(Translated by Google) Make many mistakes, afterwards totally not helpful.
Edit: Please forget to mention that the lead (not the crane), "free", was replaced after almost one month without being able to use and we could reimburse placement costs while we were not blamed.
Not to mention that we received one rude conversation after another from the warehouse and desk, as would be the damage itself. (Cracked weld) In order to remind you that you will soon provide a scratch-bath for which we must (successfully) settle a lawyer for months because you do not want to comply with the warranty obligation. (Also in this case, the finger was pointed to the customer, as if we had made the scratches themselves).
Stories about it, so let's keep it. ;-)
Best regards
S. Stefano
(Original)
Maken veel fouten, achteraf totaal niet behulpzaam.
Edit: Waarde, U vergeet te vermelden dat de leiding (niet de kraan), 'gratis' vervangen werd na bijna een maand zonder te kunnen gebruiken en we opnieuw plaatsingskosten hebben mogen betalen terwijl ons ook geen schuld trof.
Om nog niet te vergeten dat we het ene onbeleefde gesprek na het andere hebben gekregen vanuit het magazijn en bureau, als zou het zelf toegebrachte schade zijn. (Gebarsten lasnaad) Om -opnieuw- niet te vergeten dat jullie eerder een bad met krassen leveren waar we maanden lang een advocaat op moeten zetten (met succes) om het op te lossen omdat jullie de garantieplicht niet willen naleven. (Ook in dit geval werd er met de vinger naar de klant gewezen, als zouden we de krassen zelf gemaakt hebben).
Verhalen te over, dus laten we het er maar bij houden. ;-)
Mvg
S. Stefano