Compoint, een zaak om absoluut weg te blijven. Eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik zeker geen moeilijk persoon ben of een die niet kan in zien dat fouten kunnen gebeuren. Ik heb dan ook nooit echt de behoefte om mijn mening te geven over werkende mense tenzij het positief is. Wat ik hier echter bij compoint heb moeten door maken wens ik iemand toe. Zo’n manier van omgang heb ik nog nooit gezien. De communicatie en service zijn zacht uitgedrukt zwak, tijd rovend en erg vermoeiend. Verder weten de heren niet waar ze me bezig zijn en is het daar een totale chaos. Als dat nog niet genoeg is moet je ook niet verwachten dat ze zelf met een oplossing op de proppen komen voor de problemen die ze veroorzaakt hebben. U zal ook talloze keren zelf terug naar de winkel moeten gaan om zaken die niet in orden zijn recht te zetten waarna ze u ook vaak zonder schaamte naar huis sturen zonder enige verbetering, oplossing, compensatie of zelfs excuzes. Ik weet dat deze reactie enkel overkomt als ‘een boze klant’ en niets waard is zonder dat er een grondige rede achter zit. Daarom zou ik u willen uitnodigen mij te contacteren via Alexandermintiens@hotmail.com alvorens u van plan bent iets te laten doen bij compoint. Maak niet de zelfde fout als mij en blijf hier weg.