledig geïnstalleerd.
-
gunther vermeulen plus de 2 ans
4 -
Carine Stappers plus de 2 ans
1Ik vroeg via mail of het mogelijk was een brochure en prijzen te bezorgen. Dat ging niet dus heb ik een afspraak gemaakt en tijd vrijgemaakt. Na 20 minuten wachten had ik alles al 3 keer gezien. Ik werd weinig vriendelijk aangesproken. Mijn start van het gesprek was in reactie daarop, dat ik niemands tijd wou verliezen en dat ik op zoek was naar betaalbare houtkachel. Ik was verbijsterd door het cynisme en de onbehulpzame houding. Een verkoper die een gesprek afsluit met een bezoeker achterna te roepen " dat hij beter mij kan buitengooien dan een klant waar hij geld aan kan verdienen " is geen reclame. Ik had geen slechtere ontvangst kunnen bedenken.
-
Dennis De Swert plus de 2 ans
5Haard gekocht. Levering optijd en top kwaliteit.
-
Danny Vandamme plus de 2 ans
5 -
Jill Coveliers plus de 2 ans
4Super geholpen en uitleg.
-
Pascal Buyle plus de 2 ans
5(Translated by Google) Very good after sales service. (Original) Zeer goede dienst na verkoop.
-
Wim Lambert plus de 2 ans
5Voor vakkundig advies over kachels en haarden moet je hier zijn.
-
Pieter Van Aken plus de 2 ans
5Heel vriendelijk, duidelijk. Top firma
-
Wim Penris plus de 2 ans
5Eerlijk gezegd zijn we eerst elders gaan kijken. Maar wat een verschil als we de toonzaal van Goeyvaerts binnenkwamen. Hier wordt je echt behandeld als een klant. Superservice van Yannick en het team. Vanaf het moment van het opstellen van de offerte en gedurende de volledige verbouwing werd als zeer kort opgevolgd met regelmatig overleg ter plaatse of telefonisch. Een aanrader voor iedereen die naast een topproduct ook echt verzorgde service wil.
-
Stephanie Van de Wiele plus de 2 ans
5We hadden een zeer goed gevoel na ons eerste bezoek bij Goeyvaerts, mede door de goede en complete uitleg die verstrekt werd. Onze beslissing om in zee te gaan met Goeyvaerts was dan ook snel gemaakt. Het ontwerpen en plaatsen van de gashaard is in elke stap zeer professioneel en correct verlopen. Top service tijdens de voorbereidingen, plaatsing als naverkoop. Een echte aanrader!
-
Anouk Verhaert plus de 2 ans
4 -
Catalin Cimpan plus de 2 ans
4 -
Ben Bruininkx plus de 2 ans
5Topservice door Yannick. We kregen heel snel een transparante offerte in handen na een vakkundige uitleg in de toonzaal. 2 maanden later was onze doorkijkhaard geïnstalleerd. Het resultaat is fantastisch!!
-
RayBjorn Andreasen plus de 2 ans
5Zeer goed en onderbouwde uitleg gekregen! Wij weten waar we nu onze nieuwe gashaard gaan kopen...
-
Helena Claessens plus de 2 ans
5Top firma! Bedankt voor de vakkundige uitleg en zeer professionele plaatsing van onze schitterende gashaard
-
Guy Van raemdonck plus de 2 ans
4 -
Aleksandar Dukadinovski plus de 2 ans
3 -
johan bollaert plus de 2 ans
5goede service, ook als er een probleem is
-
nabil mrabet plus de 2 ans
5 -
benny de souter plus de 2 ans
5Mensen met jarenlange ervaring.
-
Kristof Verbeeck plus de 2 ans
4Propere toonzaal veel keuze vriendelijke bediening
-
Elke Van de Brul plus de 2 ans
5Zeer vriendelijke en vlotte bediening gekregen.
-
Roel Van Geel plus de 2 ans
4Vriendelijke mensen (Translated by Google) Friendly people
-
Vicky Kennes plus de 2 ans
3De haard waarin wij interesse hadden was niet aanwezig in de showroom. Jammer ! (Translated by Google) The fireplace that we were interested in was not present in the showroom. Unfortunately !
-
Richard Eindhoven plus de 2 ans
3 -
Tim Vingerhoets plus de 2 ans
5 -
ignace destoop plus de 2 ans
4Veel keuze. (Translated by Google) Lots of choice.
-
Laela Coppens plus de 2 ans
5We have had a really great experience with them. The fireplace not only looks great, but we were dealing with Yannick and he was great from the start. Even after the sale, there was always personal contact and he was always willing to answer questions. He even made a visit to check on it! I would highly recommend! Thank you
-
Yveske M. plus de 2 ans
4 -
Bob Pluym plus de 2 ans
4Perfecte service. Plaatsing en afwerking gebeurde volgens de gemaakte afspraken, en dit zeer proper! Heel tevreden met onze kachel.
-
Roberto Guatti plus de 2 ans
4 -
Norbert Laeveren plus de 2 ans
5Wij zijn supper tevreden over onze aankoop en plaatsing. Vriendelijke en snelle afhandeling door Philippe en Dennis.
-
Filip Keustermans plus de 2 ans
5 -
Kurt De Bruyn plus de 2 ans
5Zéér vriendelijk, behulpzaam en naservice is tot hiertoe goed. Veel kennis van zaken ook. De communicatie via mail verloopt niet vlot, er wordt niet altijd gereageerd en er zijn een paar zaken verkeerd gelopen, misbegrepen. Ik vermoed dat ze het enorm druk hebben. Boodschap: ga persoonlijk praten in de winkel en wees geduldig. Ze nemen de tijd voor iedereen, met steeds een zeer deftige uitleg en dat vind ik enorm positief. Nadeel, je moet GEDULD hebben. Moeilijk voor de meeste mensen tegenwoordig. Tip, neem een boekje mee! :D Dus tot hiertoe, beste Phillipe en Co. Goed bezig en bedankt! (Translated by Google) Very friendly, helpful and after-service is good so far. Much knowledge of things too. The communication via e-mail does not go smoothly, there is not always a reaction and a few things have gone wrong, misunderstood. I suspect they are very busy. Message: Go and talk personally in the store and be patient. They take time for everyone, with always a very decent explanation and I find that very positive. Disadvantage, you must have PRAYED. Difficult for most people nowadays. Tip, bring a book! : D So until now, dear Phillipe and Co. Well done and thanks!
-
Peter Jonkers plus de 2 ans
5 -
Elena Claessens plus de 2 ans
4 -
Katrien Steelandt plus de 2 ans
1Vóór de aankoop zeer duidelijke informatie gekregen. Ook het plaatsen en afwerking was prima in orde. Nu vraag ik al meer dan 1jaar om een keer te demonsteren hoe we economisch hout kunnen stoken en dit is blijkbaar te veel gevraagd. Desondanks dat we deze aankoop zeer fair hebben afgesloten laat deze na-service te wensen over.
-
Bavo Heleu plus de 2 ans
1Onze flatline Wellstraler (bij hen gekocht) was stuk en de technieker brak het glas bij het openen van het frontpaneel. Bleek de elektronica module stuk en hij zou ons informeren wanneer hij dit kon vervangen. Wij zijn 4 maanden en verscheidene telefoons met de winkel met vele loze beloftes later doch zonder herstelling. Daarom een andere firma moeten contacteren die alles vlot in orde konden maken. Naservice is niet bestaand en de rekening van het glas dat zij braken mogen ze komen betalen. Aan ons hebben ze een klant verloren.
-
Glenn plus de 2 ans
4 -
Olivia Wouters plus de 2 ans
5 -
Willy Goossens plus de 2 ans
4Mooie winkel Grote keuze (Translated by Google) Beautiful store Big choice
-
Katleen Frans plus de 2 ans
5 -
Elise Plaisier plus de 2 ans
5 -
Gardenia Mendes De Castro plus de 2 ans
3 -
Passion4steel plus de 2 ans
1Tijdens aankoop en plaatsing, heel vriendelijk, wanneer en nadien herstelling moest gebeuren (glas gebroken) het omgekeerde ...(verkoper deed alsof wij debielen waren ... hebt u de kachel wel hier besteld ?! wij hadden onze factuur niet bij, jammer genoeg ) . Glas dan zelf besteld bij hoofddealer (Wham) deze mensen waren wel vriendelijk en behulpzaam !
Réponse de Gérant d’entreprise 7 mai 2018Beste Passion4steel, graag onderzoek ik voor u wat is misgelopen. Ik kan u spijtig niet terugvinden in ons systeem onder Passion4steel. Zou u mij persoonlijk kunnen contacteren via info@goeyvaerts.com of 03/3245725. Alvast bedankt. Mvg, Caroline -
Alessandro Segatta plus de 2 ans
5Zeer ruim aanbod, professionele service en begeleiding.
-
Vincent Thibaut plus de 2 ans
5Perfecte service voor, tijdens en na aankoop. Plaatsing steeds op afgesproken tijdstip, en zeer proper afgehandeld. Offerte=factuur! Zeer tevreden (Translated by Google) Perfect service before, during and after purchase. Placement always at the agreed time, and handled very properly. Quote = Invoice! Very satisfied
-
Philippe Goeyvaerts plus de 2 ans
5Geachte heer Drossaert, zoals afgesproken deze morgen komen wij volgende week de bediening van uw pelletkachel via uw smartphone oplossen. Hopelijk geniet u ondertussen toch van de mooie vlammen van uw kachel. Mvg, Philippe Goeyvaerts
-
Wannes Drossaert plus de 2 ans
1Zeer slechte communicatie na aankoop. Meerdere keren hadden ze beloofd langs te komen voor installatie en nooit komen opdagen. Continu verkeerd materiaal besteld door verkopers. Alsook installateurs weten niet met wat ze bezig zijn. Zeer teleurgesteld, zeker nadat er in de winkel een "professionele" uitleg werd gegeven door de zaakvoerder. Triest dat ze zo omgaan met hun klanten. Denk alstublieft goed na voor u met deze firma in zee gaat.
-
Philippe Goeyvaerts plus de 2 ans
5Geachte Heer Super, Mag ik u danken voor uw informatie. Zaterdags is het zoals gewoonlijk enorm druk in onze showroom. gezien wij graag iedereen de juiste aandacht en tijd wensen te geven, vraagt het soms wat geduld om uw beurt af te wachten. Daarom maken wij onze showroom super gezellig met salon en vele brandende haarden. dit om het wachten zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Wanneer het uw beurt zou zijn nemen wij wederom de tijd om te luisteren en u van de juiste informatie te voorzien. Daarom hebben wij na meer dan 60 jaar zulk trouw kliënteel. Opmerkingen maken over de drukte tegenover onze klanten zijn niet gepast. Spijtig dat u, zeker met uw professioneel inzicht, dit niet naar waarde weet te appreciëren! Graag maken wij met u een afspraak in de week zodat u geen verdere tijd dient te verliezen. Philippe Goeyvaerts
-
Robert Quadens plus de 2 ans
5Bedankt voor de goede service,de goede raad en de perfektie van de levering en installatie van onze haard. Goeyvaerts...zeker een aanrader !
-
JEAN-JACQUES RONDOZ plus de 2 ans
5Merci,pour votre disponibilité,car malgré le monde dans le show room,ce samedi,vous m’avez renseigné de manière très professionnelle et en prenant le temps de m’expliquer la différence entre les 3 produits pour lesquels nous hésitions. .Nous avions déjà été enchanté de votre service,il y a quelques années.. Merci aussi pour votre effort de me parler en français.
-
Maurits Super plus de 2 ans
1Zaterdag was niet het beste moment om advies te krijgen voor een nieuwe haard. Ze hebben geen tijd, omdat de winkel volstaat met potentiële klanten en de 2 verkopers uiteraard maar aan 2 klanten aandacht kunnen besteden. Ik vertelde mijn vrouw, dat ze het te druk hadden, waarop een van beide verkopers mij heeft verweten klanten weg te jagen. Duidelijk, ik kom niet meer bij Goeyvaerts.
-
Tuncay Degirmenci plus de 2 ans
1Ik weet niet hoe zo n bedrijf kan bestaan met zo slechte verkoper. Verkoper heeft echt zijn best gedaan om niet te verkopen. Wij hebben het uiteindelijk ergens anders besteld. Ik zal het ook zeker aan niemand aanraden. (Translated by Google) I do not know if one company can exist with such poor seller. Seller has really done his best not to sell. We finally ordered elsewhere. I will definitely recommend it to anyone.
-
marc voncken plus de 2 ans
4 -
Noukie V plus de 2 ans
5Goede service (Translated by Google) Good service
-
leslie janssens plus de 2 ans
2Niet erg vriendelijk onthaal en de verkoper was niet echt op de hoogte (opendeurdag). (Translated by Google) Not very friendly welcome and the seller was not really aware (open house).
-
Anke Verbakel plus de 2 ans
5Prima Service, vlotte communicatie en zeer redelijk van prijs! Toen er zich een probleem voordeed bij de afwerking door onze eigen aannemer, zijn zij onmiddellijk afgekomen om ons hiermee verder te helpen. De beschadiging dewelke door hun werkmannen per ongeluk werd toegebracht op de geschilderde muur, werd eveneens onmiddellijk vergoed en hersteld. Zeer tevreden klant!
-
Nancy Fierens plus de 2 ans
4Proper gewerkt en op tijd alles af! Nu kunnen we beginnen genieten van onze gashaard! (Translated by Google) Proper working and time off everything! Now we can start enjoying our gas fireplace!
-
Disna Opatha plus de 2 ans
5 -
Pieter Van Rossem plus de 2 ans
5 -
Johan Vleminckx plus de 2 ans
5Mooie showroom met een breed gamma. Heel tevreden van de plaatsing en afwerking!
-
laurent b plus de 2 ans
5Goede kwaliteit
-
laurent b plus de 2 ans
5 -
Joris Gielen plus de 2 ans
5Mooie showroom, professionele uitleg en ook na de verkoop komt men zijn afspraken na! Bedankt! :-)
-
Michel Mertens plus de 2 ans
1Vreemd! Voor ik mijn negatieve ervaring hier plaatste stond hier er geen enkele recensie. En plots nadat ik de mijne na bedreiging van de zaak niet heb verwijderd, staat het hier op enkele dagen vol met goede recensies. Zielig! Het zijn nochtans de woorden die ze tegen mij in de winkel gezegd hebben die ik hier plaatste ( dat ik beter eerst de prijzen op het internet zou raadplegen voor ik bij hun een bestelbon teken) Dat zal ik en hopelijk ook vele anderen doen, ik had in ieder geval meer dan 400 euro minder uitgegeven op een som van nog 2000 euro. (Translated by Google) Strange! Before I placed my negative experience here was here, there is no review. And suddenly after I have not mine removed after threats of the case, it is here in a few days full of good reviews. Pathetic! They are nevertheless the words that they have that I posted here said in the shop to me (I better would first consult the prices on the internet for me in their order form sign) I will hopefully do many others, I had at least more than 400 euros less issued a total of another 2,000 euros.
- Voir plus
Méthodes de paiement
Catégories
Informations sur l’entreprise
- Numero d'entreprise: BE0407100981
- Date de creation: 1970-05-12
- Nombre d'employes: De 1 à 4 personne(s)
- Statut: Actif
- Données BCE
Stationnement
- Type de parking: {0}
- Heures: {1}
- Tarif: {2}
- Durée maximale: {3}
Powered by Seety
Toutes les sociétés de De kachelexpert
-
VERBEKE HAARDEN
Ouderdomseweg 10-12 -
A.M.A.
Starrenhoflaan 23/1 -
KERGER
Avenue du Commerce 3 -
Interfire
Nieuwe Steenweg 12 B -
Meyns-Dossche
Ettelgemsestraat 159 -
Van den Berge Kachels & Haarden
Alsembergsesteenweg 23 -
HANSVANOPDORP
Provincialebaan 15 -
Forceville
Colonel Silvertopstraat 19-23 -
Standard AHZ
Tiensesteenweg 386 -
Goeyvaerts Haarden & Interieur
Merksemsesteenweg 194 -
PIA MANU KUNSTAMBACHT DEWAELE
Ketenstraat 4